مشاهدة النسخة كاملة : صيدلة كفر الشيخ

sakora22
29-07-2012, 11:54 PM
حد عنده معلومات عن صيدلة كفر الشيخ يا جماعة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طالبة الجنة 2012
30-07-2012, 12:19 AM
وافق المجلس الأعلى للجامعات خلال جلسته الأخيرة على بدء الدراسة بكلية الصيدلة جامعة كفرالشيخ اعتباراً من العام الجامعي القادم ،ونظراً لتأخر القرار ، فإنه لم يتم إدراج الكلية الجديدة في تنسيق الجامعات للناجحين بالثانوية العامة هذا العام .
وصرح الدكتور ماجد القمري رئيس جامعة كفرالشيخ بأنه سيتم إدراج الكلية الجديدة في تنسيق العام القادم ، وسيتم قبول الطلاب عن طريق التحويل من الكليات المناظرة الأخرى بالجامعات المصرية ، مع مراعاة التوزيع الجغرافي للجامعة .
وأضاف أنه تم تجهيز معامل الكلية طبقا للمواصفات القياسية العالمية والأجهزة والخامات وإعداد قاعات المحاضرات بتكلفة بلغت 60 مليون جنيه ، لافتاً إلى أن مجلس الجامعة وافق على نقل بعض أعضاء هيئة التدريس من كليات الصيدلة بالجامعات الحكومية إلى كلية الصيدلة بكفرالشيخ ، وستستقبل الكلية خلال العام الجديد أكثر
من 350 طالباً وطالبةhttp://www.kfs.edu.eg/univeristy/photo/sidla.jpg

طالبة الجنة 2012
30-07-2012, 12:20 AM
انا لقيت الخبر ده فى مصراوى بس مش عارفة دا معناه اننا ممكن نجول ولا لا السنه دى

sakora22
30-07-2012, 12:33 AM
طب لو مش عايزين نحول عادي ولا ايه؟؟
يعني هي لو فتحت السنة دي ممكن يحولونا ليها من غير موافقتنا عشان خاطر التوزيع الجغرافي........

انا مش عايزة اروح كفر الشيخ هيء هيء هيء هيء هيء:eek::eek::eek::frown::frown::frown::frown::fro wn::frown::frown:

طالبة الجنة 2012
30-07-2012, 09:50 AM
طب لو مش عايزين نحول عادي ولا ايه؟؟
يعني هي لو فتحت السنة دي ممكن يحولونا ليها من غير موافقتنا عشان خاطر التوزيع الجغرافي........

انا مش عايزة اروح كفر الشيخ هيء هيء هيء هيء هيء:eek::eek::eek::frown::frown::frown::frown::fro wn::frown::frown:
بالعكس دى جميلة وهيبقى فيها دكاترة من كل الكليات منتدبين والمعامل جديدة وحديثة وهتعين معيدين مننا

dr la ya ragel
19-09-2012, 12:24 AM
hey all ...
ana f sana 1 b3d e3dady f saydala el mansora .. ana mn kafr el she5
w awl ma 3rft en sydala kafr el she5 ft7t hnzl bokra el sob7 as2l 3shan a7wl mn mansora
w 3la fkra mt2l2osh ana shoft sewar el m3amel mtzbta wgdn w el dkatra mo3zmhom hyb2o mn gam3at tanya .. w ely msh 3ayz y7wl 3ady ,,, bs ana mot2kd enha htp2a gamda gdn ... w hya el sana dy bs ht2bl ely hy7wl leha mn ay gam3a tanya .. w mn awl el sana ely ***a htbd2 tnzl fl tanse2 ll sanawy ..