مشاهدة النسخة كاملة : مهزله بكل المقاييس

ahmedkuwit
06-06-2009, 11:48 PM
مفاجأة في امتحان الانجليزية بالثانوية الأزهرية
ورقة الأسئلة نسخة طبق الأصل من امتحان العام الماضي
الاسماعيليه- أحمد كويت
مفاجأة خطيرة حملتها ورقة الأسئلة لامتحان اللغة الانجليزية للشهادة الثانوية الأزهرية "القسم الأدبي" الورقة الثانية.. سجل علي الورقة انها الدور الأول 2007/2008!
أصيب الطلاب والطالبات والمسئولون عن اللجان من الملاحظين والمشرفين بحالة ارتباك شديدة داخل اللجان حتي ان بعض اللجان قد توقف لفترات طويلة عن أداء الامتحان وساد "الهرج والمرج" غالبية اللجان..وأكد عدد من المدرسين المتخصصين في اللغة الانجليزية ان ورقة أسئلة اللغة الانجليزية للشهادة الأزهرية القسم العلمي تخص العام الماضي وأنه صورت طبق الاصل من أسئلة اللغة الانجليزية للعام المنقضي 2007/2008 وراحو يضربون كفاً بكف ويتساءلون: كيف يأتي امتحان بمثل هذه الصورة؟ في حين أكد آخرون ان الأسئلة هي لامتحان العام الماضي غير ان الخطأ جاء في التسريبو جاءايضا في التأريخ الذي يتصدر الورقة ولكنه خطأ فادح يحدث "بلبلة" وارتباك لدي الطلاب ويتساءلون: أين المراجعة؟ وكيف يحدث هذا الخطأ؟ الذي لم يحدث من قبل؟
قال مسئول بالمنطقة الأزهرية انه تم الاتصال بالقطاع بالأزهر الشريف بالقاهرة وأفاد أنه خطأ مطبعي وسيحال المتسبب للتحقيق وانه صدرت تعليمات لجميع المناطق الأزهرية بانه يتم استكمال الامتحان والاجابة علي الأسئلة الواردة بالورقة فكيف حدث هذا الخطأ الفادح؟ وما هو الحل؟
ردودكم علي هذا المهزله

ahmedkuwit
07-06-2009, 10:24 AM
مفيش ردود؟

مؤمن العمدة
07-06-2009, 12:43 PM
دى حاجة مش غريبة عن الازهر

dreamwwwwww
08-06-2009, 04:32 PM
لاذم نبعت فاكسات ضد هذا المستشار الجديد

mr.soliman
08-06-2009, 10:33 PM
ارسل لى احد اعضاء بوابة الثانوية وهو

ahmedkuwit

رسالة خاصة
والنص بتاع الرسالة كان غريب
" نت يا بنال*****ه يا اهبل لو حاربت الغش تاني انا ***** ديك امك"
المشكلة انه مااكتفاش بكده فبعت كمان رسالة ودانصها
"هو يا ******* لما ميكونش فيع غش هنحل ازاي عاوز تفهمني انك مكنتش بتغش يا ابن ال**********""
طبعا انا شلت الكلام اللى مينفعش ينكتب
وبقول للاخ احمد انا متشكر جدا لانك كده خلتنى متاكد انى صح لان الحق دايما بيبقى ليه اعداء واذا كنت بتشتم وبيتهيالك انى مش هعرف اخد حقى منك ففى الاخرة اكيد هاخده وان شاء الله سنكمل المشوار رغم كيد الكائدين وحقد الحاقدين.
وياخسارة يابوابة الثانوية

أ/ هشام العيسوى
09-06-2009, 05:21 PM
بلغ الاشراف وهو يتعامل معاه يااستاذ سليمان

امثال هؤلاء يجب ان نطهر المنتدى منهم

ahmedkuwit
09-06-2009, 09:34 PM
ولا حق ولا بتاع انا اكد اجزم مفيش طالب وحضرتك اولهم مغشش في حياته فبطل الاسطوانه الكذابه دي قال اعداء الحق قال هقولك حكايه في مدرس عندنا كان اللي يكح في اللجنه حتي يسحب ورقته فقولتله مره ليه استاذ قالي انا كان نفسي ادخل كليه محترمه فمعرفتش فحلفت ما انا مخلي ولا طالب يدخل كليات حلوه خالص
فانا عاوز حضرتك تهدا خالص وتعدي الامور
اما بالنسبه لاخ هيسوي فا في مقلب زباله ع اول شارعهم يا ريت يرمي نفسه فيه ويريح الناس كلها منه
والسلام عليكم وشكرا لتعليقاتكم

yasser_xp2008
10-06-2009, 01:08 PM
يا اخى يا ahmedkuwit (http://www.thanwya.com/vb/member.php?u=100612) انت مش غريب