مشاهدة النسخة كاملة : ممكن حل للمشكلة دى يا شباب ؟

3olomgy
28-06-2008, 09:44 PM
مساء الخير يا جماعة ...دلوقتى انا معايا موبايل 6630 ...الميمورى 512 ...؛ المشكلة كلها تتمثل فى انى لما بجى اصور فيديو وبخلى الوضع على ذاكرة الهاتف بيكون التصوير طبيعى وعادى جدا لكن لما بخلى الوضع على الميمورى التصوير بيقطع ..هو مش بيقطع اوى بس بحس انه بيهنج شوية كده ...ممكن حل ؟ وهل العيب فى الميمورى كده ؟ ولو العيب فى الميمورى ..هل العيب فى السعة ؟ يعنى مثلا اجيب ميمورى اقل ولا اجيب ميمورى اكبر ولا اعمل ايه ؟ ...اتمنى الاقى حل وشكرا ليكم مقدماً :)

احمد الفرحاتى
01-07-2008, 02:02 PM
العيب فى الموميرى لان مسحتة كبيرة والموبايل مش حملة يشغل 512

بس لما تقرا اطلع برة وانا عمل استطلاع علشان اكون مشرف فى المنتدى بتاع الموبايل رشحنى ارجوك

ملك@الشاااااااااااااااااااااات

حكيم باشا
01-07-2008, 04:28 PM
لا ياااحبى الحوار دا حصل معايا والمشكلة دى فى بعض الأجهزة بس الحمد للة ربنا تاب عنى الوقتى وجبت صينى وعاااااايش ...... موبايل وتلفيزيون وراديو وكاميرا كمبيوتر ههههههههه اصل الصينى بتاع كلة

ملحوظة هامة ربنا يستر لان لو وقع مش هالاقية هههههه

احمد طلعت محمد
01-07-2008, 09:36 PM
لو المشكلة فى الميمورى فرمتة لكن الحجم بتاع الميمورى مش مشكلة انا عندى نفس الجهاز 1 جيجا وشغال تمام فالافضل تفرمت التليفون والممورى دى نصيحتى

mohamed mohsen
02-07-2008, 03:19 AM
المشكلة دى حصلت معايا كلام احمد صح فرمت الميمورى

3olomgy
02-07-2008, 03:52 PM
فرمت الميمورى بس لسه زى ما هو وكل ما انقل اغنية عليه يخليها تبوظ !!!
انا هجيب ميمورى جديد احسن
شكرا يا رجالة

mostafa17
01-08-2008, 05:03 AM
انا معايا نفس التليفون والحل الوحيد انك تخلي مده التصوير صغيرهوهي35 بدل مهيا الاقصي ودي هتلقيها في الضبض الي في الكاميرا يعني اول ما تدخ علي الكميرا تختار خيرات وبعدين الضبط وبعدين فيديو وتخلي مده التصوير قصيره واي خدمه يا عم ولو اي مشكله مضيقاق في التليفون قولي ده اميلي MOSTAFA_ATEF17@YAHOO.COM سلام