مشاهدة النسخة كاملة : استفسار عن تجارة حلوان

malekshfeeh
25-07-2013, 07:38 AM
انا مجموعى الاعتبارى 386 ادبى
ممكن حد يقولى عندى فرصة الحق حلوان ولا لا .. وممكن اعرف هى كانت بتقبل من كام السنة اللى فاتت
ولو مقبلتش فى انجلش هل الحق احول لتجارة القاهرة عربى ؟؟ ولكم جزيل الشكر

mohamed_gad_
25-07-2013, 07:17 PM
انا مجموعى الاعتبارى 386 ادبى
ممكن حد يقولى عندى فرصة الحق حلوان ولا لا .. وممكن اعرف هى كانت بتقبل من كام السنة اللى فاتت
ولو مقبلتش فى انجلش هل الحق احول لتجارة القاهرة عربى ؟؟ ولكم جزيل الشكر

معرفش والله هي قبلت من كام السنه اللي فاتت وممكن تقبل ولا لا بس لو مقبلتش في انجلش مش هتعرف تحول القاهرة لازم تستنه سنه في حلوان وبعدين تحول القاهرة عشان بيبقي التحويل اتقفل بعد التنسيق الداخلي لانه بيتاخر اوي

ahmedmahmoud ammar
26-07-2013, 03:32 PM
طيب يا جماعة حد يفهمنى التنسيق الداخلى دا نظامة ايية بظبط

ياســــــــمين *
26-07-2013, 04:29 PM
طيب يا جماعة حد يفهمنى التنسيق الداخلى دا نظامة ايية بظبط

بص انت بتقدم فى تجارة العادية الاول بعد ما مجموعك يكون جايبها طبعا وبعدد كده بتروح شئون الطلبة تقدم طلب التحاق بشعبة اللغة الانجليزية ,, تمام , بعد كده بيختاروا هما العدد اللى الكلية محتاجاه من اعلى المجاميع الى اتقدمت لهم ,, ولازم درجتك ف الانجليزى تكون معدية الاربعين ,, وفى ناس بتفضل على قائمة الانتظار - دول اللى مجاميعهم بتكون اقل شوية من المطلوب - على اساس لو حد مدفعش المصروفات مثلا او حد حول يدخلوا مكانو واحد من قايمة الانتظار دى

ahmedmahmoud ammar
26-07-2013, 09:43 PM
طيب انا سئلت فى شئون الطلبة انى لو متقبلتش فى القاهرة احول حلواان ولا اعمل ايية لئيتها بتقولى انتا ممكن تقدم الاتنين مع بعض مش فاهم ازاى هوا ينفع كدا فعلاً

تيتانيك
27-07-2013, 02:26 AM
انا علمى رياضة وجايب 88 ف المية مجموعى الاعتبارى 351.50 وجايب انجليش 46 الحق تجارة انجليش ولا لا