مشاهدة النسخة كاملة : عاوز رايكم وكمان استفسار بخصوص التوزيع الجغرافى

x_hunter2008
22-07-2011, 01:10 AM
انا الحمد لله جبت 99.6 والصراحة عاوز ادخل كلية علوم عشان اغير انطباع الناس عن الكلية واثبت ان الكلية مش واخده حقها فى البلد دى ويمكن ربنا يوفقنى باذن الله واعرف ادخلها عشان الصراحة فى حرب عندنا فى البيت :giljotiiniug3:وشكلى كده هت*** هعهعهعهع وعاوزين يدخلونى طب بالعافية (يع :p) المهم فى كام استفسار فى دماغى كده ؟؟؟؟؟؟
- انا سمعت ان التوزيع الجغرافى اتلغى (مش متاكد اوى يعنى) فساعتها هقدر ادخل علوم القاهرة واقدر ادخل شعبة علوم طبيعية

_ أما لو الكلام ده غلط يبقى كده مش هيجيلى غير علوم الزقازيق لا قدر الله وساعتها مش هقدر اكتب علوم القاهرة فى الرغبات عشان هيقوللى خطأ فى التوزيع الجغرافى وعشان كده انا هكتب طب الزقازيق فى الحالة دى وبعديها اسعى اننا احول علوم القاهرة بس ازاى اقدر اعمل كده مع وجود مشكلة التوزيع الجغرافى ؟؟؟؟
وهل فى وقت معين بعد نتيجة التنسيق ما تظهر اننا اقدر احول لجامعة القاهرة وخصوصا لكلية غير مناظرة اللى هى كلية العلوم

_ ثالثا ايه رايكم فى اللى انا بعمله ده اهبل مش كده برده:028ja7::romarioxp6:؟؟؟؟؟؟؟؟

x_hunter2008
22-07-2011, 02:09 AM
ايه محدش راضى يرد خالص ولا ايه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

x_hunter2008
23-07-2011, 02:20 AM
ارجو الاهتمام اكتر يا جماعة

a7mad 3abdo
23-07-2011, 02:41 PM
مش عارف أرد اقولك ايه ..
الله انت حاله فريدة من نوعها :
اول مرة اشوف واحد جايب مجموع و عايز يدخل علوم :d
بس علي فكرة دافعيتك نحو علوم دي ممكن تخليك تبقي حاجة كويسه
طالما هي داخلة دماغك اوي كدا يبقي توكل علي الله
كلية العلوم بتخرج عظماء والله , بس شرط اساسي انك تتفوق عن جدارة فيها
يعني لو تقدر تطلع الاول علي الدفعة كل سنة :006et4: يبقي تنبأ لنفسك بمستقبل عظيم ,
وفقك الله ...
( الكلام اللي فوق دا لو هي داخلة دماغك 100% , غير كدا انا ماليش دعوة :bosyht9: )

mohamednn75
30-07-2011, 11:11 AM
مش هتدخلها لو عملت ايه لا بواسطة البلد دي هتفضل طول عمرها **** رشاوي ووسايط مفيش ثورة خالص

محمدعمادنصحى
04-08-2011, 07:48 PM
متروحيش طب واعملى زيى انا كمان مجموعى77% بيحتاوا عليه ادخل طب وانا اللى مش راضى هعهعهعهعهعهعهع

mohammedhamed22
04-08-2011, 09:27 PM
بص انا في واحد اعرفه كان طالع التالت علي الجمهوريه في 2008
وصمم يدخل علوم ومن ساعتها بيطلع كل سنه الاول علي الدفعه فده حسب ميولك انت ايه
بالنسبه للتوزيع الجغرافي للاسف لازم تكتب علوم الزقازيق الاول ولازم بعدها طنطا وبنها وبعد كده القاهره علشان النظام العقيم اللي عندنا
بس خلي بالك ان ال100 الاوائل علي كل شعبه بيدخلو الكليه اللي هما عاوزنها وهو ده الحل الوحيد ليك
بس لازم يكون مجموعك كبير بجد يعني السنادي علمي علوم اخر ال100 جايب 407 من غير مستوي!!!! ورياضه 406 من غير المستوي!!!

badnamef4
14-08-2011, 08:00 AM
أستاذ mohammedahmed22 أنا حالة شبيه بيه بس علمي رياضة
ممكن أعرف أنهي جامعة الطلب بتاع علوم التالت على الجمهورية؟
و يا سلام بقى لو تعرف تجيب لي نمرة تليفونه أو ايميله أو حتى تبعت له رسايل مننا
و شكراً مقدماً
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته