مشاهدة النسخة كاملة : 50% للاداريين والمشرفين وصلت الادارة

عادل عجور
17-03-2011, 10:55 PM
اخوزانى الاعزاء / مشرفى الانشطة لقدج وصل اليوم الى ادارة قويسنا التعليمية فاكس ب ال50% للذين لم يشملهم كادر المعلم ويتم الصرف من بداية 1/3/2011 وده مش كلام لان الفاكس انا قرأته بالفعل وطيعا دى تسكينة من الوزارة او بمعنى اصح اسبرينة عشان نسكت عن حقنا طبعا لأ والف لأ مش هنسكت احنا لينا حق فى الكادر ولينا حق فى حوافز الادراة المحلية بأثر رجعى وانا انصحكم جميعا يامشرفى الانشطة ان ترفعوا كلكم قضايا لان من تاريخ وقف الصرف لو عدى علينا خمس سنوات ولم نرفع القضية لايكون لنا حق فى رفع القضية وانا بالفعل قمت برفع قضية انا وزملائى بالمدرسة ومدرسة كمان مجاورة لنا وذهبنا الى المنصورة للاخ العزيز المحامى الاستاذ رمضان رجب عماشة لانه كسب القضية لواحد من الزملاء وذهبنا اليه مع اننا من المنوفية وقد قابلنا الاستاذ بكل تقدير واحترام فائق وبالفعل تم رفع القضية وده على فكرة مش اعلان للمحامى ولاحاجة انا بس حبيت اعرفكم قبل الحق مايضيع مننا لان الاخى بتاع المنصورة صرف وبأثر رجعى والاخوت بتوع بنى مزار صرفوا وبأثر تأكدوا ان لينا حق لازم كله يرفع قضية وعدم انتظار فتوى مجلس الدولة لان البطرس وزير المالية السابق الحرامى وقف تنفيذها بعدما صرح يسرى الجمل انهضوا من ثباتكم وارفعوا قضايا كل فى محافظتة الموضوع مش مكلف المحامى اخذ من مبلغ 150 جنيها لاغير وبعد الحكم هياخذ الف جنيه والله حكمت ماشى ماحكمتش ماشى بس انا حفظت حقى فى رفع القضية قبل المدة القانونية ماتسقط اللهم انى قد بلغت اللهم فاشهد مع تحياتى لكم اخوانى ****** على فكرة اللى عاوز تليفون المحامى
يبعت لى رسالة على المنتدى وانا اكتبه له

elmahla22
18-03-2011, 12:34 AM
مش عايزين احمد جمال الدين

نريد وزير التعليم المصري مدرس حاصل علي دكتوراه او ماجيستير في التربية

ahmedsinna
03-06-2011, 08:24 PM
حسبى الله ونعم الوكيل.........عليهم كلهم