مشاهدة النسخة كاملة : ارجوا المساعده ضروى

zz123
21-03-2012, 01:03 AM
انا زهقت كل يوم استاذ الفيزياء يقولنا اللى جايب اقل من98.5 يبلها ويشرب ميتها والله ماهو لاحق اى كليه قمه والطب مش ها ياخد اقل من99.5 معنى كده انى انا ضايعه مش ها الحق حتى تربيه لانى جيبه 96.59وانا زهقت من الكلام ده والله ياجماعه انا اتخنقت ارجوا ردكم لانى اعلم انكم هاتريحونى انا كلم لما اجى اذاكر افتكر الكلام ده واتخنق

اسفه انى طولت عليكم بس انا ماكنتش لقيه حد اتكلم معاه غيركم

Ahmed_Alex1
22-03-2012, 10:12 AM
ليه يعنى مش للدرجادى
بعدين خلاص قريب اوى امتحانات الثانوية العامة حتبدأ
ركزى فى المذاكرة وفكك من اى حد يقول اى كلام بلاش تشغلى دماغك غير فالمذاكرة
واللى ربنا عاوزه حيكون

المؤمن الصغير
22-03-2012, 11:10 PM
رغم حبي لأساتذتي وحصري على التواصل معهم بعد دخولي الكلية، إلا إنني لا أحب هذا النوع المحبط من المدرسين، توكلي على الله وابذلي قصارى جهدك, وفقنا الله وإياكم لما يحبه ويرضاه.

zz123
23-03-2012, 12:47 AM
شكرا على رد حضرتكم

Dr/Reem2011
23-03-2012, 09:12 AM
بصي انتي متلتفتيش لاي كلام يثبطك او يحاول يقلل من عزيمتك
لان محدش هينضر غيرك في الموضوع ده
انا كنت في 2ثانوي جايبه 97 يعني بجد في الاول كنت متاكده اني مش هلحق حاجه خالص خصوصا ان المجاميع كانت عاليه جدااااااااا جداااااااااااا جدااااااااااااااااااااااااا
وجبت في 3ثانوي 98.4 يعني مش ونص كمان وانا في طب اهو
صدقيني اياكي تلتفتي لاي كلام يثبطك
انا طبيعي عنيت من الكلام ده كتير ومكنشس كلام عام كمان لا دا كان بيوجهلي شخصيا من مدرسه رياضيات دايما عندها احساس اني شاطره بس عشان بحفظ وانا في نظرها غبيه غبيه غبيه كنت بخللي الكلام ده يشجعني ميحبطنيش واتحديت نفسي قبل اما اتحداها (لاني كنت واثقه اني ذكيه وكنت بسال هي ليه بتقول كده؟!!!!!)
وطبعا مكونتش انا مقدره ان ييجي يوم ييجي فيه امتحان الرياضيات صعب (وكانت هي اللي حطاه)
وجبت فيه الدرجه النهائيه
وقبلتني تاني يوم اما عرفت الدرجه بتقوللي بكل سخريه هاه نقصتي اد ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متتوقعيش كنت في قمه الفخر وانا بقوللها نقصت (((((((((((صفررررررررررررررر)))))))))))
وطلعت انا الوحيده في المدرسه اللي جايبه الدرجه النهائيه
انا قولت كل ده عشان اعرفك ان احيانا الكلام المثبط بيكون هو الانطلاقه انك تتقدمي وتكوني احسن
فشدي حيلك وبالتوفيق
وبالنسبه انك جايبه 96
فانا ليا زمايل كانوا 95 مش 96 وهما دلوقتي في صيدله فشدي حيلك واعملي اللي عليكي وقل لن يصيبنا الللللا ما كتب الله لنا
بالتوفيق

To Be Is To Do
25-03-2012, 04:19 PM
"ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد"
حسبى الله ونعم الوكيل ف هؤلاء البشر الذين لا يشغلهم إلا إيذاء الالناس
لا تهتمى بما يقول واعملى إللى عليكى وربنا حيوفقك إن شاء الله
بالتوفيق إن شاء الله لكل الطلبه

zz123
25-03-2012, 06:55 PM
شكرا لرد حضرتكم انتوا بجد ريحتونى