مشاهدة النسخة كاملة : كلية طب بيطرى

dodoabuzid
14-07-2010, 09:53 PM
أنا من محافظة الوادى الجديواود الاستفسار عن موضوع هام من المعلو م أنه قد تم إنشاء كية طب بيطرى فى محافظة الوادى الجديد وقد قبلت هذه الكلية نسبة 78%فى الثانوية العامةفى العام 2009حيث كان هذا هو العام الأول لافتتاحها وقد احتاجت لطلاب وكان القبول إقليمى يقتصر على أبناءمحافظتنا فقط واستفساراتى كالتالى1- قرأت أن هذه الكلية ابتداء من العام المقبل سوف تقبل من جميع المحافظات فهل هذا صحيح؟ 2-إذا حدث ذلك فهل سترتفع نسب القبول فى الكلية(حيث قدقبلت الكلية هذا المجموع العام الماضى لاحتياجها لطلاب وقد كان القبول إقليميا )؟3-مانسبة الزيادة المحتملةيعنى فى الثمانينات او فى التسعينيات أرجو الإفادة وجزاكم الله خيرا

dodoabuzid
15-07-2010, 08:32 AM
أرجوكم ياجماعة أنا محتاجة أعرف المعلومات دى ضرورى لوماحدش عنده فكرة على الأقل ممكن يوضح لى أنا ممكن أعرف إزاى

**(elktra)**
15-07-2010, 08:40 AM
اولا السلام عليكم
حضرتك ممكن تدخل قسم الطب البيطري وتستفسر فيه ربما أي شخص يفيدك
او ممكن أنقل موضوع حضرتك إما لقسم تنسيق 2010 (http://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=876) أو كلية الطب البيطرى (http://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=526)
وأي مساعدة ف خدمة حضرتك
تمنياتي لحضرتك بالتوفيق

dodoabuzid
15-07-2010, 09:09 AM
وعليكم السلام ورحمة الله /ياريت يافندم والله تنقلى الموضوعى وجزاكم الله خيرا على الاهمام أناعاجزة عن الشكر

**(elktra)**
15-07-2010, 09:25 AM
العفو .. انا ف خدمة حضرتك

طيب ... هنقله حضرتك لقسم كلية طب بيطري

ربيع بلال
15-07-2010, 10:33 AM
خدمات تنسيق القبول بالكليات والمعاهد

https://www.tansik.egypt.gov.eg/Application/Dalel/Index1.aspx

dodoabuzid
15-07-2010, 10:48 AM
سكرا يا أستاذ ربيع بلال لكن موجود فى الموقع إن الكلية إقليمية والسؤال هو هل يستمر السنة دى أم لا أرجو أن يجيب أحد

طالبة ولكن
17-07-2010, 12:20 AM
بصي اللى اقدر اقولهولك

يا خبر انهاردة بفلوس بكرة يبقى ببلاش

بصي انتى لما تروحي التنيق وتنسقي وتكتبي الكلية دي الكمبيوتر هينطق ويقولك اذا كان ينفع ولا لا

Dr/Diroooo
20-07-2010, 04:12 PM
أنا من محافظة الوادى الجديواود الاستفسار عن موضوع هام من المعلو م أنه قد تم إنشاء كية طب بيطرى فى محافظة الوادى الجديد وقد قبلت هذه الكلية نسبة 78%فى الثانوية العامةفى العام 2009حيث كان هذا هو العام الأول لافتتاحها وقد احتاجت لطلاب وكان القبول إقليمى يقتصر على أبناءمحافظتنا فقط واستفساراتى كالتالى1- قرأت أن هذه الكلية ابتداء من العام المقبل سوف تقبل من جميع المحافظات فهل هذا صحيح؟ 2-إذا حدث ذلك فهل سترتفع نسب القبول فى الكلية(حيث قدقبلت الكلية هذا المجموع العام الماضى لاحتياجها لطلاب وقد كان القبول إقليميا )؟3-مانسبة الزيادة المحتملةيعنى فى الثمانينات او فى التسعينيات أرجو الإفادة وجزاكم الله خيرا
انا فى تانيه بيطرى الوادى الجديد
انا عرفت ان الكليه نزلت تنسيق عاااااااااام وهتقبل من كل المحافظات
انا بعتقد ان المجموع هيزيد السنه دى بس مش كتير لان دفعه تالته ثانوي قليله والطلبه اللى هيعيدوا السنه دى 8 بس واكيد الكليه محتاجة طلبه
اتمنى انك تدخليها وربنا يوفقك فيهااااااااااااااااا
لو احتجتى اى استفسار انا فى الخدمه اوك
:078111rg3:د:هدير طب بيطري الوادى الجديد:078111rg3:

amr moaz2010
20-07-2010, 10:35 PM
ازيك يا دورا ايه الاخبار
ان شاء الله ربنا يوفقكم في الكليه بتاعتكم
وان كان نزولها عام او اقليمي ممكن يكون خير او شر ليكم
وربنا يوفقكم في بطري

Dr/Diroooo
21-07-2010, 02:48 PM
ازيك يا دورا ايه الاخبار