مشاهدة النسخة كاملة : مدير مدرسة غير تقليدى

العربى446
25-10-2010, 01:33 AM
ليس لى مصلحة فى كاتبة هذه الاسطر ولكنها شكر وتقدير لرجل ارى انه نموذج يجب ان يكرم من الجميع
مدرسة سوزان مبارك التجربية لغات انتقل اليها مدير من حوالى 40 يوم وفى خلال هذه المده القصيره عمل طفرة فى المدرسة من حيث الشكل والمضمون حيث انه وبجهد غير عادى وتكاتف اولياء الامور وعضو مجلس الشعب الحاج احمد البنا وبجهد كل المخلصين الذين يردوا تعليم افضل لاولادهم بتغير شامل فى المدرسة وعمل انجاز فى كام يوم حيث انه غير من شكل المرسة بنسبة 100% وقام بعمل مساحات خضراء داخل وخارج المدرسة وجعل المدرسة فعلا جميلة بكل ما تحمله الكلمة من معنى ممكن يقول احد ان هذا شئ عادى لكن الغير عادى انه ياتى الى المدرسة الساعة السادسة صباحا ويغادرها الساعة 12 بالليل يوميا وبدون معاونة اى من اعضاء التدريس يجلس هو والحارس الليلى لمتابعة الصنيعية والعمل فى المدرسة
عندما اتى الى المدرسة وجد انها لايوجد شئون طلبة ولا اداريين فا جمع الدادات التى تعمل فى الحضانة ووجد منهم حاصلين على دبلومات فقام بالاستعانة بهم فى الاداريات وخاطب التوجية لكى ياتى ويعمل لهم دورات مكثفة فعلا هو رجل غير تقليدى ونموذج مشرف من النماذج التى نريد ان نرها فى كل المدارس
وقام بتعين داده منهم مديره لمكتبة حتى تقوم باستقبال اولياء الامور هو بحق رجل مبتكر ويقوم بمجهود غير عادى وقام بانجاز كبير فى المدرسة خلال فترة كبيرة واتمنى ان تشاهدوا وهو يعامل اطفال المدرسة حيث ينحنى ويقبل ايديهم ويجهل بينه وبين الطفل مودة وتواصل هو بصدق انسان عظيم من وجه نظرى
هو الاستاذ / مظهر عاشور مدير مدرسة سوزان مبارك التجربية لغات فى ميت نما
وعندما حضر وكيل الوزارة من يومين قدم له الشكر والتقدير
اتنمى ان نجد القادة فى مدارسنا مثلة حيث انه يعطى وقتة وجهده للمدرسة وبتفانى غريب الشكل

العربى446
25-10-2010, 01:38 AM
ومن ضمن اعماله الناحجة التى عرفتها اليوم و لانة فى مدرسة تجربية لغات عمل مجموعة تقوية لاولياء الامور فى اللغة الانجليزية وبدون اجر حتى يستطيع ولى الامر متابعة ابنه فى المدرسة هو فعلا انسان انا شخصيا مبهور بما يفعله ولو ان كل مديرى المدارس غير تقلدين لاصبح التعليم فى مصر افضل وتطور بشكل اسرع

عاشقة الموج
25-10-2010, 05:56 AM
هو فعلا يستححق منا جميعاً كل الشكر و التقدير
و أظن أن من مثله فى العطاء و الولاء و التضحية بعيد كل البعد عن كل نلك الشعارات
بل هم الجنود الذين يعملون بحب للارتقاء بعملهم لأنهم محاسبين عليه ف الدنيا و الآخرة
بارك اله لكم فى مديركم
و ندعوالله أن يمنى علينا بمثل هذا المدير فى جميع المحافظات و الإدارات
و لك مستر العربى 466 كل شكر
لأنك وضعت نبراساً لنا لكى يقتدى الباقى مثله
و إن كان يجب على معلمى المدرسة معاونة هذا المدير
حباً فى الله
و خالص الدعوات للجميع

عاشقة الموج
25-10-2010, 05:58 AM
ليس لى مصلحة فى كاتبة هذه الاسطر ولكنها شكر وتقدير لرجل ارى انه نموذج يجب ان يكرم من الجميع
مدرسة سوزان مبارك التجربية لغات انتقل اليها مدير من حوالى 40 يوم وفى خلال هذه المده القصيره عمل طفرة فى المدرسة من حيث الشكل والمضمون حيث انه وبجهد غير عادى وتكاتف اولياء الامور وعضو مجلس الشعب الحاج احمد البنا وبجهد كل المخلصين الذين يردوا تعليم افضل لاولادهم بتغير شامل فى المدرسة وعمل انجاز فى كام يوم حيث انه غير من شكل المرسة بنسبة 100% وقام بعمل مساحات خضراء داخل وخارج المدرسة وجعل المدرسة فعلا جميلة بكل ما تحمله الكلمة من معنى ممكن يقول احد ان هذا شئ عادى لكن الغير عادى انه ياتى الى المدرسة الساعة السادسة صباحا ويغادرها الساعة 12 بالليل يوميا وبدون معاونة اى من اعضاء التدريس يجلس هو والحارس الليلى لمتابعة الصنيعية والعمل فى المدرسة
عندما اتى الى المدرسة وجد انها لايوجد شئون طلبة ولا اداريين فا جمع الدادات التى تعمل فى الحضانة ووجد منهم حاصلين على دبلومات فقام بالاستعانة بهم فى الاداريات وخاطب التوجية لكى ياتى ويعمل لهم دورات مكثفة فعلا هو رجل غير تقليدى ونموذج مشرف من النماذج التى نريد ان نرها فى كل المدارس
وقام بتعين داده منهم مديره لمكتبة حتى تقوم باستقبال اولياء الامور هو بحق رجل مبتكر ويقوم بمجهود غير عادى وقام بانجاز كبير فى المدرسة خلال فترة كبيرة واتمنى ان تشاهدوا وهو يعامل اطفال المدرسة حيث ينحنى ويقبل ايديهم ويجهل بينه وبين الطفل مودة وتواصل هو بصدق انسان عظيم من وجه نظرى
هو الاستاذ / مظهر عاشور مدير مدرسة سوزان مبارك التجربية لغات فى ميت نما
وعندما حضر وكيل الوزارة من يومين قدم له الشكر والتقدير
اتنمى ان نجد القادة فى مدارسنا مثلة حيث انه يعطى وقتة وجهده للمدرسة وبتفانى غريب الشكل

أرجو نقل الموضوع
لمنتدى معلمى التربية و التعليم
لاختصاص القسم بمثل تلك المواضيع
و شكراً للمشرف

نور الندى
25-10-2010, 07:20 PM
هو فعلا يستحق منا جميعاً كل الشكر و التقدير

Mr. Ali 1
25-10-2010, 08:31 PM
فعلاً الرجل يستحق كل الاحترام والتقدير .
والمفروض ان الوزارة تكرمه !!!
لكن لما تبقي مدرسة تجريبية ولغات , يعني لسه مدرسة جديدة
ومع ذلك يكون فيها كل هذا الاهمال قبل أن يأتي هذا المدير القدير
يبقي اللي كان بيدير المدرسة قبله كان ايه بالظبط ؟؟! وفين دور الوزارة
وهيئة الأبنية التعليمية ؟!!
الشكر والتقدير لهذا المدير لا يكفي , يجب أن يكرم من الوزارة بما يستحقه .
ويجب أن يحاسب المهمل والمتسبب فيما كان عليه الوضع السابق للمدرسة !!

خالد عبد الله احمد
27-10-2010, 08:46 AM
الحمد لله الدنيا لسه بخير

حاجة فعلا تفرح وترفع من الروح المعنوية اللى كانت نزلت الارض وخصوصا فى الايام الاخيرة وما بها من فساد وشر ولا مبالاة مع الكثير من قلة الانتماء للوطن والتمسك بالدين

يا ريت يتم تكريم هذا المدير المحترم ويظهر على شاشات التليفزيون ليكون قدوة لغيره ولتشجيع الجميع

ويا ريت احنا نفسنا نشجع بعض بذكر الشخصيات الايجابية وخصوصا القريبة من حياتنا

لان اكيد زى ما فيه شر فى بردو خير كتير بس احنا اللى جعلنا الشر هو القاعدة

لازم كلنا نأكد لبعض ان القاعدة هى الخير والتعمير وهذا من اسباب خلق الله للانسان

شكرا لك ايها المدير الفاضل والى الامام دائما

وشكرا لكل من يبشرنا بالخير

محمد حسن ضبعون
27-10-2010, 08:53 AM
بالفعل لدينا نمازج كثيرة ومشرفة
تنتمى لنفسها ووطنها
هنيئاً لنا بهؤلاء الرجال
ونطلق عليهم لقب المصرى الأصيل
دعواتنا بدوام التوفيق
والأجر والثواب عند الله
وماعند الله خير و أبقى

مستر ايمن محمد راشد
27-10-2010, 09:09 AM
هى دى مصر .............بارك الله فيه واكثر من امثاله

العربى446
29-10-2010, 12:06 AM
كل الشكر لكل من شارك فى الموضوع واتمنى ان ننقل الى الاعلام او موقعنا المتميز هذا كل الصور الناجحة فى مدارسنا او فى اى مكان ينتمى الى التربية والتعليم لان لسة رجال التعليم بخير ونحن لا ننتظر الجزاء من الوزارة نحن نطمع فى رضا الله وان يكتب اعمالنا وعلمنا فى ميزان اعمالنا

kerny
25-11-2010, 02:05 AM
فعلا مستر / مظهر رجل محترم وغير شكل المدرسة وانا بحبة واحترمة لكل شى تم اضافتة لهذا المكان العظيم ولكنة اخطأ حين عين دادة تفتقد معاملة الناس بشكل محترم مديرة لمكتبة واولى بها كانتين المدرسة ومن الافضل الاستعانة باشخاص مؤهلة لهذة الوظيفة من داخل اسرة المدرسة المحترمة

Observer
25-11-2010, 01:48 PM
مصر لسة بخير
ربنا يجازيه كل خير

kerny
27-11-2010, 01:18 AM
كل دة عملة مستر / مظهر بدون مساعدة أى حد ياسلام لية شغال فى صحراء مافيش مدرس بن حلال ساعدة ولا مسئولة قديمة بالمدرسة ارشدتة للصح و امدتة بمعطيات المكان و مفرادات التشغيل و هى ست قديرة ولكن ست لا تفهم فى امور الصنيعية السباكة و الكهرباء وزرع الارض والسهر فى المدرسةولا ننسى انها ست عندها بيت و اسرة و لكن الفضل ليس للمدير و لكن لطقم الدادات و ارجو من المدام مديرة التجربيات ببنها والمدام مديرة ادارة غرب شبرا الخيمة التعليمية الحضور للمدرسة و الاستفادة من خبرة دلالات المنطقة و شكرا

kerny
27-11-2010, 01:49 AM
اللة يجازيك خيرا ويعطيك اجر تعبك يا مستر / مظهر وعلى فكرة التغيير حدث فى الشكل الخارجى للمدرسة من اعمال كهرباء و سباكة و زراعة الارض و ليس في العملية التعليمية ونحن فى انتظار التغيير الفعلى ورفع روح المدرس و الاعتراف بالجميل والاشادة بمجهود بعض السادةالزملاء من المدرسيين المشاركين وليس نكران المساعدة ونسب كل التجديدات لشخص واحد مصر بخير مصر أم الدنيا مصر ولادة أنجبت لنا مديرين و مدرسين ودلالات

mossab2010
27-11-2010, 04:21 AM
ربنا يكرم الجميع

توفيق رفعت عجيز
27-11-2010, 06:12 AM
ربنا يكثر من امثاله ويبعد عنه الحاقدين واعداء النجاح

الاستاذ ايمن
27-11-2010, 11:53 AM
فعلاً الرجل يستحق كل الاحترام والتقدير .
والمفروض ان الوزارة تكرمه !!!

اسراء محمد مرعى
27-11-2010, 12:02 PM
عمل رائع
شكررررررررررررررررررا على هذا الموضوع

أستاذة غادة
27-11-2010, 12:12 PM
شكرا جزيلا لكل فرد يعمل فى موقعه
بمقولة الرسول صلى الله عليه وسلم
من عمل احدكم عملا فليتقنه
شكرا جزيلا لكل المدراء الاكفاء اينما وجدوا

Mr Hamed 4
27-11-2010, 09:02 PM
الشكر كل الشكر لمن ساهم فى هذا العمل مهما كان بسيطا رغم أنف الحاقدين .

العربى446
27-11-2010, 10:29 PM
يااخوانى انا لا اعمل فى المدرسة وليس لى مصلحه فى كتابه الموضوع غير اعجابى بانسان ناحج اما من الداخل يعنى العملية التعليمة انا ليس على دراية بها وعلى من له دراية بالمدرسة ان يقول لنا راية ونحترم كل الاراء اما بالنسبة للمدرسين الذين ساعده انا جلس معه اكتر من مره بعد المدرسة طبعا ولم اجد مدرس يقف معه والا كنت ذكرت اسمة والوحيد الذى قابلته فى المدرسة بعد انتهاء اليوم الدراسى مره او مرتين ولم يجلس كتير هو استاذ اسمه محمد فوزى مدرس التربية الرياضية هو وهو فقط

az.za
27-11-2010, 11:00 PM
ربنا يبارك له فى صحته وعافيته وافكاره الرائعة
حقا نموذج مشرف

abedmm
27-11-2010, 11:35 PM

جزاه الله خيرا

ابو اميرة الطيب
28-11-2010, 03:09 AM
السلام عليكم أنا ابنى فى هذة المدرسة اود ان اشكر كل من ساهم فى اعداد مظهر المدرسة و ذلك فى شخص الاستاذ الفاضل / مظهر عاشور مدير المدرسة وكم يعجبنى مظهر الانارة الرائع للمدرسة الذى تمتد بعدمنتصف الليل بكمية لمبات تكفى لانارة قرية ميت نما بالكامل و لكن انا وابنى لم نسفيد من تجديد داخل الفصل الدراسى ولا يوجد تجديد بالعملية التعليمية التى تنعكس على التلاميذو كذلك اولياء الامور ولكننننننننننن بالعكسسسس عندما حضر مدرسين جدد فى عهد هذا المدير محوليين من مدارس ابتدائى عادية يفتقدون المعاملة المحترمة للاطفال من شتائم و ضرب و طلب جهرى للدروس الخصوصية اين المدير اين التجديد مع العلم ان المدرسة اكبر مرحلة دراسية بها هى الصف الرابع الابتدائى و عدد الفصول 8 kg و 15 فصل ابتدائى يعنى عدد التلاميذ لا يساوى نصف عدد التلاميذ بفصول تقوية المسجد الموجود بالمنطقة برجاء الاصلاح الداخلى اولا وباللةالتوفيق اخو كم ابو اميرة

Fawzy Mhamd2
28-11-2010, 11:08 AM
جزاه الله خيرا

بلبل حي
28-11-2010, 11:00 PM
مشكلتنا يا سادة اننا نقدس نظرية المؤامرة . كل راي يخالف رايي فهو من خفافيش الظلام. عموما الشخض كاتب الموضوع ربما اعجب بجزء و هو المظهرة و المنظرة و لم يسال ولن يسال عن الجوهر؟ يا سادة مدير هذه المدرسة لديه مشاكل يستعيض عنها بالتواجد المستمر في المدرسة. نحن لا ننكر عليه هذا التواجد و لكن لكل شيء سبب بالمناسبة هذا المدير يذكرني بحسين كامل الذي كان يحقر من شان المدرسين و ينعتهم بافظع الصفات هكذا حال صاحبنا:لدرجة ان معظمهم يكر في ترك المدرسة رغم انهم نخبة من افضل المدرسين علما و خلقا بل منهم من يحمل د بلومة او ماجستير او دكتوراة
اتمنى من رواد هذا المنتدى تقديم النصح له باخلاص .

بلبل حي
28-11-2010, 11:05 PM
يتهم المدرسين بانهم تقليدين رغم ان منهم من يحمل دبلومة او ماجستير او دكتوراة
فماذا يعرف هو عن المدرس الغير تقليدي؟ و ماذا قدم من برامج

بلبل حي
28-11-2010, 11:09 PM
نرجو التفاعل الموضوعي

بلبل حي
28-11-2010, 11:11 PM
لغات لغات
تجريبي تجريبي

ايمن سليمان
01-12-2010, 06:15 PM
ردا على الأخوة الذين لا يعجبهم الحال..............................
لكل منا مميزات ولكل منا عيوب لكن أعتقد وفي رأيي المتواضع أن من غلبت مميزاته عيوبه سيدرك النجاح والتميز

بلبل حي
03-12-2010, 11:52 PM
ردا على الأخوة الذين لا يعجبهم الحال..............................
لكل منا مميزات ولكل منا عيوب لكن أعتقد وفي رأيي المتواضع أن من غلبت مميزاته عيوبه سيدرك النجاح والتميز
احد المرتزقة و المنتفعين من المدرسة نريد الحيادية :الاستاذ بيسمسر على الطلبة والمدرسين وجاي يدافع على ولي نعمته

ابو اميرة الطيب
25-12-2010, 12:38 PM
انا اتفق مع بلبل حى و كيرنى انة فية ناس كويسين كتير فى المدرسةتربوياوعلميا واتفق مع باقى الزملاء بانة مدير مدرسة فعلا غير طبيعى ولازم الوزير يعالجة ابو اميرة الطيب

ابو اميرة الطيب
25-12-2010, 12:47 PM
على فكرة من الملاحظ فية تواجد لعدد من المرتزقة فى يوم واحد و ساعة واحدة وهذا يجعلنا نفكر ان هذة المشاركات من مكتب المدير نفسة يوم 27 /11 / 2010 بعد كرنى احدى عشر تعليق وموجودين اسفل وانا ااسف للمشاركة فى مناورة لاستدعاء الوزير لتكريم انسان غير طبيعى ابو اميرة الطيب

اشرف النحاس
26-12-2010, 11:51 PM
اتمنى ان تنتشر مثل هذه النماذج فى كل مدارسنا احنا فعلا زهقنا من المدير ال مش فاهم اى حاجة والاسم مدير والسلام

العربى446
29-12-2010, 03:36 AM
السلام عليكم جميعا كما قلت من قبل انا ليس لى اى مصلحة غير انى رايت رجل يعمل ويعمل بجد لذلك كتبت هذا الموضوع
وكما قلت ايضا انى بعيد عن العملية التعليمية فى المدرسة لذلك اقول كلمة حق ان الاخ بلبل حى ممكن يكون من مدرسى المدرسة او حتى ولى امر لذلك اقوله كن شجاعا اخى وان رايت شئ لايعجبك داخل مدرستك يجب ان تتصدى له لان الساكت عن الحق شيطان اخرس لكن تذكر اخى ان تكون فعلا على حق لان الله على المطلع على القلوب
اما الاخ ابواميره فيجب ان يذهب الى المدرسة ويقدم شكوى فى اى مدرس يتجاوز مع اى تلميذ وان يكون على تواصل مع مدرسة ابنة
لان المدرسة ليست ملك لااحد غير اولادكم وتطوير التعليم لن ياتى الا بمعلم فاهم طبيعة عملة وولى امر حريص على المؤسسة التعليمية وان يشارك فى مجلس الاباء حتى ولو لم يكن عضو فية
انا ارى ان المدرسة فعلا جميلة ولابد من الحفاظ عليها وكنت اتمنى ان يلتحق بها اولادى لكن اولادى فى صفوف متقدمة فى مدارس حكومية ويكفى ان اولادك سوف يتخرجوا منها الى الجامعه انشاء الله لذلك يجب الحفاظ عليها وتطوير العملية التعليمية بها
فهذا ابسط حقوقكم
واتمنى التوفيق للجميع

ابو اميرة الطيب
31-12-2010, 02:28 AM
الاخ العربى 446 ازاى مالكش اولاد بالمدرسة ولا انت مدرس بالمدرسة ولا احد المرتزقة عرفت منين انة مدير شغال لوحدة و غير طبيعى

العربى446
01-01-2011, 10:11 PM
اهلا اخى ابو اميره اقولك ازاى انا فعلا ليس لى صله بالمدرسة وانا مدرس فى مدرسة منطى الابتدائية التى اكيد تعرفها انها على بعد امتار من المدرسة ولى زملاء من مدرسى المدرسة ولو تحب اقولك على اسمائهم ولى كثير من اولياء الامور وكنت حاضر انعقاد مجلس الاباء بصفتى مهتم بالتعليم ولم اسجل اسمى حتى لا احسب على مجموعه واعرف الصراعات الدائرة بين المجلس القديم وبعض الذين يردوا التغير فى المدرسة وانا نقلت بكل امانه ما رايت وكنت اقابل الرجل بعد انتهاء المدرسة وهو يعمل لوحده يمكن عدة مرات وطبعا كنت مع بعض اولياء الامور وانا مش من المرتزقة اخى وبلاش دئما نتهم بعض واكيد حضرتك كنت تعرف المدير القديم وتعرف ماذا كان يعمل وانا مصدر معلوماتى اولياء الامور
وممكن تسال الحارس الليلى الذى لا اتذكر اسمة مين كان بيقف مع المدير بعد انتهاء المدرسة من الساده المدرسين ولو حضرتك كنت بتحضر معه بالليل مثل اولياء امور كثر لعرفت هذا من نفسك
ممكن تكون على خلاف مع المدير وهذا شائنك واحترم وجهة نظرك مع انى ممكن اختلف معك فى الشكل العام للمدرسة
تحب كمان اقولك اسمى بالكامل ونتقابل حتى تعرف انى مش مرتزقة ههههههههههههههههههههههههههه
اكيد لفظ غريب شوية على التعليم
قولى ما مهنتك اعرف مدى ثقافتك وشكرا
وعلى فكرة انا منذ اكتر من شهرين لم ارى السيد المدير ولا مرة يمكن كمان هو يكون نسى شكلى واسمى
لكن له منى كل التقدير والاحترام

ابو اميرة الطيب
08-01-2011, 11:30 PM
ابو العربى العزيز اسم حضرتك على مسمى بمعنى كلام ابو العربى كدب ياعم ابو مظهر عاشور

ابو اميرة الطيب
08-01-2011, 11:34 PM
هههههههههههها وعرفنا الاسم الحقيقى لابو العربى مظهر المجنون

العربى446
09-01-2011, 01:51 AM
ابو العربى العزيز اسم حضرتك على مسمى بمعنى كلام ابو العربى كدب ياعم ابو مظهر عاشور
تصدق عيب ارد عليك يااخ ابو اميره
مش هقولك انك فعلا انسان مستفذ ياراجل انا قلت لك انى اعمل فى مدرسة منطى ووممكن تتعب نفسك وتسأل عنى بدون ما تجرح هنا وعموما على رأى المثل الشجرة المثمره هى التى يقذف عليها الطوب
وشكرا

ابو اميرة الطيب
10-01-2011, 04:39 PM
فعلا يابو العربى انة مدير مدرسة غير طبيعى ولازم نخاطب الوزير علشان يعالجة على نفقة الوزارة لانة احدى ضحايا التجديد العقارى

العربى446
10-01-2011, 05:32 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
شكله مزهقك فى عيشتك طيب هو عمل معاك ايه بس

mahmoudsaeed
12-01-2011, 10:01 PM
يقول الرسول صلى الله عليه وسلم
الخير فى وفى أمتى الى أن تقوم الساعة

وحيد المعروفي
14-01-2011, 10:54 PM
مصر لسه بخير
ربنا يجازيه كل خير

حسام نصر عبد الحى
18-01-2011, 05:07 PM
مصر لسة بخير
ربنا يجازيه كل خير

حازم الششتاوى
26-06-2011, 12:59 AM
موضوع غريب و مستفز

حازم الششتاوى
26-06-2011, 01:10 AM
مين مدير المدرسة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ده زى ما تقول كده مفجر ثورة 25 يناير ههههههههههههههههههههههه

حازم الششتاوى
26-06-2011, 01:17 AM
مدير مدرسة تجريبية لحد رابعة ابتدائى يعنى محصلتش ابتدائية و معين دادة لمكتبة لاستقبال اولياء الامور طيب لو مدير مجمع مدارس من الحضانة الى الثانوى كنت عملتوا له ايه تمثال ( بلاش نفاق ) !!!!!!!!!!!!!!!!! وعجبى

wahsh2008
26-06-2011, 02:00 AM
حاجة فعلا تفرح وترفع من الروح المعنوية

محمد كامل عطية
26-06-2011, 02:45 PM
تتحياتى لهذا النموزج المشرف هو راجل جميل و الله بس يتم جميله و يغير اسم المدرسة بدل الاسم اللي ملوش لزمة ده و على فكرة مفيش اعضاء مجلس شعب دلوقتى .

leprince
26-06-2011, 08:48 PM
هو فعلا يستحق منا جميعاً كل الشكر و التقدير

بارك الله فيه واكثر من امثاله

حازم الششتاوى
26-06-2011, 08:56 PM
وكمان مرشح نفسه لمجلس الشعب يا دى النصيبة ههههههههههههههه

ابو اميرة الطيب
26-11-2011, 03:12 PM
انتقل الى مسواة الاخير اخيكم ابو مظهر المجنون ان للة وان الية راجعون

mahmod1964
26-11-2011, 05:00 PM
يا جماعة الراجل اسمه مظهر ولازم يهتم بمظهر المدرسة ربنا يكثر من هذه النماذج ويبعد عنه الحاقدين واعداء النجاح وبارك الله فيه

ابو اميرة الطيب
08-02-2012, 09:07 PM
اللة يرحمة كان لامم الوساخة والدعارة علشان مركبة تمشى لحد لما اخد التبرعات وكبردماغة عن الكل وعمل عبيط لحد لما اتنقل بس كان هبش جامد 7 فصول k g السنادى بن الحرامية وكان سايب المدرسين ينيكو المدرسات و الاداريين ينيكو الادريات و مازالت الوساخة والدعارة مستمرة مع ان الكابتن محمد فوزى نييك المدرسة اتنقل .

محمد كمان
09-02-2012, 11:56 AM
ياأبو اميره استحي بكلامك واضح عندك أموره اسمها اميره ...ممكن تعرض تعليقك بصورة أجمل من كده

العربى446
09-02-2012, 09:20 PM
الاخ الفاضل ابو اميره قلت لك من قبل انى انا / جمال العربى من مدرسة منطى الابتدائية وانى ليس لى مصلحه مع السيد مظهر انا لم التقى به من اكتر من سنة واعجبت بالتغير الذى حدث فى المدرسة وليس لى شأن او مصلحة فى كتابة موضوعى من اكتر من سنه الا اننى تمنيت ان تكون مدرستى منطى الابتدائية مثل هذه المدرسة وكنت احلم ان يتعاون اولياء الامور معنا فى المدرسة كما يتعاونى فى مدرسة سوزان مبارك ودى كل الحكاية انت بقى لك تلميذة فى المدرسة وبينك وبينهم مشاكل او عدوات هذا ليس من شأنى اما بالنسبة للالفاظ التى تذكرها فانا لن اعلق لانى ارفض ذكر اى الفاظ خارجة فى هذا المنتدى المحترم ولو مش مصدق كلامى ممكن تاتى الى مدرسة منطى وتسأل على واقابلك وتتاكد انى ليس لى مصلحة وان كل حرف فى كلامى صحيح وكل صلتى بمدرسة سوزان ان كان فى مدرس صديق لى يذهب الى السيد مظهر وانا ذهبت معه مرتين فقط وعلى فكره انا كمان ساكن فى منطى وبحلم ان تكون مدرستى نظيفة جميلة متطورة من اجل ابنائنا ودى كل الحكاية باختصار اما عن الشأن الداخلى لمدرسة سوزان مبارك فانا قلت انى لست على علم بما يجرى بداخلها وليس لى حتى قريب الى الدرجة الرابعه فيها واتمنى من الله ان تغير الثوره الناس حتى تتقدم البلد ويرتقى التعليم بها وللجميع منى الاحترام والتقدير

عاطف رجل صالح
10-02-2012, 12:44 AM
ه ياتى الى المدرسة الساعة السادسة صباحا ويغادرها الساعة 12 بالليل يوميا وبدون معاونة اى من اعضاء التدريس
متى ينام واين منزلة

حازم الششتاوى
11-02-2012, 10:52 PM
بجد الرجل ده مات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وايه سبب الوفاة ؟؟؟؟؟؟؟؟

mostafa02
12-02-2012, 02:25 PM
يستححق منا جميعاً كل الشكر و التقدير