مشاهدة النسخة كاملة : ممكن سؤال؟؟

*ملكة بحجابى*
06-07-2012, 12:37 AM
السلام عليكم انا عضوة جديدة فى المنتدى وكان عندى سؤال هو الامتحان سهل ولا صعب يا جماعة انا اول ما مسكتك الورقة اتفتحت فى العياط من منظرها كبيرة جدا والاسئلة كتير اوووووووى وفضلت اكتب لحد اخر لحظة ومش عارفة انا حليت كويس ولا وحش مع انى والله بذلت مجهود جامد جدا فى المادة دى يا ريت بس حد
يعرفنى والسؤال بتاع الفار من خمس اباء هو قصده 5 اباء اباء يعنى ولا 5 اباء وامهات لان فى ناس صحابى عملوها كده وناس تانية عملوها كده

ايمن عيش
06-07-2012, 12:47 AM
عزيزتي الطالبة ادعو الله ان يوفقك انت وجميع زملائك
بالنسبة للسؤال فان المقصود اباء وامهات
بان نحصل علي خلايا جنينية من انثي حامل مع خلايا جنينية من انثي اخري ودمجهما وزراعتهم في رحم انثي اخري

*ملكة بحجابى*
06-07-2012, 12:54 AM
عزيزتي الطالبة ادعو الله ان يوفقك انت وجميع زملائك
بالنسبة للسؤال فان المقصود اباء وامهات
بان نحصل علي خلايا جنينية من انثي حامل مع خلايا جنينية من انثي اخري ودمجهما وزراعتهم في رحم انثي اخري

اتمنى ان شاء الله ربنا يوفق الجميع
بس انا للاسف معملتهاش كده حضرتك تعرف هتتحسبلى صح ولا غلط؟؟
شكرا على الرد

babagamil
06-07-2012, 01:31 AM
ان شاء الله ربنا بوفقك وطبعا الجواب نزل فى نموذج الوزاره انها زراعه اجنه وبالتوفيق

*ملكة بحجابى*
06-07-2012, 01:37 AM
ان شاء الله ربنا بوفقك وطبعا الجواب نزل فى نموذج الوزاره انها زراعه اجنه وبالتوفيق
ربنا يوفق الجميع ان شاء الله
شكرا على الرد

babagamil
06-07-2012, 03:17 AM
لأا العفو ده واجب وكلنا بنساعد بعض هنا

AmR

*ملكة بحجابى*
08-07-2012, 03:31 PM
لأا العفو ده واجب وكلنا بنساعد بعض هنا

amr
متشكرة جدا لدوق حضرتك

amothman123
08-07-2012, 04:54 PM
بتاعة الفأر لخبطة من العربى مع الأسف .. فى الورقة الإنجليزى parents
و ورقة امتحان الأحياء طول عمرها كبيرة و طويلة مش أول مرة .. بس كانت زايدة شوية المرة دى فى الشرح
بالتوفيق

*ملكة بحجابى*
10-07-2012, 10:09 PM
بتاعة الفأر لخبطة من العربى مع الأسف .. فى الورقة الإنجليزى parents
و ورقة امتحان الأحياء طول عمرها كبيرة و طويلة مش أول مرة .. بس كانت زايدة شوية المرة دى فى الشرح
بالتوفيق

اه فعلا عندك حق الامتحان حسيت انه طويل اووووى وخلصت يدوبك قبل الامتحان بربع ساعة انا كل سؤال كان بياخد منى صفحتين او تلاتة وصعقت لما شوفت نموذج الاجابة كل اجابة سطر او اتنين بالكتير .....اتمنى انهم يحسبوها صح وربنا يستر

salma_R
23-07-2012, 02:46 PM
اه فعلا عندك حق الامتحان حسيت انه طويل اووووى وخلصت يدوبك قبل الامتحان بربع ساعة انا كل سؤال كان بياخد منى صفحتين او تلاتة وصعقت لما شوفت نموذج الاجابة كل اجابة سطر او اتنين بالكتير .....اتمنى انهم يحسبوها صح وربنا يستر
انا كمان ربنا يستر