مشاهدة النسخة كاملة : سيد حمدي ينجو من الموت رجما بالطوب (أنا أجرمت عشان جبت جون فيهم؟) فضيحة علي راديوfm

fatac2
21-08-2009, 01:06 AM
http://69.59.144.138/icon.aspx?m=blank

فى تصريح خطير لإذاعتنا </SPAN>Goal FM</SPAN> </SPAN></SPAN>أكد سيد حمدى لاعب بتروجيت أن جمهور الزمالك طارده بعد المباراة ، و كسروا سيارة زميله حارس المرمى </SPAN>أحمد فوزى ، فى ظل غياب تام من الأمن.</SPAN></SPAN>
و قال سيد حمدى :"جمهور الزمالك لمحنى و انا داخل العمارة لان بيتى قريب من استاد المقاولين .. مفيش أمن خالص .. كسروا عربية أحمد فوزى و دخلوا العمارة بيدمروا فيها . أنا مش عارف هما عايزين ايه بالظبط؟ هو أنا أجرمت عشان جبت جون فيهم؟ طيب أنا اللى جبت فيهم الجون ، ذنبهم ايه الناس اللى فى العمارة دول ؟ أجرموا دول كمان عشان هما جيرانى؟ يا ريت أى حد يتحرك من مسئولين الأمن . أنا بلغت البوليس فعلا."</SPAN>
و كان صوت سيد حمدى ملئ بالخوف و البكاء و الإنهيار</SPAN>
و وصلت سيارة الشرطة فى نهاية الحديث .</SPAN> </SPAN>
http://www.goalfmradio.com/Content/News/Images/3239/HOS_4679x.jpg

في ثاني مداخلة له على إذاعتنا (جول</SPAN> fm</SPAN> </SPAN></SPAN>) بعد حادثة الإعتداء عليه صرح سيد حمدي لاعب بترو جيت أنه قدم بلاغا في قسم الشرطة التابع لمنزله ,بالفعل تم القبض على ثلاثة ولكن لن أستطيع أن أستدل على أحد منهم لأني لم أرى أحد ، وأضاف أنه </SPAN>تقريبا كان يهجم على منزله الـ25 ألف مشجع الذين كانوا متواجدين في الإستاد.</SPAN>
وقال المهاجم الدولي"أنا الحمدلله محترم وماإستفزتش حد بس أنا مش عارف ليه عملوا كده معايا ، ‘إنت لو شفت كمية الناس اللي كانت بتكسر في العمارة اللي أنا ساكن فيها والعمارة اللي جمبها لدرجة إن في محل جمب البيت إتكسر خالص".</SPAN>
وفي النهاية قال حمدي أنه يشعر بالإندهاش لأن كل من هجموا عليه كانوا يشجعونه وبعد نهاية المباراة وجد العكس تماما من حجارة وزجاجات مياه تقذف في أرض الملعب وعلى سيارتهم وحتى وصوله للمنزل ووجد الحالة التي وصفها لنا</SPAN>
وعلى نفس الصعيد؛ أكد محمد شعبان حديث زميله احمد فوزى ، موضحا أن الطوب والزجاجات الفارغة كانت تلقى عليهم وكانهم فى حرب.

وأشار إلى أنه ركض من الجمهور الغاضب نحو أحد البنايات السكنية التى لا يعرف اللاعب أى فرد من سكانها ،للهروب من الموت.

fatac2
21-08-2009, 01:23 AM
في ثاني مداخلة له على إذاعة (جول</SPAN> fm</SPAN> </SPAN></SPAN>) بعد حادثة الإعتداء عليه صرح سيد حمدي لاعب بترو جيت أنه قدم بلاغا في قسم الشرطة التابع لمنزله ,بالفعل تم القبض على ثلاثة ولكن لن أستطيع أن أستدل على أحد منهم لأني لم أرى أحد ، وأضاف أنه </SPAN>تقريبا كان يهجم على منزله الـ25 ألف مشجع الذين كانوا متواجدين في الإستاد.</SPAN>
وقال المهاجم الدولي"أنا الحمدلله محترم وماإستفزتش حد بس أنا مش عارف ليه عملوا كده معايا ، ‘إنت لو شفت كمية الناس اللي كانت بتكسر في العمارة اللي أنا ساكن فيها والعمارة اللي جمبها لدرجة إن في محل جمب البيت إتكسر خالص".</SPAN>
وفي النهاية قال حمدي أنه يشعر بالإندهاش لأن كل من هجموا عليه كانوا يشجعونه وبعد نهاية المباراة وجد العكس تماما من حجارة وزجاجات مياه تقذف في أرض الملعب وعلى سيارتهم وحتى وصوله للمنزل ووجد الحالة التي وصفها لنا.

fatac2
21-08-2009, 01:30 AM
لو جمهور الزمالك كسر بيوت اللي بيدخلوا فيه اجوان البلد كلها هتنام في الشارع

fatac2
21-08-2009, 01:31 AM
وانا عمال اقول السيد المندوة بتاع نبروه بقاله متخبي سنة ليه

تلاقيه غير اسمه و اسم العائلة و مسك مايك و لف الشوارع " انا مش سيد المندوة..انا مش اللي خرجت الزمالك ..انا الخط "

fatac2
21-08-2009, 01:55 AM
استمع للاعب وهو بيحكي الخيبة القوية علي قناة مودرن سبورت1 مع الشماشرجي مدحت شلبي

فضيحة والله
5 الاف بيجروا وراه ودخل العمارة

الواد قطع ومش راح يخلف تاني

ياخسارتك

منك لله ياوديع

fatac2
21-08-2009, 02:16 AM

fatac2
21-08-2009, 02:19 AM
مدحت شلبي في برنامج استاد مصر علي مودرن سبورت بيقول التالي علي لسانه
فعلا جمهور الزمالك يأكد وبكل وثوق انه جمهور متعصب وفاشل لما الجماهير يجروا ورا لاعب بتروجيت السيد حمدى فى مطارده ويضربوه يبقى كده قلة ادب ذايده اوى مش هينفع ازاى يكسروا باب عمارة كبيرة بجوار الاستاد ووصفهم السيد حمدى بأنهم بما يقرب 5000 الاف شخص كده مش هينفع

انا بأطالب بتوقيع اقصى عقوبة على نادى الزمالك حرمان من الجمهور 5 مباريات ومبلغ مالى غرامه لو سبنها الحكاية هتزيد

المصدر : مودرن سبورت الخبر لسة حالا الساعة 2 وربع فجر الجمعة

maistro
21-08-2009, 04:56 PM
اية اللى دخلك فى الموضوع يا مدحت شلبى
انتظروا مدحت شلبى وهو بيجرى من جمهور الزمالك
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
ااااه
بيقولك الزمالك راجع فاريت لو تعرف هيرجع الساعة كام تقوللى