مشاهدة النسخة كاملة : استفسارات بخصوص ديكور

shady.fnon
21-12-2012, 04:29 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

بداية انا عاوز اشكر الاستاذ بهاء الدين علي المعلومات القيمه التي يقدمها لنا
انا طالب ثالثه ثانوي ( علمي رياضه ) و جبت مجموع حلو الحمدلله السنه اللي فاتت
بحب الجرافيس و الفوتوشوب
لكني دخلت القسم هنا و سمعت كلام جميل عن قسم الديكور
انا نفسي ادخله حقيقي لكني خايف من المستقبل
يعني لما اتخرج ان شاء الله هلاقي شغل بسهوله ولا صعب
و ممكن اشتغل فين يعني و هعمل ايه بالظبط

انا قريت الموضوع ده :
لمن لا يعرف قسم هندسة الديكور بفنون جميلة توبيك هيغير رايك للقسم بتاعنا والله

بس انا عاوز تفاصيل اكتر لاني مش عارف ادخل ايه والدي بيقول هندسه لكني مقتنع اكتر بقسم الديكور
فياريت لو تردوا علي استساري هل القسم مستقبله حلو بالفعل و شغل يكون فين بالضبط و برضه بيكون وسايط و كده ولا سهل نلاقيه ان شاء الله هل بيكون مطلوب في الدول العربيه بره ولا لأ , منتظر ردودكم يا بشمهندسين و ياريت لو حد هنا متخرج من القسم او في اخر سنه يديني رقم موبايله علشان اتكلم معاه بتفاصيل اكتر

shady.fnon
23-12-2012, 11:53 AM
ما تعبرونا يا جدعان البموضوع بقاله ثلاثة ايام

bahaaeldeen
03-01-2013, 08:42 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

بداية انا عاوز اشكر الاستاذ بهاء الدين علي المعلومات القيمه التي يقدمها لنا
انا طالب ثالثه ثانوي ( علمي رياضه ) و جبت مجموع حلو الحمدلله السنه اللي فاتت
بحب الجرافيس و الفوتوشوب
لكني دخلت القسم هنا و سمعت كلام جميل عن قسم الديكور
انا نفسي ادخله حقيقي لكني خايف من المستقبل
يعني لما اتخرج ان شاء الله هلاقي شغل بسهوله ولا صعب
و ممكن اشتغل فين يعني و هعمل ايه بالظبط

انا قريت الموضوع ده :
لمن لا يعرف قسم هندسة الديكور بفنون جميلة توبيك هيغير رايك للقسم بتاعنا والله

بس انا عاوز تفاصيل اكتر لاني مش عارف ادخل ايه والدي بيقول هندسه لكني مقتنع اكتر بقسم الديكور
فياريت لو تردوا علي استساري هل القسم مستقبله حلو بالفعل و شغل يكون فين بالضبط و برضه بيكون وسايط و كده ولا سهل نلاقيه ان شاء الله هل بيكون مطلوب في الدول العربيه بره ولا لأ , منتظر ردودكم يا بشمهندسين و ياريت لو حد هنا متخرج من القسم او في اخر سنه يديني رقم موبايله علشان اتكلم معاه بتفاصيل اكتر

ربنا يخليك انا مش استاذ ولا حاجة انا مجرد طالب فى اولى ديكور تانى سنة ليا
اكيد شغل ديكور ممتاز جدا وليك مجال عمل مفتوح وتقدر تشتغل عمارة وجرافيك وتصميم ازياء ودعايا واعلان وتصميم ميدانى وكل حاجة متعلقة بكدة لان الدراسة طبعا فيها طاقم اساتذة ممتازين مش هتشوف زيهم فى اى كلية تانية
الشغل مطلوب برة مصر اكتر بكتير ك interior designer وانت معاك قوة فنية وهندسية ومعمارية

2013wafaa
27-01-2013, 01:16 AM
يا جماعة عايزة اعرف هو الاعلان اللى بينزل فى المدرسة علشان الناس اللى عايزة تقدم فى كلية الفنون بينزل امتة لعام2013

bahaaeldeen
07-02-2013, 04:39 AM
يا جماعة عايزة اعرف هو الاعلان اللى بينزل فى المدرسة علشان الناس اللى عايزة تقدم فى كلية الفنون بينزل امتة لعام2013

انسة وفاء مفيش اعلان بينزل فى المدارس لكن بينزل فى الجرائد الرسمية عن مواعيد التقديم
والامتحان بيكون فى كلية فنون جميلة نفسها اللى فى الزمالك لكن التقديم فى مكتب التنسيق اللى فى جامعة القاهرة