مشاهدة النسخة كاملة : يا جماعة حد يفهمنا هنقدم امتى ؟؟!

Ebrahim_Saw
22-08-2012, 07:21 PM
يا جماعة احنا روحنا سألنا قبل العيد قالولنا التنسيق الداخلى و التقديم بعد العيد
انا روحت سألت النهاردة قالولى يوم الاحد
قلتلهم التنسيق امتى
قالولى يوم الحد هتعرف !!
فى ناس بتقول التنسيق الداخلى ده بيبقى اول يوم فى الجامعة
وفى ناس بتقول ده بيبقى على النت !!
انا مش عارف اعمل ايه دلوقتى
ياريت حد يدخل يقولنا نعمل ايه بالظبط

mohamed_hussein.1995
22-08-2012, 10:03 PM
تمام تمام .. التقديم هيبقى انشاءالله اولا الاسبوع الى بعد العيد ...يعنى يوم الاحد تمام ... كمان التنسيق الداخلى هينزل على الموقع بتاع الكلية برضو يوم الاحد ...وميش حاجة اسمها التنسيق الداخلى اول يوم فى الجامعة لا طبعا ..دا انتا هتقدم على النت فى الاقسم الى انتا عاوزة وهتعرف النتيجة كمان ... وكل دة قبل ما نخش الجامعة بشهر على الاقل

Ebrahim_Saw
23-08-2012, 12:18 AM
تمام تمام .. التقديم هيبقى انشاءالله اولا الاسبوع الى بعد العيد ...يعنى يوم الاحد تمام ... كمان التنسيق الداخلى هينزل على الموقع بتاع الكلية برضو يوم الاحد ...وميش حاجة اسمها التنسيق الداخلى اول يوم فى الجامعة لا طبعا ..دا انتا هتقدم على النت فى الاقسم الى انتا عاوزة وهتعرف النتيجة كمان ... وكل دة قبل ما نخش الجامعة بشهر على الاقل

طب انا هقدم فى الجامعة قبل ولا بعد التنسيق الداخلى .. اصل انا سمعت ان فى ورقة زى ورقة الترشيح كده بنروح بيها الجامعة

shaimaa ism
23-08-2012, 02:36 AM
ايووة لازم تعمل التنسيق الداخلى الاول من على الموقع و تطبعه و تاخد بقيت الورق و الحاجات اللى طلبنها و تطلع على الجامعة تقدم الورق

mohamed_hussein.1995
23-08-2012, 03:13 AM
ايووة لازم تعمل التنسيق الداخلى الاول من على الموقع و تطبعه و تاخد بقيت الورق و الحاجات اللى طلبنها و تطلع على الجامعة تقدم الورق

بجد والله يا شيماء .. يعنى انا هطبع الاول نتيجة التنسيق واضمها مع الورق واقدم ؟؟؟:o

DreamChaser
23-08-2012, 04:00 AM
اه انا برضو قالولى كدة لما سئلت ان انى اطبع ورقة التنسيق