مشاهدة النسخة كاملة : طلب مساعده اخويه

koka 330
29-03-2009, 04:41 PM
انا بدور على صاحبه مخلصه ومش لاقيه كل اصحابى اصحاب مصالح يخلصوها ويتكلوا على الله بس انا عارفه ان لسا فلى اصحاب بيحبوا بعض كتيييييييير بس فين نفسى اتكلم من قلبى مع حد اثق فيه ويكون اد الثقه لانى تعبت من الوحده لانى من ساعت ما حولت منازل بدل انتظام فى المدرسه وبعدت عن كل اصحابى وزميلى وانا مخنوقه وبسبب كده حاسه انى بقيت فاشله عماله اعيد بقالى ثلاث سنين فى الثانويه العامه ولسافى ثانيه ثانوىومش عارفه ازاكر كل مااجى ازاكر افتكر اصحابى ومشاكل ماما وبابا واخواتى لحد ما اتعب وانام ياريت تساعدونى نفسى اتكلم مع حد اثق فيه .بس ده رجاء منى العنده صاحب مخلص اوعى يفرط فيه زى ما عاملوا اصحابى معايا وانا عملت فيهم وياريت تحبوا بعض بجد مش حب مصالح ياريت لوحد عنده طريقه تخرجنى من اكتئابى ده يقولى عليها وينقزنى لانى فى وسط اهلى حاسه انى يتيمه لان على قول الشاعر ليس اليتيم من انتهى ابواه من هم الحياه وخلفاه قليلا
ان اليتيم هو الدى تلقى له

اما تخلت اوابا مشغولا.
وبعدين مشكلتى ان مش بحب ابين زعلى لحد مش بحب اشيل حد همى بس اعمل ايه !!!

Sharp
08-04-2009, 09:41 AM
نصيحة لوجة الله... مش تصاحبي حد اكتبي افكارك او اعملي مذكرات واتكلمي مع الورقة اكنها صاحبتك

sunsero2000
08-04-2009, 02:52 PM
انا مع زى حلاتك كده بس الفرق انا معظم الوقت قاعد بكتب اللى مدايقنى وبستمتع وانا بقطع الورق ده بحس انى قطعت همومى
والمنتددى مليان بالعضوات المحترمات
وكلنا هنااخوات واعتبرينا اخواتك مش اصحابك
واتكملى ولا يهمك من حاجه
لان الاصحاب اليومين دول بقو مش تمام خالص

koka 330
08-04-2009, 11:32 PM
شكرا علىمروركم والكلام الجميل بس انا خلاص مشكلتى اتحلت ولقيت بدل الصحبه اتنين وانا بحبهم اوى ومع العلم انهم من المنتدى هنا
د\عاشقة جنة الفردوس وايه من الله
ومبقتش محتاجه لورق طول ماانا معاكم لانكم اخواتى فعلا مش كلام والله وفقدت معاكم الاحساس بالوحده
شكرا اوى على المرور
فى رعاية الله