مشاهدة النسخة كاملة : ارجو الدخول فورا لجميع معلمى فاقوس للاهمية القصوى

mr.abosama
05-12-2012, 01:09 AM
اسرد لكم زملائى الاعزاء احدث تقليعات ادارة فاقوس ...تم منذ ايام تقديم كشف المرتبات وبه الزيادة المذكورة50% بتاعت الكادر ودخلت فعلا الحسابات ف ادارات الصالحية الجديدة والحسينية وادارة كفر شكر ببنها واخريات ولم يتم سحبها وف انتظار الصرف اما ادارة فاقوس امرت السكرتير بالعودة بكشف المرتبات وحذف هذه ال50% اساسا من الكشف لانه لايوجد لها اى بند دى اولا وثانيا امرهم المفتش المالى اعزه الله ان يقومو ايضا بالغاء ضم الحوافز من كشف المرتبات لانها ايضا ملهاش بند عشان كدة انا عايز اعرف ليه ادارة فاقوس اللى دايما البند بتاعها عندو ظروووف؟؟؟؟ وليا سؤال كمان لو الاخوة الاداريين اعزهم الله ف الادارة التعليمية بفاقوس هيستفيدو من الزيادة دى كان ممكن ترجع او تتاجل طبعا مستحييييييييييييييييييل ؟؟؟
؟؟؟؟؟ عايزين تحرك جااااااااااااد من النقابة ومن جموع روابط المعلمين بادارة فاقوس لان ده استهزاء وتهريج وكلام فارغ والموضوع لازم يتصعد لاعلى المسؤليين كفايه نووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم.. عارفين انا توصلت للاجابة عارفين ايه هيا ؟؟ ان جميع الادارات التى ذكرت معندهاش أ.( بهااااء) رضى الله عنه وارضاه المشرف المالى الفذ ولما انت تمام كدة اوى يا استاذ بهاء امال ايه الفساد اللى طافح ف الادارة ده اللى غرق الدنيا وفضايحها وصلت اخر الدنيا والله صحيح قول الشاعر.... (اسد عليا وف الحروب نعامه) فيا ترى يا معلمين فاقوس ان الاوان لان نقف وقفة رجل واحد ولا ايه رايكو بالظبط ؟؟؟؟