مشاهدة النسخة كاملة : اول يوم دراسه

alex18
03-10-2009, 08:45 PM
ايه ياجماعه النهارده اول يوم ومحدش قال حاجه يعني
ايه كان شعوركم؟؟؟
ايه رايك في الناس اللي معاك كاول تعارف؟؟؟
ايه رايك في دكاتره الكليه؟؟؟؟؟؟
ايه رايك في المواد شكلها سهل ولااااااا

alex18
03-10-2009, 08:50 PM
انا شعوري في الاول كان حلو اوي وكنت مبهور وعمال ابص يمين وشمال حوليا ع المكان والناس وكل حاجه
اما الناس اللي تعرفت عليهم كلهم ما شاء الله حبوبين وجمال اوي
والدكاتره كويسين جدا جدا حتى الطلاب اللي في تانيه وتالته ورابعه بيشكرو اوي في في الدكاتره
المواد بقى فالتاريخ باين عليه صعب شويه ةالسياحه مبدئيا جميله ماده سهله

reda_mafia50
04-10-2009, 08:01 PM
انا ف تانيه ف الاداره فنادق

انا رايح النهارده علشان اسلم ع الشباب

و صراحه

اما شوفت جدول

لقيت عندى اسبوع كله محاضراااااااااااات

وتاريخ ع فكره ماده سهله جدا

وسياحه كمان

وضيافه اكتر

بس هما عاوزين مزكره

وتخلى بالك من محاضره

zomahisham3
07-10-2009, 07:54 PM
انا في اولي سياحة و فنادق معهد الألسن و مش حاسس انها سهلا ليه معرفش و لسا مرحتش المعهد لغايت دلوقتي و لسا الدراسة مبدئتش ههههههه لسا 10/10/2009 و اتعرفت علي ناس و انا رايح اجيب الجدول بس ناس طيبين :)

klashenkoav
11-10-2009, 03:22 PM
اول يوم عادي

seco33
20-10-2009, 07:31 PM
انا سياحة وفنادق حلوان والدراسة شغالة جد من اول اسبوع

RoOz:D
14-11-2009, 09:11 PM
أول يوم دراسه >>> حسيـــــت بقرف ..
اقولكم قلت ايه لنفسي >>انا عايزه احول من الكليه دي ... اروح اي حته تانيه و اتخلي عن حلمي .:040vk0:..طب ماهو انا كانت جتلي اعلام زي الفل ايه اللي خالاني اقول مفيــــــــش غير الارشاد السياحي هو دا اللي انا عايزاه موش هشتغل غير كده
ماهم الناس كلهم قالولي:excl: (( سياحه وفنادق مين يا بنت الحلال )) اعلااام احسن مليوووووون مرررررره .طب ألسن ؟ .. وانا اقلهم موش هبقي غييير مرشده سياحيه يا جماعه وانا عايزه كده من زمان ارووح اشتغل في اسوان ومجيش البلد "*" دي تاني هي كلها 4 سنين و ابقي زيي الفل !!!!!!!! دا لغايه مارحت البيت و قالولي هنحولك اي حاجه تانيه حتي لو كانت جامعه خاصه ... كانوا هيودوني اكتوبر اعمل فيها اي حاجه !!
بس انا دلوقتي الحمد لله الحمد بقيـــت زي الفل ... بس كل ما افتكر الواقع المنيل اللي انا فيه و كل اللي معايا (( معظمهم )) داخلينها غصب عنه عشان المجموع اقول (( انا ايه اللي جابني هنا )) طب ماهم كدا هياخدوا حق اي واحد كان نفسه يدخل الكليه دي يعني هو ليه كداااااااا ؟؟؟!!!و كان نفسه يشتغل فالمجال دا موش عشان الشغل في السياحه (( بيجيـــب فلوس )) !!!:giljotiiniug3:
يلا ربناااا يسهل;)