مشاهدة النسخة كاملة : اوراق النشاط

هبه المزين
03-10-2012, 12:25 AM
ممكن يا جماعة اعرف لو سمحتم اوراق النشاط للابتدائى المفروض نطبعها على حسابنا الشخصى للطلبه ولا من داخل المدرسة انا فى خلااف مع ادارة المدرسة حول النقطة دى ولو طبعناه انا هل ده يعقل اننا نطبع شوف لكام فصل ولكام مجموعة وكام فترة يظهر اننا هنصرف من جيبنا على التعليم كل الانشطة لها ميزانية الا الحاسب مسمعتلوش عن ميزانيه حد يرشدنى يا جماعة اوقف العمل باوراق النشاط ولا اطبع على حسابى

ahmedyacoub
03-10-2012, 11:50 PM
لا طبعا علي حساب المدرسه ولو المدير مرضيشي كلمي الموجه وخليه يكتب في الزيارة كل اللي انتي عيزاه وخليها سوده علي الكل وعشان تبقي عارف معلم الحاسب الالي ملهوشي في الاشراف ولا الرياده ولا الحصص الاحتياطي والكلام ده معروف عندنا في كفر الشيخ ومعايا ورقه الموجه كان جيبهالي فيها الكلام ده بس بشكل ودي بناخد اشراف ورياده عشان المدير كويس

هبه المزين
06-10-2012, 12:55 AM
والله انا اشتغلت المرة اللى فاتت بورق مستعمل قديم وطبعت عليه اعمل اييه حاولت اتصرف والكلام ان الميزانية الادارة اخدتها واللى عاوز يطبع اجة يبقى يجيب من عنده الورق اما بالنسبة للاشراف والاحتياطى فحدث ولا حرج وللامانة مش مدرستى لوحدها زمايلنا كتير كده يمكن حضرتك مدرسة فريده من نوعها عندنا فى كفر الشيخ اللهم لا حسد

أبو مريم2008
07-10-2012, 10:20 AM
ممكن يا جماعة اعرف لو سمحتم اوراق النشاط للابتدائى المفروض نطبعها على حسابنا الشخصى للطلبه ولا من داخل المدرسة انا فى خلااف مع ادارة المدرسة حول النقطة دى ولو طبعناه انا هل ده يعقل اننا نطبع شوف لكام فصل ولكام مجموعة وكام فترة يظهر اننا هنصرف من جيبنا على التعليم كل الانشطة لها ميزانية الا الحاسب مسمعتلوش عن ميزانيه حد يرشدنى يا جماعة اوقف العمل باوراق النشاط ولا اطبع على حسابى

من الممكن أن تكتبى طلب للتوجيه ليقوم بتحويلك على أقرب مدرسة ثانوى عام بالقرب من مدرستك لتحويل جزء من سلفة المدرسة الثانوى وبتبقى ممثلة فى خامات (ورق - أقلام سبورة - ماوس ......)
ودى حاجة مش جديدة دى موجودة من زمان ومعتمدة