مشاهدة النسخة كاملة : جنة اكاديمية القاهرة الجديدة

البرقى2
28-08-2009, 05:00 PM
السلام عليكم ورحمة الله وباركاتة

اكاديمية القاهرة الجديدة والله اكاديمية حلوة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

انا عارف ان فى ناس منفسنة متكلمة على الاكاديمية ولكن بلعكس دية اكاديمية حلوة من اول الدكاترة و المعيدين والامن وكل الناس هم اوسخ طلاب بتوع التجارة ونظم ومعلومات يقولو الدكاترة مش بيشرحو وبيخرجو حمير طب بيقولو كدة لية هما اصلا مش بيحضرو بصراحة احسن دكاترة بتوع الهندسة وطلابة الهندسة طلابة ذوق جداااااا وبجد شباب الهندسة بيحبو بعض انا السٍنادى اخر سنة لية والاكاديمية متفقة مع الطلاب المتفوقين رحلة الى انجلتر شهر مجانا كل سنة وغير الاعفائت من المصاريف والناس هناك طيبة جداااااااااا بجد اهم والله هيندم اللى مش هيدخل الاكاديمية وعلى فكرة الاكاديمية دية فاضل لها سنتين وتبقى جامعة يعنى اللى يدخلو السنادى يبقو محظوظين لانهم كدة هيبقو خريجة جامعة والاكاديمية متفقة مع اكاديمية الشروق فى المواد الدراسية وكمان متفقة مع عين شمس اهم حاجة بس المذكرة هى مش صعبة قوى زى الشروق لان الدكاترة بتوع الشروق مش بيوصلو المعلومة بسرعة انا دلوقتى مهندس تحت التمرين وباخد 1000 جنية فى الشهر واللى شغلنى الاكاديمية بس دة علشان انا كنت متفوق نزلتنى مهندس تحت التمرين وفاضل سنة لية واتعين

لو جية واحد وٍقلنى هى اشمعنة اكاديمية الشروق ب10 الف جنية واكاديمية القاهرة الجديدة 6000 بس لان مفيش دفعات اتخرجت وكمان علشان هى اقدم واكبر بس هو دة الفرق الناس مش بتردة تدخل اولدهم اكاديمية التجمع الخامس علشان رخيصة فكرنها وحشة ولهى حلوة جداااااااااااا وبتفهم

انا فى الاخر بقول لكل اب دخل ابنك اكاديمية التجمع الخماس لان مفيش فرق بنها وبين اكاديمية الشروق

اللهم بلغت اللهم فاشهد

fuoozz
28-08-2009, 05:50 PM
لا ياغالى فى فرق فى السمعه والصيت منحاز لشروق
وكل مكان فيه الكويس والوحش
المهم اللى يكون حابب مجاله هيتعلمه حتى لو فى تراب مش فى اكاديميه