مشاهدة النسخة كاملة : نادى وشاطئ المعلمين بالاسكندرية

هانى كامل3
11-07-2012, 06:36 PM
السلام عليكم

انا كنت عايز اعرف ازاى اعمل كارنية نادى وشاطئ المعلمين بالاسكندرية

ياريت اللى عمله يفيدنا
للعلم انا مش من محافظة الاسكندرية

mr/osama alsyad
11-07-2012, 11:34 PM
السلام عليكم اخي العزيز انت بتسحب الاول استماره من النقابه الفرعيه لادارتك التابع لها ثم تملا ويقدم الي النادي بالاسكندريه سعر الاشتراك 10جنيه سنويا للمعلم و15 جنيه لكل فرد من افراد الاسره

metoo.ahmed
13-07-2012, 12:49 AM
بالنسبة لمعلمي المدارس الخاصة ممكن يشتركوا ؟ ولا ليهم ربنـــا ؟

walidalazomy
22-07-2012, 01:01 PM
بالنسبة لمعلمي المدارس الخاصة ممكن يشتركوا ؟ ولا ليهم ربنـــا ؟؟؟؟؟؟

homer
26-07-2012, 01:34 PM
لا معلمين المدارس الخاصة ممكن يشتركوا بعد ما يقدموا على ارنيه النقابة عشان يصوروا وصل الكارنيه

مسترسمير إبراهيم
26-07-2012, 05:18 PM
بعد كفاح طويل تم أفتتاح نادى الشاطىء للمعلمين بالأسكندرية
وأقول أن معلمى المدارس الخاصة يشتركون من خلال كارنية عضوية النقابة وأفراد أسرتهم
العضو 10 جنيها والأبناء والزوجة 15 جنيها سنويا
الأوراق المطلوبة : أستمارة أشتراك النادى ويسجل فية كل اسماء المستفيدين من أفراد الأسرة وتباع بجنيها واحدا
صور من كارنية العضوية للمعلم وصورة البطاقة
وتختم الأستمارة بخاتم الأدارة الفرعية للنقابة التابع لها العضو
صورة بطاقة الزوجة مع صور شهادات الميلاد للأبناء ... وصورة شخصية لكل فرد بالأسرة حديثة طبعا ... وتقدم الأوراق المذكورة بعد إستيفائها بالنادى بمنطقة سيدى جابر على البحر بعد نادى القوات المسلحة وقبل كوبرى ستانلى
أرجو أن أكون أوضحت الرد لكل من يهتم بالأشتراك
وبالله التوفيق
وبالله التوفيق

msh835
26-07-2012, 08:49 PM
مشكووووووووووووووووووووووووووور

مسز إيمي
08-08-2012, 04:13 PM
طيب بعد ما يشترك المعلم ( أو المعلمة ) هو و أسرته بشاطئ و نادي المعلمين ماهي الخدمات المتاحة له؟
يعني مثلا هو هيسافر إلي الاسكندرية من محافظته على حسابه الخاص و ينزل في فندق على حسابه الخاص أيضا و لكن هيروح شاطئ المعلمين بدون ما يدفع رسوم لأنه مشترك أم ماذا؟
نرجو مزيد من التوضيح و شكرا

ammhhe
10-08-2012, 03:49 AM
سؤال محرج يا مسز ايمى
انا سالت قالى بس فقط بتتعفى من رسم الدخول وقدره على ما سالت 4 جنيه للفرد والباقى زيك زي غيرك
هاهاهاهاهاهاهاهاهاها
الى ما لا نهايه هاهاها
يا اختى احنا مدرسين مش مهندسين ولا قضاه ولا اطباء لنا احترام؟

هانى كامل3
18-08-2012, 12:56 PM
السلام عليكم اخي العزيز انت بتسحب الاول استماره من النقابه الفرعيه لادارتك التابع لها ثم تملا ويقدم الي النادي بالاسكندريه سعر الاشتراك 10جنيه سنويا للمعلم و15 جنيه لكل فرد من افراد الاسره

اشكرك علي هذا الرد الكافي‎

هانى كامل3
19-08-2012, 10:04 PM
بعد كفاح طويل تم أفتتاح نادى الشاطىء للمعلمين بالأسكندرية
وأقول أن معلمى المدارس الخاصة يشتركون من خلال كارنية عضوية النقابة وأفراد أسرتهم
العضو 10 جنيها والأبناء والزوجة 15 جنيها سنويا
الأوراق المطلوبة : أستمارة أشتراك النادى ويسجل فية كل اسماء المستفيدين من أفراد الأسرة وتباع بجنيها واحدا
صور من كارنية العضوية للمعلم وصورة البطاقة
وتختم الأستمارة بخاتم الأدارة الفرعية للنقابة التابع لها العضو
صورة بطاقة الزوجة مع صور شهادات الميلاد للأبناء ... وصورة شخصية لكل فرد بالأسرة حديثة طبعا ... وتقدم الأوراق المذكورة بعد إستيفائها بالنادى بمنطقة سيدى جابر على البحر بعد نادى القوات المسلحة وقبل كوبرى ستانلى
أرجو أن أكون أوضحت الرد لكل من يهتم بالأشتراك
وبالله التوفيق
وبالله التوفيق

شكرا لك على هذا التوضيح الرائع وجزاك الله خيرا

sun_nuit
20-08-2012, 04:40 AM
سؤال محرج يا مسز ايمى
انا سالت قالى بس فقط بتتعفى من رسم الدخول وقدره على ما سالت 4 جنيه للفرد والباقى زيك زي غيرك
هاهاهاهاهاهاهاهاهاها
الى ما لا نهايه هاهاها

يعنى فى النهاية ملوش لازمة لانى حدفع 10+(15*3) = 55 جنية ودى افتراض يضاف عليه مصاريف السفر للاسكندرية للتقديم فى النادى يعنى متوسط 100 جنية مواصلات وانا بقول متوسط لان فى ناس من اسوان وسينا ودى مواصلاتهم رايح جاى لا تقل عن 200 جنية فى درجة ثانية قطار يبقى الميلغ اللى وصلنا له 155 جنية ودى كله ليه لكى اوفر 4 جنية عن اى فرد فى اسرتى يعنى لو رحت اصيف ودخلت النادى اسبوع انا واسرتى وفرنا ثمن التذاكر وهو 4افراد فى * 4 = 16 جنية *7 ايام = 112 جنية توفير يابلاش هههههههههههههههههههه

استاذ ياسر ابو الدهب
20-08-2012, 04:45 AM
اين معلمى الازهر؟؟؟؟؟؟

ahmed_rian
20-08-2012, 05:48 AM
سؤال محرج يا مسز ايمى
هاهاهاهاهاهاهاهاهاها
الى ما لا نهايه هاهاها

يعنى فى النهاية ملوش لازمة لانى حدفع 10+(15*3) = 55 جنية ودى افتراض يضاف عليه مصاريف السفر للاسكندرية للتقديم فى النادى يعنى متوسط 100 جنية مواصلات وانا بقول متوسط لان فى ناس من اسوان وسينا ودى مواصلاتهم رايح جاى لا تقل عن 200 جنية فى درجة ثانية قطار يبقى الميلغ اللى وصلنا له 155 جنية ودى كله ليه لكى اوفر 4 جنية عن اى فرد فى اسرتى يعنى لو رحت اصيف ودخلت النادى اسبوع انا واسرتى وفرنا ثمن التذاكر وهو 4افراد فى * 4 = 16 جنية *7 ايام = 112 جنية توفير يابلاش هههههههههههههههههههه
سؤال هو النادي دا اتعمل من اين مش من فلوس النقابة ازي اشترك تاني وانا موسس فية و الايدة رايحة فين

مسز إيمي
20-08-2012, 06:15 AM
شكرا علي الردود احنا مش عايزين نروح نادي
ده العيال كانوا عايزين يروحوا اسكندرية تبع نقابة المعلمين بتاعتنا دي يعني يومين ترفيه في الحر الشديد ده
ذي ما الأقارب بيروحوا يصيفوا تبع نقابات أخري مثل المهندسين و الأطباء و التأمينات و المعاشات
مرة شفت لهم جداول في أوراق كثيرة بشأن مواعيد المصيف و الأيام و المصروفات لها
و كان زمان الادارات التعليمية في المحافظات بتعمل كده
بس ده كان زمان ...بقول زمان.....زمان
أنا هقلب عليكم المواجع ليه في العيد .يله كلوا كحك و بسكويت و شوية شاي حلوين و انسوا

داليا 2012
21-08-2012, 04:24 PM
طيب بعد ما يشترك المعلم ( أو المعلمة ) هو و أسرته بشاطئ و نادي المعلمين ماهي الخدمات المتاحة له؟
يعني مثلا هو هيسافر إلي الاسكندرية من محافظته على حسابه الخاص و ينزل في فندق على حسابه الخاص أيضا و لكن هيروح شاطئ المعلمين بدون ما يدفع رسوم لأنه مشترك أم ماذا؟
نرجو مزيد من التوضيح و شكرا

أحنا من الاسكندرية أهم الخدمات 2 قاعة أفراح
أسعار مناسبة بس الخدمة داخل النادى لاتزال دون المستوى فى طور الانشاء
شاى يأتى بارد بدون سكر لما تطلب سكر يجئ بعد الشاى مايثلج
مثلا جيلاتى تأخذه كعلب الزبادى بدون معالق
بما أن الطلبات كثيره حتى اليوم لم أستلم الكارنية الذى مدته عام واحد مع أنى سلمت الورق 8/7/2012
المواعيد فى رمضان حتى الساعة 12 م
الفكرة الجلوس فقط أن توافرت الكراسى ولم تذهب فى المواسم
أظن مسموح بأصطحاب مأكولات
وغير العضو 3جنية للفرد دخول النادى
لاأنصح بالجلوس على الشاطئ