مشاهدة النسخة كاملة : الي ابو عشيبة

رضاالوادي
14-02-2011, 01:28 PM
يا بتاع الأنفرادات اسئل لينا هو فيه شروط للتثبيت بجد ولا لا
وزارة المالية بتقول من امضي ثلاث سنوات
والكادر واصل اي سي دي ال

فايز فراج
14-02-2011, 05:58 PM
نعم سيدي هناك شروط لشغل الوظائف الدائمة بالجهاز الادارى للدولة وعلى سبيل الدرسين المساعدين

مؤهل تربوي
اجتياز الكادر
الرخصة الدولية لقيادة الكمبيوتر
3 سنوات بالعقد المؤقت
الصرف على باب اول اجور

فإذا انطبقت تلك الشروط على المعلم المساعد في الازهر الشريف او التربية والتعليم
فاعلم انك من المثبتين بالدرجات المالية التى صدر بها قرار من وزير المالية

mr.anwar
14-02-2011, 06:02 PM
هل المتعاقدون بلازهر على الباب الاول اجور

مسيو إيهاب
14-02-2011, 07:15 PM

اين التثبيت يا شيخ الأزهر
أين حقوقنا المالية
لا نصرف كادر على الرغم من اجتيازنا اختبارات الكادر ونجحنا منذ أكثر من عام وحصلوا على Icdl
ويتم خصم جائر فى مرتباتنا

مرتبانا لا يكفى للعيش

انقذناا من تعنت شيوخ المعاهد والموجهين
ياشيخ الأزهر أعدل أعدل أعدل أعدل
ابعد عنك البطانة الفاسدة من أصحاب العمم الجهلاء والمرتشين

معتصمين حتى يطلب منشور بتثبيت المتعاقدين وحقوقنا المالية للمعاهد

أنا معاكم أنا معتصم أنا إيجابى أنا هطالب بحقى

ايهاب عشيبه
14-02-2011, 11:41 PM
اصبرو لعله خير

elpor
15-02-2011, 01:11 PM

ايهاب عشيبه
15-02-2011, 04:03 PM

السوهاجى 2
15-02-2011, 04:14 PM
هل المتعاقدون بلازهر على الباب الاول اجور

نعم على الباب الاول للاجور ، عرفت هذا الامر من مدير ادارة الشئون القانونيه فى احد الدورات التدريبية

مينومينو
15-02-2011, 04:17 PM
اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين
اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين
اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين
اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين
اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين
اللهم انصر المنعاقدين اللهم انصر المنعاقدين

omda2008
15-02-2011, 06:40 PM
يللا بينا نطالب بحقنا بالتثبيت الفورى بدون قيود او شروط لاننا صبرنا كتير واذا كانت حجتهم الرخصة الدولية لقيادة الكمبيوتر احنا ممكن نمضى اقرار تعهد اننا حناخدها بعد التثبيت مباشرة حتى يثبتوا لنا حسن نواياهم لاننا بصراحة اصبحنا لا نثق فى كلام الجهاز المركزى للتنظيم والادارة

حسن عسلة
15-02-2011, 06:42 PM
وماذا عن المتعاقدين بالازهر فنى معمل او كاتب او اداراى

omda2008
15-02-2011, 06:43 PM
يللا بينا نطالب بحقنا بالتثبيت الفورى بدون قيود او شروط لاننا صبرنا كتير واذا كانت حجتهم الرخصة الدولية لقيادة الكمبيوتر احنا ممكن نمضى اقرار تعهد اننا حناخدها بعد التثبيت مباشرة حتى يثبتوا لنا حسن نواياهم لاننا بصراحة اصبحنا لا نثق فى كلام الجهاز المركزى للتنظيم والادارة

omda2008
15-02-2011, 06:49 PM
يللا بينا نطالب بحقنا بالتثبيت الفورى بدون قيود او شروط لاننا صبرنا كتير واذا كانت حجتهم الرخصة الدولية لقيادة الكمبيوتر او اختبارات الكادر او اى شروط اخرى احنا ممكن نمضى اقرار تعهد اننا حناخدها بعد التثبيت مباشرة حتى يثبتوا لنا حسن نواياهم لاننا بصراحة اصبحنا لا نثق فى كلام الجهاز المركزى للتنظيم والادارة

ايهاب عشيبه
17-02-2011, 04:08 PM
التعينات بدون قيد او شرط