مشاهدة النسخة كاملة : مساعده فى موضوع القدرات لو سمحتو

hoda222
11-07-2012, 04:18 AM
السلام عليكم لو سمحتو عايزة حد يساعدنى و يرد عليه بسرعه
انا بقالى سنة فى الكلية و عايزة احول السنة دى من كليتى واحول لكلية السياحه فى الاسكندرية
السؤال هو انا اقدم عشان اعمل اختبارى للكلية من اماكن اللى بتقدم فيها طلاب ثانوى ولا انا ليه نظام تانى غير كده ياريت اللى يعرف اى حاجه يساعدنى مستنية ردكم :)

ايمان هارون
13-07-2012, 07:36 AM
السلام عليكم لو سمحتو عايزة حد يساعدنى و يرد عليه بسرعه
انا بقالى سنة فى الكلية و عايزة احول السنة دى من كليتى واحول لكلية السياحه فى الاسكندرية
السؤال هو انا اقدم عشان اعمل اختبارى للكلية من اماكن اللى بتقدم فيها طلاب ثانوى ولا انا ليه نظام تانى غير كده ياريت اللى يعرف اى حاجه يساعدنى مستنية ردكم :)والله لحد دلوقتى منعرف انا زمايلى عاوزين يحولو بس مينفعش يعملو قدرات معرفش اية الخنقة دى القدرات بتاعت السنة دى للدفعة بتاعت السنة دى اسالى ف الكلية هناك احسن فاهما

michael_max
18-07-2012, 08:22 PM
تروحي الكلية و تقدمي طلب تحويل و بالنسبة للقدرات بتجيبي الورق اللي بيفيد انك نجحتي في كليتك و بيكون وكيل الكلية ماضي عليه ... بس لو نظام كليتك يختلف عن اسكندرية يبقى مش هينفع بمعنى ان في اسكندرية التخصص من تانية ع عكس المنصورة
أو تسألي في شئون الطلبة عندك في الكلية بتاعتك .. و أي استفسار اناا في الخدمة

hoda222
25-07-2012, 12:29 AM
انا روحت سالت يا جماعه قلولى ان امتحان القدارت مادام معملتوش فى سنتى يبقى لا يمكن اقدر اعمله تانى و ان ده قانون التنسيق منزلو و ان مفيش اى استثنائات فى الموضوع ده و الله انا مش قادرة افهم هما بيعملو فينا ليه كده مش عارفة اعمل ايه لو حد عندو اى فكرة يقولى اعملها و شكرا اوى لكم