مشاهدة النسخة كاملة : كلية السياحة و الفنادق بالمنصورة

العلم و النور
13-07-2012, 06:11 PM
كل الى فى سياحه وفنادق المنصوره يكتب اسمه عشان نبقى عرفين بعض

احمدك يارب
13-07-2012, 10:12 PM
طب حضرتك قدمتي ولاايه انا هقدم بكره في حلوان
ياتري اتسالتي في اسئله ولا لسه بيبقي بعد النتيجه

ايمان هارون
14-07-2012, 12:14 AM
طب حضرتك قدمتي ولاايه انا هقدم بكره في حلوان
ياتري اتسالتي في اسئله ولا لسه بيبقي بعد النتيجهروحى الكلية بتاعت السياحة مش الجامعه الكلية ف المنيل

mohamed mo7md
16-07-2012, 01:28 AM
انااااااا فى سياحه وفنادق المنصوره

ايمان هارون
16-07-2012, 01:48 PM
انااااااا فى سياحه وفنادق المنصوره
:bosyht9:انتة محمد بتاع الزقازيق دة كلام تخوش كدة وتخرج وعاملين انا وانتة نتكلم مع الناس ومنعرفش بعض طيب حتى ارمى سلام دة انتة طلعت وحش اوى عموما ابقا طمنى عليك :angry2: مع انى سالتك مرة انتة محمد مردتش :slap1qk6:ابقا عارفنى عملت اية ف الترم الاول:av4056bb7jp3:

mohamed mo7md
17-07-2012, 12:37 AM
:bosyht9:انتة محمد بتاع الزقازيق دة كلام تخوش كدة وتخرج وعاملين انا وانتة نتكلم مع الناس ومنعرفش بعض طيب حتى ارمى سلام دة انتة طلعت وحش اوى عموما ابقا طمنى عليك :angry2: مع انى سالتك مرة انتة محمد مردتش :slap1qk6:ابقا عارفنى عملت اية ف الترم الاول:av4056bb7jp3:

انا رديت والله :):):):):)بس انتى شكلك مبتدخليش كتير ررررررررررررررر:(:(:(:(:(

ايمان هارون
17-07-2012, 03:25 AM
انا رديت والله :):):):):)بس انتى شكلك مبتدخليش كتير ررررررررررررررر:(:(:(:(:(خلاص انا كل ساعتين بخوش انتة بتضحك عليا مانا شوفت الرد :) يا محمد

أم عبدة
22-07-2012, 01:54 PM
طيب الي في سياحة المنصورة يا ريت يعرفنا النظام ازاي واخترتها على اي اساس وهل امتحنت قدرات ولا
يا ريت حد يرد بسرعة

mohamed mo7md
22-07-2012, 02:47 PM
طيب الي في سياحة المنصورة يا ريت يعرفنا النظام ازاي واخترتها على اي اساس وهل امتحنت قدرات ولا
يا ريت حد يرد بسرعة

لو قصدك على نظام الكليه .... التخصص فيها من سنه اولى وفيها 3 أقسام ارشاد وسياحه وفنادق واخترتها

لانها الاقرب ليا وانا من الشرقيه اصلا............ ايوه لها قدرات بس فى الاسماعيليه علشان التوزيع الجغرافى

أم عبدة
22-07-2012, 03:28 PM
لو قصدك على نظام الكليه .... التخصص فيها من سنه اولى وفيها 3 أقسام ارشاد وسياحه وفنادق واخترتها

لانها الاقرب ليا وانا من الشرقيه اصلا............ ايوه لها قدرات بس فى الاسماعيليه علشان التوزيع الجغرافى
يعني ايه حضرتك يعني عشان حد يدخل سياحة المنصورة يعمل اختبار القدرات في الاسماعيلية ولا ايه يا ريت حضرتك توضح لاننا مش من المنصورة وبينا وبينها مشوار فعايزين بس لو حضرتك عند اخبار بخصوص اختبار القدرات تفيدنا بيه

ايمان هارون
22-07-2012, 09:21 PM
يعني ايه حضرتك يعني عشان حد يدخل سياحة المنصورة يعمل اختبار القدرات في الاسماعيلية ولا ايه يا ريت حضرتك توضح لاننا مش من المنصورة وبينا وبينها مشوار فعايزين بس لو حضرتك عند اخبار بخصوص اختبار القدرات تفيدنا بيهاه حضرتك بتروحى كلية السياحة والفنادق الى ف المنصورة وتمتحنى فيها وبعدين ممكن تخوشى اقرب كلية سياحة ليكى او الى مجموعك يجيبها بس لو فى كلية اقرب ليكى روحية يعنى فى حلوان اسماعلية المنصورة اسكندرية الفيوم المنيا ف المنوفية الى يعجبك روحى امتحنى فيه والى اقرب ليكى خوشية

mohamed mo7md
23-07-2012, 12:08 PM
يعني ايه حضرتك يعني عشان حد يدخل سياحة المنصورة يعمل اختبار القدرات في الاسماعيلية ولا ايه يا ريت حضرتك توضح لاننا مش من المنصورة وبينا وبينها مشوار فعايزين بس لو حضرتك عند اخبار بخصوص اختبار القدرات تفيدنا بيه

لاء مش لازم عشان تروحى سياحه المنصوره انك تمتحنى فى اسماعيليه ....انا اصلا من الشرقيه فحسب التوزيع الجغرافى الاسماعيليه اقرب لى .... وانا لما رحت امتحن السنه اللى فاتت فى المنصوره قالولى لاء انت تبع الاسماعيليه فرحت امتحنت فى الاسماعيليه وبعد كده حولت للمنصوره

فحضرتك تشوفى الكليه الاقرب وتروحى تمتحنى فيهااااااااا............