مشاهدة النسخة كاملة : تحول معايا من سياحة وفنادق حلوان مفتوح لانتظام ؟؟

وجدان حنفي
12-01-2012, 10:10 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يوم الأربعاء الماضي في كلية السياحة والفنادق جامعة حلوان في محاضرة استثنائية للفرقة الاولى تعليم مفتوح قسم الارشاد السياحي
أعلنت دكتورة غادة رئيس قسم إرشاد السابق ووكيلة الكلية حاليا عن الآتي :

إذا اجتمع عدد مقنع من طلبة أولى ووحدوا كلمتهم ومضوا جميعا على طلب لمعالي وزير التعليم العالي الحالي بتحويلهم من التعليم المفتوح الى الانتظام

وخصوصا إن معظمهم إن لم يكونوا كلهم خريجي ثانوية عامة مصرية عام 2010/2011 وبالإضافة لذلك مجموعهم فاق الحد الأدنى للقبول كطلاب نظاميين

ولكن

كل ذنبهم انهم فاتهم امتحان القدرات . . . ولا يلاموا لذلك حيث ان اعلانات اعادة فتح الاختبارات لم تكن كافية لتصل الى كل الطلاب

من فضلكم اللي حابب يكون معانا يرد في الموضوع وقريب أوي هحط لينك لصفحة عالفيس تجمعنا عشان نقدر نتواصل ونبعت ممثل لينا لمكتب الوزير

هالة محمد 2
13-01-2012, 02:18 PM
انا عندى استفسار هو كل الى دخل كلية السياحة فاتهم امتحان القدرات يعنى معملوش اختيار انترفيو

ايمان هارون
14-06-2012, 09:32 AM
انا عندى استفسار هو كل الى دخل كلية السياحة فاتهم امتحان القدرات يعنى معملوش اختيار انترفيو
لا مش كلهم بس الى فاتو الامتحان دخلها مفتوح رغم توفر الشروط فيه ان اللغات كويسة والمجموع كويس :slap1qk6:بس عشان مش امتحنو القدرات

هالة محمد 2
14-06-2012, 02:20 PM
وهو ينفع فى اى كلية مش كلية واحدة بس انة يحول من تعليم مفتوح لانتظام بعد كدا

ايمان هارون
20-06-2012, 12:48 PM
وهو ينفع فى اى كلية مش كلية واحدة بس انة يحول من تعليم مفتوح لانتظام بعد كدالالالالالالالالالا مينفعش الا اذا كنتى جايبة مجموعها اصلا انما لو انتى اقل بتفضلى مفتوح والكلام بتاع انتظام دة اتلغاء هو وانتساب بقا فيه يا مفتوح ي عادى ومفيش تحويل

mohamed mo7md
30-06-2012, 10:51 PM
بس انا سمعت بدايه من السنه الجايه هيلغوا المفتوح وهيبقى انتظااام بس معرفش النظام ده هيطبق على اللى عدا سنه اولى ولا لاء