مشاهدة النسخة كاملة : حاصل على ماجستير

د.شريف
08-07-2011, 02:49 AM
الى أصحاب الخبرة من اهل الدراية أنا حاصل على ماجستير في الاداب - قسم التاريخ
وتم ادراج اسمي ضمن المثبتين اخيرا في محافظة المنيا هل يفترض ان احصل على دبلومة ام الماجستير يكفي حيث انه درجة اعلى ...
ارجو الافادة من المتخصصين او اصحاب التجارب السابقة

على الشنتناوى
17-07-2011, 07:01 AM
والله العظيم مهزلة بكل معنى الكلمة لما يكون هناك شخص حاصل على الماجستير وهمة التثبيت و التعيين بدلا من ان يكون متفرغ للدراسة و البحث ......؟

داود احمد
25-07-2011, 11:17 PM
والله العظيم مهزلة بكل معنى الكلمة لما يكون هناك شخص حاصل على الماجستير وهمة التثبيت و التعيين بدلا من ان يكون متفرغ للدراسة و البحث ......؟

:giljotiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3::gilj otiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3::giljotiin iug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3: :giljotiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3::gilj otiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3:

أحنا الفين معلم دراسات حاصل على ماجستير بس حضرتك يعنى فية مقوله بتقول إن لو كل العلماء عاشوا بعلمهم كانوا ماتوا من زمان وبعدين الكلام ده غير الذل اللى بيشوفه فى تحضير الدراسات العليا ........... يعنى ربنا يكون فى عونهم
:giljotiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3::gilj otiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3::giljotiin iug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3: :giljotiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3::gilj otiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3:

د.شريف
11-06-2012, 04:04 PM
شكراً اخى الفاضل داود وجزاكم الله خيرا ....وسامحك الله أ. على ياأخي انت لا تعلم ما نعانيه نحن حاملي الماجستير والدكتوراة اخي الحبيب هناك 7000 حاصل على ماجستير ودكتوراة معظمهم عاطلين
عاطلين بدرجة الماجستير والدكتوراة ........ وبعدين هانتفرغ للبحث فقط ومين ينفق علينا ... نهتم بالبحث ونعمل حتى نكفي انفسنا الحاجة ... للاسف حتى اليوم لم نحصل على اي من حقوقنا ويارب يسهل الامور ونخلص بقى من فلسفة هؤلاء واولئك ورحم الله امراء تكلم فيما يعلمه وسكت عما لا يعلمه

mido=mido
19-09-2012, 07:38 PM
عزيزى أ/شريف يجب الحصول على الدبلومة التربوى من اجل دخول امتحان الكادر ربنا معاك انا كمان مدرس تاريخ وكنت اول الدفعة2003 وبحضر دكتوراه وكمان اخدت التربوى

اسلام معاذ
24-09-2012, 11:09 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لو سمحمتم ما تظلموش أ/شريف لأنى أنا زيه لكن إحنا أتظلمنا كتير ومن حقنا نأخذ جزء منها ولو بسيط والحمد لله بعد الثورة الدنيا بدأت تكون بخير

د.شريف
24-09-2012, 11:53 PM
جزاكم الله خيرا أخي اسلام معاذ وميدو ميدو .................. ربنا يكرمكما ويبارك فيكما