مشاهدة النسخة كاملة : ايه رأيكم فى طب قناه السويس ؟؟

rana salem
19-07-2012, 06:59 PM
السلام عليكم
انا لسه مخلصة تالتة ثانوى
بمجموع 407.5
وكان حلمى انى ادخل طب عين شمس او القصر العينى
ولكم التوزيع الجغرافى
انا من اسماعيلية
عاوزة اعرف رأى حد يعرف طب قناه السويس
او عنده فكرة عنه

Free angel
20-07-2012, 01:23 AM
السلام عليكم
انا لسه مخلصة تالتة ثانوى
بمجموع 407.5
وكان حلمى انى ادخل طب عين شمس او القصر العينى
ولكم التوزيع الجغرافى
انا من اسماعيلية
عاوزة اعرف رأى حد يعرف طب قناه السويس
او عنده فكرة عنه

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
الف مبروك على النتيجة الاول
واهلا بيكى ف عالم الطب

انا اولى عين شمس

بصى اللى اقدر افيدك فيه انه لو حتى جالك اسماعلية ممكن تحولى ورقى اعرف واحد عمل كده السنة اللى فاتت
بس بالنسبة لنظام الاسماعلية مش عرفاه بالظبط اصل حاسة انه ملخبط كده

بس نصيحة خليكى قريبة احسن الغربة هتبهدلك كتير جدااا بلاش الاحلام الوردية والفرح بالمجموع وكده يخلوكى تفكرى ان عين شمس والقاهرة احسن * بس هما احسن فعلا يعنى:p *............. مش مهم المكان المهم الشخص نفسه

hisham2011
24-08-2012, 11:38 PM
طب انا قبلت فى طب قناة السويس وانا من اسكندرية .. وجاتلى عشان اختيار حر .. هل ممكن احول طب عين شمس .. انا جايب مجموع عين شمس لكن من جايب مجموع اسكندرية عشان كده مينفعش اسكندرية على طول ... ارجو الرد

moazmoaz12
24-08-2012, 11:44 PM
اهم حاجه التقدير خر السنه

dr/nor pt
25-08-2012, 07:28 AM
بصوا يا دكاترة انا الى اعرفة ان طب قناة السويس اعدادها قليلة وكويسة فىى التعليم بس هو الواحد بمجهودة اكيد لازم تحط فى بالك ان هيبقى فى ايدك ارواح ناس فاتعلم صح علشان تحافظ عليها وللبنات بلذات الاغتراب هيبهدلك الاققرب افضل بعدين دى هتطلعى طبيبة بشرية والتانية بردوا وبعدين بقى يعنى متحلميش اوى انتى فاكرة القاهرة وعين شمس اية كلة كويس اجتهدى انتى بس ومبروك على المجموع الجميل دة بلتوفيق

dr/nor pt
25-08-2012, 07:30 AM
بصوا يا دكاترة انا الى اعرفة ان طب قناة السويس اعدادها قليلة وكويسة فىى التعليم بس هو الواحد بمجهودة اكيد لازم تحط فى بالك ان هيبقى فى ايدك ارواح ناس فاتعلم صح علشان تحافظ عليها وللبنات بلذات الاغتراب هيبهدلك الاققرب افضل بعدين دى هتطلعى طبيبة بشرية والتانية بردوا وبعدين بقى يعنى متحلميش اوى انتى فاكرة القاهرة وعين شمس اية كلة كويس اجتهدى انتى بس ومبروك على المجموع الجميل دة وصحيح التحويل الورقى اتلغى دة الى قراتة وسمعتة وبلتوفيق للجميع

مجمود خلف محمد
18-03-2013, 06:11 AM
على فكرة طب القناة اعظم طب لانة لا يعتمد على الحفظ والدش بتاع زمان ونظامة دلوقتى بيتفذ فى بعض الكليات