مشاهدة النسخة كاملة : مساعده في مستقبل طالب

اينشتاين العرب
02-08-2011, 07:55 PM
يا اهل الخبره ونبي افيدوني انا جايب89.13 % و 44/50 في الانجليش و كتبت تجاره انجلش في الرغبات القاهره وبعدين عين شمس وبعدين حلوان وبعدين بنها وبعدين اسكندريه وبعدين اقاليم .... اخلي الاقاليم ولا لا عشان انا سمعت انو مفيش تحويل من جامعه لاي جامعه تاني في تجاره انجلش
وهل علوم رياضه احسن من تجاره انجلش اقاليم ؟؟

salo_19
04-08-2011, 02:29 AM
بص انا ملاحظ انك كاتب التوبيك ده تقريبا فى تلاتين حته ياسيدى والله انت مقبول حتى من غير ماتتكلم فى ناس قبلت من 86 السنه دى يعنى ماتخافش اطمن خلاص بقى هديت اهم حاجه بقى انك تركز جوا الكليه انا كمان قبلت بس لسه مش عارف طبيعة دراستها وكده ولسه بسال اتمنى اكون افدتك بحاجه واكيد لو انت بتقرأ الرد هتكون خلاص نسقت والنتيجه ظهرت مبروك مقدما ورمضان كريم وادعيلى فى اول سنه ليا فى تجاره انجلش واتمنالك النجاح يارب واى خدعه يابو زمل وعقبال الباكالوريا

اينشتاين العرب
04-08-2011, 06:49 AM
بص انا ملاحظ انك كاتب التوبيك ده تقريبا فى تلاتين حته ياسيدى والله انت مقبول حتى من غير ماتتكلم فى ناس قبلت من 86 السنه دى يعنى ماتخافش اطمن خلاص بقى هديت اهم حاجه بقى انك تركز جوا الكليه انا كمان قبلت بس لسه مش عارف طبيعة دراستها وكده ولسه بسال اتمنى اكون افدتك بحاجه واكيد لو انت بتقرأ الرد هتكون خلاص نسقت والنتيجه ظهرت مبروك مقدما ورمضان كريم وادعيلى فى اول سنه ليا فى تجاره انجلش واتمنالك النجاح يارب واى خدعه يابو زمل وعقبال الباكالوريا

ربنا يطمنك ويارب يكرمنا