مشاهدة النسخة كاملة : ارجو الرد سريعا لان التنسيق بكرة

baasha
17-07-2012, 02:50 AM
فى البداية احب اشكر حضرتك على المساعدة انا جبت مجموع 100.4 فى المية كان نفسى ادخل اسنان ومكنتش اتخيل بصراحة انى اجيب المجموع ده بس دلوقتى انا محتار بين بشرى و اسنان انا ميل لاسنان بس الناس بتقولى انتا عبيط حد يرفص النعمة (قصدهم ادخل بشرى) انا نفسى حد فاهم زى حضرتك يقولى نهو الاحسن خاصة انى ولد والناس بتقول اسنان للبنات احسن ياااااااااااااريت حد يقولى الافضل وايه الافضل فى الدخل و فى العمل و فى العمر و فى المستقبل مع العلم طبعا ان المستقبل فى يد الغيب (ااااسف على الاطااااااالة).

batman33
17-07-2012, 03:26 AM
انا في نفس الحيرة دي

baasha
17-07-2012, 03:28 AM
انا في نفس الحيرة دي
جبت كاام ممكن بتعتلى تليفونك عشان اكلمك

Dr/Reem2011
17-07-2012, 08:43 AM
اممممممممممممممممممممم
حاجه تحير فعلا والله
تعرف انت لو بنت كنت قولتلك اسناااااااااااااان طبعا
بس بجد طب نعمه اياك ترفضها
صعبه ؟؟ اه
ممله ؟اه
هتكرهك في نفسك؟ اه
بس برضوووووووووووووووووو
هرجع اقوللك الطب طب
ولو حبيتها بجد هتحبك :)
توكل على الله وصللي استخاره وان شاء الله خير :)

المؤمن الصغير
17-07-2012, 11:55 AM
زي رأي دكتورة ريم بالضبط، الطب نعمة من الله، وبإذن الله هتستمع بالطب، توكل على الله يا دكتور.

محمد السيد الحلم
20-07-2012, 06:29 AM
أعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله قدر الله وما شاء فعل
أرجو الرد عليا بسرعة أرجوكم أنا مش عارف أنام والله العظيم أنا تعبت في الامتحانات وجبت 98.65
وخايف ملحقش طب بشري اسكندرية حلم عمري أفرح والديي وأنجح في تحقيق حلمهما وأنتم تعرفوا المشاكل الاسرية خف والله بشكل كبير
بعد ما أهلي عرفوا مجموعي وتجدد الأمل في الطب خصوصا و أنا جبت السنة السابقة 96.8 وتعبت في امتحانات السنة دى وفي المذاكرة عشانها والله العظيم والله أعلم والله أعلم بحالي أنا كنت عامل ازاي علشان أعادل مجموع الطب في محافظتي الاسكندرية العام السابق 98.5 والحمد لله والله يحفظنا نجحت وعديته بس مؤشرات التنسيق المخيفة التي تقول أن الحد الأدنى للطب 99 أفقدتني الراحة أرجو دعواتكم أن التنسيق يكون ثابت على الاقل زى السنة السابقة أو أقل منه من أجل زملائي
أدعولنا جميعا فاضل تقريبا ساعات على التنسق وأجراس المستقبل لتدق
محمد لا تنسونا من صالح دعائكم في أيام الله المباركة اللهم اغفرلنا ذنوبنا اللهم ارحمنا اللهم اعتق رقابنا من النار اللهم توفنا مع الابرار الهم تقبل منا دعواتنا
أنتظر الرد بسرعة و لا تقلقوا أنا مش عارف أنام
أخوكم في الله محمد وألف مبروك و ربنا يهديك للخير لك وبسم الله ما شاء الله