مشاهدة النسخة كاملة : أمنية كبيرة

قناوية
02-02-2009, 07:13 PM
أخوتى الاعزاء أتمنى ممن لديه القدره على مد يد العون الا يبخل على بمشروع عمل قاعدة بيانات للعاملين بالمدرسةولكن مصمم على excell 2007 ويشمل مسلسل،الاسم،الوظيفة،محافظه الاقامه،محافظة الميلاد،الحالة الاجتماعية،المرحله،المؤهل،تاريخ المؤهل،التخصص،رقم ملف العامل،الرقم القومى،تاريخ استلام العمل،المحموعة الوظيفية،المجموعة النوعية،الدرجه،تاريخ الحصول عليها،المسمى الوظيفى،المرتب الاساسى فهذا العمل مطلوب منى وبصراحه خبرتى بالاكسل نظريه ولم أمارسه عملياً فهل اجد من يساعدنى

مستر أحمد حمدى
02-02-2009, 08:40 PM
أخوتى الاعزاء أتمنى ممن لديه القدره على مد يد العون الا يبخل على بمشروع عمل قاعدة بيانات للعاملين بالمدرسةولكن مصمم على excell 2007 ويشمل مسلسل،الاسم،الوظيفة،محافظه الاقامه،محافظة الميلاد،الحالة الاجتماعية،المرحله،المؤهل،تاريخ المؤهل،التخصص،رقم ملف العامل،الرقم القومى،تاريخ استلام العمل،المحموعة الوظيفية،المجموعة النوعية،الدرجه،تاريخ الحصول عليها،المسمى الوظيفى،المرتب الاساسى فهذا العمل مطلوب منى وبصراحه خبرتى بالاكسل نظريه ولم أمارسه عملياً فهل اجد من يساعدنى

مدرسة اية يا قناوية

قناوية
02-02-2009, 08:53 PM
مدرسة ابتدائية مش مهم تحديدها انا سأضيف كل البيانات الخاصه انا عاوزة ملف جاهز التصميم مثلاً وانا اطبقه على مدرستى بصراحه دى ورشة عمل فى دوره باخدها للاكسل 2007 مدتها ثلاثه ايام مش قادره الم فيها كل حاجه ومطلوب فى اليوم الرابع تسليم ملف اكسل عن مشروع اقترحه به كل حاجه ماكرو وشارت وجداول وتنسيقات ومش عارفه اعمل كل ده فى تلاثه ايام مش باقى منهم غير بكره واليوم اللى بعده اسلم المشروع طبعاً دوشت سيادتك من غير ذنب سامحنى