مشاهدة النسخة كاملة : سؤال مهم جدا

ام مرام
04-07-2010, 06:26 PM
السلام عليكم اعضاء المنتدى الكرام
انا سلمت اربع مديولات من icdlفى شهر 2 فى فرع الاكادمية بالقاهرة وخلصت السبع مديولات فى شهر 3وذهبت انا ومجموعة من المدرسين لتسليم السبعة ولكن الاكادمية رفضت تسلمها وقالت ( مش كل ما تخدو افادة هتيجوا تسلموها لما تطلع الشهادة النهائية تعالوا سلموها والافادة الاولى كفاية )وانا شوفت على المنتدى اننا لابد من تسليم سبع مديولات والافادة بأربع مديولات لن يعين
ارجو من لديه معلومة الرد على وجزاه الله كل الخير

طارق حامد2
04-07-2010, 06:50 PM
السلام عليكم اعضاء المنتدى الكرام
انا سلمت اربع مديولات من icdlفى شهر 2 فى فرع الاكادمية بالقاهرة وخلصت السبع مديولات فى شهر 3وذهبت انا ومجموعة من المدرسين لتسليم السبعة ولكن الاكادمية رفضت تسلمها وقالت ( مش كل ما تخدو افادة هتيجوا تسلموها لما تطلع الشهادة النهائية تعالوا سلموها والافادة الاولى كفاية )وانا شوفت على المنتدى اننا لابد من تسليم سبع مديولات والافادة بأربع مديولات لن يعين
ارجو من لديه معلومة الرد على وجزاه الله كل الخير

الظاهر يا أختى الفاضلة ان كل أكاديمية ماشية بدماغها حيث هناك تضارب بين كل الاكاديميات التعليمية فى جميع المحافظات فى التواريخ المعلنة
اما عن تسليم الاربع موديولات ففى محافظة قنا بيستلمو الاربعة ولو خلصت السبع برضو بيستلموها عادى خالص
ومتهيألى ان اللى سلم الاربع زى اللى سلم السبعة لأنى فى الاخر حيطالبونا بالشهادة أو صورتها
والظاهر من كلامك انهم مش عايزين يتعبو نفسهم كل شوية

أ/محمد على عاشور
04-07-2010, 08:54 PM
الغربية حددوا السبعة شرط اربعة لالا بياخدوها اه ولكن لايرسلوا الاسماء الا السبعة

خبير التقنيه
04-07-2010, 09:36 PM
هذا ما حدث معى فى الشرقية ولكنهم طلبوا السبعة بعد ما كان بيرفضوا ان يستلموها فى شهر 3و4

مستر /سامح على عبد العظيم اليمانى
04-07-2010, 11:54 PM
فى الشرقية لازم السبعة

امجد7007
05-07-2010, 06:21 AM
اختى الفاضله ام مرام
الكلام ده مر عليه 4 شهور صح وحضرتك مسألتيش تانى
انا انصحك تذهبى انهرده الاكاديميه وتسلمى الافاده بسبع مديولات واكيد ماهيصدقوا ياخدوها منك هذه المره
وربنا معاكى ومعانا جميعا وقريب نباركلك على التثبيت انشاء الله