مشاهدة النسخة كاملة : ممكن تردوا عليا بسرعه

wessam alaa
21-07-2012, 05:06 PM
يا جماعه لو سمحتم انا حيرانه بين اسنان وصيدله وم عارفه اعمل ايه لازم اعمل التنسيق انهارده ردووووووووا عليا

dr/sherief
21-07-2012, 05:10 PM
يا جماعه لو سمحتم انا حيرانه بين اسنان وصيدله وم عارفه اعمل ايه لازم اعمل التنسيق انهارده ردووووووووا عليا

أسنان جامدة بجد

و ليكي عيادتك

وشغلها جامد جدا

wessam alaa
21-07-2012, 05:12 PM
هو انت دكتور ايه وممكن تكلمنى على اسنان يعنى عرفهالى

dr/sherief
21-07-2012, 05:19 PM
هو انت دكتور ايه وممكن تكلمنى على اسنان يعنى عرفهالى

لا انا طب بشري حضرتك

بس بجيبلك بمقتضي الحال ال عايشينه مع زمايلي ف اسنان و صيدلة

دي خمس سنين و دي خمس سنين

بتاع صيدلة بيتقاله دكتور وهو زعلان لان بتاع الدبلوم ال قاعد ف الصيدلية بيتقاله دكتور بردو

بتاع اسنان دكتور دكتور يعني

وبالنسبة للدراسة

اسنان بتدرس طب بشري لانهم بيدرسوا حاجات من عندنا ومقدرش اجزم هيا الاصعب ولا صيدلة

ولا حتي بتاع اسنان نفسه لانه مدرسش صيدلة عشان يقرر

التعييينات الاتنين بيتعينوا وبتاع اسنان مرتبه اعلي

بالنسبة للعيادة اسنان ليها عيادة
صيدلة ملهاش

عايزة تعرفي ايه كمان؟

TITOOOOOOHATRK
21-07-2012, 06:05 PM
حضرتك يا دكتور ايه رأيك فى صيدلة كلنيكال؟

dr/sherief
21-07-2012, 06:08 PM
حضرتك يا دكتور ايه رأيك فى صيدلة كلنيكال؟

ال اسمعه عنها ان السنةب 10 الاف تقريبا انما بيدرسوا ايه وكده و بيشتغلوا ايه

معنديش اي فكرة بصراحة

بس ممكن اسألك ان شاء الله

wessam alaa
21-07-2012, 10:07 PM
لا انا طب بشري حضرتك

بس بجيبلك بمقتضي الحال ال عايشينه مع زمايلي ف اسنان و صيدلة

دي خمس سنين و دي خمس سنين

بتاع صيدلة بيتقاله دكتور وهو زعلان لان بتاع الدبلوم ال قاعد ف الصيدلية بيتقاله دكتور بردو

بتاع اسنان دكتور دكتور يعني

وبالنسبة للدراسة

اسنان بتدرس طب بشري لانهم بيدرسوا حاجات من عندنا ومقدرش اجزم هيا الاصعب ولا صيدلة

ولا حتي بتاع اسنان نفسه لانه مدرسش صيدلة عشان يقرر

التعييينات الاتنين بيتعينوا وبتاع اسنان مرتبه اعلي

بالنسبة للعيادة اسنان ليها عيادة
صيدلة ملهاش

عايزة تعرفي ايه كمان؟

ممكن تقولى على مصاريفها بيقولوا مكلفه جدا ومتعبه ومتنفعش البنات

ماما ميا ميا
21-07-2012, 10:38 PM
هههههههه انا سمعت نفس الكلام قبل ما اخشها هي صرااحه مكلفه بس يعني مش ارقام فلكيه و بالنسبه لانها ما تنفعش للبنات اقولك انو اغلب دفعتنا بناااااااات و كمان اغلب الدكاتره اللي بيدرسولنا ستات و اغلب المعيدين بنات اكتبي اسنان و توكلي علي الله

wessam alaa
22-07-2012, 02:52 AM
هههههههه انا سمعت نفس الكلام قبل ما اخشها هي صرااحه مكلفه بس يعني مش ارقام فلكيه و بالنسبه لانها ما تنفعش للبنات اقولك انو اغلب دفعتنا بناااااااات و كمان اغلب الدكاتره اللي بيدرسولنا ستات و اغلب المعيدين بنات اكتبي اسنان و توكلي علي الله
انا عاوزه اعرف هى مكلفه ازاى وايه اللى بنعمله وايه اللى بنجيبه والشغل العملى بيبدا من سنه كام

ماما ميا ميا
22-07-2012, 03:06 AM
انا عاوزه اعرف هى مكلفه ازاى وايه اللى بنعمله وايه اللى بنجيبه والشغل العملى بيبدا من سنه كام
يعني بنحتاج ادوات بصفه مستمره فيها صرف فلوس علطول يعني كمان عشان بنعالج المريض علي حسابنا العملي بيبدا من اعدادي بس ملوش علاقه باسنان انما عملي اسنان بيبدا من سنه اولي بننحت الاسنان من الشمع بطريق معينه و سنه تانيه بنشتغل علي زي عروسه حديد كده كانها انسان اغلي حاجه هتجبها هي الهاند بيس و يتراوح سعرها بين 250 جنيه الي 3000 جنيه و انواع و انواع و كل نوع ليه سعر اما مصاريف الكتب فزيها زي مصاريف كل الكليات العمليه يعني هي كليه مكلفه بس الفلوس غالبا بتتدفع علي دفعات مش مره واحده عشان بنجيب حاجات كتير مصاريف اعدادي و اولي كلام فارغ من تانيه و تالته و رابعه بتبقي المصاريف اكتر شويه يعني بس كملوا بيمشي

wessam alaa
22-07-2012, 03:02 PM
يعني بنحتاج ادوات بصفه مستمره فيها صرف فلوس علطول يعني كمان عشان بنعالج المريض علي حسابنا العملي بيبدا من اعدادي بس ملوش علاقه باسنان انما عملي اسنان بيبدا من سنه اولي بننحت الاسنان من الشمع بطريق معينه و سنه تانيه بنشتغل علي زي عروسه حديد كده كانها انسان اغلي حاجه هتجبها هي الهاند بيس و يتراوح سعرها بين 250 جنيه الي 3000 جنيه و انواع و انواع و كل نوع ليه سعر اما مصاريف الكتب فزيها زي مصاريف كل الكليات العمليه يعني هي كليه مكلفه بس الفلوس غالبا بتتدفع علي دفعات مش مره واحده عشان بنجيب حاجات كتير مصاريف اعدادي و اولي كلام فارغ من تانيه و تالته و رابعه بتبقي المصاريف اكتر شويه يعني بس كملوا بيمشي

شكرررررررررررررررررررررررا لحضرتك