مشاهدة النسخة كاملة : ضرورىىىىىىىى لو سمحت

Noha Dyab
13-03-2013, 12:56 AM
لو سمحت انا كنت جايبه فى تانيه ثانوى 97وعايزه اعرف موعد التقديم فى فنون جميله عماره حلوان لان انا مش عايشه فى القاهره وايه المطلوب فى التقديم بإلظبط انا علم رياضه وأمنيتى ادخل فنون عماره حلوان احب ان أشكر حضرتك جداً على استيعابك كل أستفسارات المشاركين معلش عايزه اعرف كمان هل فيه تسجيل ليه علاقته بالمدرسة ولا هو الجامعه فقط،،،،،،

ياسر المزين
13-03-2013, 12:31 PM
لو سمحت انا كنت جايبه فى تانيه ثانوى 97وعايزه اعرف موعد التقديم فى فنون جميله عماره حلوان لان انا مش عايشه فى القاهره وايه المطلوب فى التقديم بإلظبط انا علم رياضه وأمنيتى ادخل فنون عماره حلوان احب ان أشكر حضرتك جداً على استيعابك كل أستفسارات المشاركين معلش عايزه اعرف كمان هل فيه تسجيل ليه علاقته بالمدرسة ولا هو الجامعه فقط،،،،،،

مواعيد التقذيم فى اخر شهر 4 ومفتوح التقديم الى ما بعد امتحانات الثانوية العامة ولكى حق التقديم فى قسم فنون وقسم العمارة والمجموع مناسب جداً لدخول اى من القسمين وليس لة علاقة بالمدرسة

bahaaeldeen
15-03-2013, 03:14 PM

مجموعك كويس ماشاء الله
موعد التقديم بيكون فى مكتب التنسيق لما يعلنوا فى الجرائد الرسمية :)
وملوش اى علاقة بالمدرسة :)