مشاهدة النسخة كاملة : المدينة الجامعية

doc_toto
31-07-2011, 03:24 PM
:022yb4:السلام عليكم انا ان شاء الله علاج طبيعى القاهرة وانا من الشرقية فهسكن فى مدينة الجامعة ممكن اعرف ايه المطلوب علشان التقديم والتقديم امتى وجزاكم الله خيرا ومبرووك للجميع :d

ork3d
31-07-2011, 04:04 PM
:022yb4:السلام عليكم انا ان شاء الله علاج طبيعى القاهرة وانا من الشرقية فهسكن فى مدينة الجامعة ممكن اعرف ايه المطلوب علشان التقديم والتقديم امتى وجزاكم الله خيرا ومبرووك للجميع :d

يا رب حد يهتم ويرد علينا

انا من المنوفيه
حضرتك منين ؟

سمسم ك.م
31-07-2011, 10:51 PM
انا كمان من الشرقية وداخلة

علاج طبيعى ان شاء الله

محمد ميزو
01-08-2011, 12:32 AM
ان شاء الله بكرة بالكتير هبلغكم بكل التفاصيل اللازمة زي شروط التقديم و الورق المطلوب و المدينة و كل حاجةو كمان هنكون معاكم يوم التقديم و يوم المقابلة الشخصية متقلقوش من اي حاجة

medoash
01-08-2011, 01:09 AM
بصوا يا رجالة هتروحوا المدينة تشتروا مظروف التقديم وهتعرفوا كام صورة مطلوبة من الراجل اللى هتخدوا المظروف منه وهتعرفوا عايز ايه تانى وهيبقى غالبا صورة بطاقة واستمارة الترشح وهتروحوا البيت تملوا المظروف وتحطوا معاه بقيت الحاجات وهتسلموه فى ميعاد تسليم المظروفات ودا برده هتسألوا الراجل عليه...ملحوظة خد معاك استمار الترشح وانت رايح تشترى المظروف عشان ساعات مش بيديك المظروف من غيره

شيماء اشرف محمد
01-08-2011, 01:44 AM
انا كمان داخله علاج طبيعى وانا من الا سكندرية ممكن حد يقولى ايه نظام المدينة الجامعية ؟
وكل سنة وانتم طيبين وجزاكم الله خيرا

محمد ميزو
01-08-2011, 02:03 AM
انا كمان داخله علاج طبيعى وانا من الا سكندرية ممكن حد يقولى ايه نظام المدينة الجامعية ؟
وكل سنة وانتم طيبين وجزاكم الله خيرا

هو التقديم من اول الاسبوع اللي جاي
و هيكون في طلبة من زمايلنا على مستوى الاربع سنين و و ناس من اتحاد الطلبة هتشرح كل حاجة و قت التقديم و هنبقى ننزل كل الاوراق المطلوبة سواء للكلية او للمدينة