مشاهدة النسخة كاملة : My Governorate 2nd Term Final Exam 2010

professionall2006
23-05-2010, 05:00 PM
This is the final exam of my governorate for the second term 2010. I hope you tell me your opinion

Mr. Medhat Salah
23-05-2010, 06:50 PM
Great effort

george73
23-05-2010, 07:51 PM
هلا والله بالغالى مشالله عليك وين حصلت هالامتحان و الله بغيت أتصل فيك .مشكور أي ماقصرت بس كنت أبغي تتصل فيني و تعطيني الامتحان باليد يا ريال .

hagadel2
23-05-2010, 09:29 PM
thank youuuuuuuuuu

allyaa
23-05-2010, 11:50 PM
thanks alot

professionall2006
24-05-2010, 05:48 AM
Thanks for all the participants who replied and encouraged me

professionall2006
24-05-2010, 05:49 AM
Thanks Mr George73 but I preferred to upload the exam for all and i was sure that you will get it from here

القائدالمحنك
24-05-2010, 01:40 PM
Thanks Lord

ميدو ماجيك
25-05-2010, 12:22 AM
هلا والله بالغالى مشالله عليك وين حصلت هالامتحان و الله بغيت أتصل فيك .مشكور أي ماقصرت بس كنت أبغي تتصل فيني و تعطيني الامتحان باليد يا ريال .

حضرتك ده مش امتحان محافظة الرياض
ده امتحان محافظة أسيوط
يعني ردك يكون كالتالي :-
" كيفك يابروفيشنال 2006 ياولدي ، ربنا حارسك وصاينك ، من وين يا ولدي اتلافيت الامتحان ده مين لافيهولاك وان كنت عاوزك تديني الامتحان ده ياولدي باليد في الجصب ، هع لكن برضيك انت خايف من الفخايده ومش عاوز تروح نحية الجصب ، لع ياولدي متخافش احنا موتنا الفخايده ، ورحنا الخليج ورجعنا حنكنا معووج زي خواتنا الخليجين مش بارضة التجليد حلو ( وايد ) ياولدي .... هع ..هع ..هع

Mr.Hesham Shaaban
25-05-2010, 12:25 AM
حضرتك ده مش امتحان محافظة الرياض
ده امتحان محافظة أسيوط
يعني ردك يكون كالتالي :-
" كيفك يابروفيشنال 2006 ياولدي ، ربنا حارسك وصاينك ، من وين يا ولدي اتلافيت الامتحان ده مين لافيهولاك وان كنت عاوزك تديني الامتحان ده ياولدي باليد في الجصب ، هع لكن برضيك انت خايف من الفخايده ومش عاوز تروح نحية الجصب ، لع ياولدي متخافش احنا موتنا الفخايده ، ورحنا الخليج ورجعنا حنكنا معووج زي خواتنا الخليجين مش بارضة التجليد حلو ( وايد ) ياولدي .... هع ..هع ..هع
أجمل وأطرف رد شوفته - تسلم

E. 2H
25-05-2010, 04:15 AM
Thanks a lot

professionall2006
25-05-2010, 07:02 PM
.Thanks for your comment Mido Magic cuz you defend the Sa3edian Accent of speaking which is the original but I would like to tel you that the man who wrote the Gulf Accent comment is my friend and he is just joking

professionall2006
25-05-2010, 07:03 PM
Thanks for Mr Hesham and E. 2H

Mr.Hesham Shaaban
25-05-2010, 09:08 PM
مجهود رائع يا بروفيشنال

ميدو ماجيك
25-05-2010, 10:32 PM
أجمل وأطرف رد شوفته - تسلم

شكرا أستاذنا سلمت يداك

ميدو ماجيك
25-05-2010, 10:45 PM
.thanks for your comment mido magic cuz you defend the sa3edian accent of speaking which is the original but i would like to tel you that the man who wrote the gulf accent comment is my friend and he is just joking

معلش بقى استاذي هي القافية حكمت ... وأدي احنا بنضحك من الغلب اللي احنا فيه
وبعدين أصلي أنا بتغاظ قوي من الناس اللي بتنسى نفسها أو بتتناسى نفسها ، ويتكلم بغير اللهجة المصرية أو عموما بغير لهجته ، أو يحشر كلمتين انجليزى وسط كلامه علشان يعرف الناس انه واد لغات والكلام بالعربي مش ساعفه ، يعني فيها ايه ان كل واحد يتكلم بلغته ويتكلم بلهجته .... الصعيدي يتمسك بلهجته ويتكلم بيها والسعودي يتمسك بلهجته ويتكلم بيها ، وبقى لكل مقام مقال ، يعني مثلا مدرس الانجليزي يتكلم انجليزي في مجاال التكلم بالانجليزي ، ولكن مش علشان هو مدرس انجليزي مثلا يقوم ( عفوا ) يخوت الناس ويكلمهم انجليزي في سوق العبور ،

وبعدين ما هو مثلا الفرنساويين أجدع مننا يعني ، شوف الناس دي متمسكة بلغتها أد يه ولا يمكن يتكلموا انجليزي إلا في مناسبته
وبعدين لهجتنا المصرية أحس لهجة في اللهجات العربية ، ولكن فيه ناس بتحب تتكلم بالخليجي ، وأنا افتكرت استاذنا منهم ، معلش بقى أعذروني ولكن احنا بنضحك .

george73
26-05-2010, 06:10 PM
العزيز ميدو ماجيك شكرا لك على كل الاحوال و كل الشكر ل Professional لأنه دافع عني و يا أخي ماجيك على مهلك في الحكم على الناس . لكن هذه دعابه بيني وبين صديقي أستخدمها معه منذ عشر سنوات على الأقل و خاطبته بذلك على الملأ كي أذكره أن يعطيني الامتحان باليد كما عودني كل عام حيث أننا أصدقاء منذ 15 سنة.شكرا لأهتمامك وتقبل تحياتي

ميدو ماجيك
27-05-2010, 04:56 PM
بعتذر لحضرتك مرة أخرى .... أنا أسف
ولكن صدقني ماقصدش ... أنا لقيت الرد كدة ... وماعرفشي ان أنتم أصدقاء
وزي ما قلنت قبل كدة هي القافية حكمت
يارب تكون فهمت قصدي ... وتعذرني
أرجو قبول اعتذاري فأنا لا أقصد مضايقة أحد

ميدو ماجيك
27-05-2010, 04:57 PM
العزيز ميدو ماجيك شكرا لك على كل الاحوال و كل الشكر ل professional لأنه دافع عني و يا أخي ماجيك على مهلك في الحكم على الناس . لكن هذه دعابه بيني وبين صديقي أستخدمها معه منذ عشر سنوات على الأقل و خاطبته بذلك على الملأ كي أذكره أن يعطيني الامتحان باليد كما عودني كل عام حيث أننا أصدقاء منذ 15 سنة.شكرا لأهتمامك وتقبل تحياتي

بعتذر لحضرتك مرة أخرى .... أنا أسف
ولكن صدقني ماقصدش ... أنا لقيت الرد كدة ... وماعرفشي ان أنتم أصدقاء
وزي ما قلنت قبل كدة هي القافية حكمت
يارب تكون فهمت قصدي ... وتعذرني
أرجو قبول اعتذاري فأنا لا أقصد مضايقة أحد

professionall2006
28-05-2010, 01:19 AM
Thanks for Mr Mido Magic. I appreciate your opinion and agree with you that we shoild respect and keep our Egyptian accent which is the best accent i have ever heard. I think Mr George and I can understand what you wanted to say and that you were joking. Finally I would like to tell you that we are all brothers and friends and we all benefit from each other.

professionall2006
28-05-2010, 01:20 AM
شكرا جزيلا لمرورك الكريم يا أستاذ هشام شعبان ابراهيم سالم