مشاهدة النسخة كاملة : إستفسار من عضو جديد للأمانة وتحرى الحلال

رضا عبد الحميد عبد الرازق
01-08-2008, 11:45 AM
للأمانة ولكى يبارك الله فى شغلنا وفى رزقنا هل يمكننا الإستفادة من هذا المجهود الجبار نحن المدرسين
وبما أننى عضو جديد فسوف أقوم بعون الله بتقديم كل جديد إن شاء لله أرجو الإفادة فى هذا الإستفسار
وشكراً

Mr Hamza
01-08-2008, 02:12 PM
اسمح لك باستخدام شغلي
مستر حمزة

01-08-2008, 03:03 PM
والله يا مستر حمزة على اللى أنا شايفه من مجهوداتك هو ده المتوقع منك بارك الله فيك

Mr Abo Ammar
01-08-2008, 03:43 PM
بارك الله في رزقك ووسع عليك

مستر طارق فؤاد
01-08-2008, 04:12 PM
بصوا يا جماعة.. كلنا بنحاول نعين بعض و ده لخدمة أولادنا الطلبة أولا ثم أنفسنا ثانيا.. فطبعا زي ما قال مستر حمزة ممكن تسخدم شغله أو شغلى برضه .. بس أكيد لازم تحط رؤيتك و تغير شوية و ياريت تغير التنسيق و تشيل أسئلة و تحط أسئلة لأن أكيد كل واحد له وجهة نظر مختلفة.
وفقكم الله

01-08-2008, 05:21 PM
والله يا جماعة أنتم أخجلتمونى أنا كده أيقنت أن أى عضو بيشارك بأى عمل فهو يقصد به وجه الله ,إبتغاء مرضاته
Thank you Mr Tarek.............Thank you mr Abo Ammar

magic50
01-08-2008, 11:42 PM
hالحمد لله على وجود هذه الروح الطيبة بين السادة الزملاء
والشكر كل الشكر للاستاذين الجليلين مستر حمزة والفاضل الكريم مستر طارق
سعيد بوجودى بين اخوة كرام

مستر هانى حامد
02-08-2008, 03:16 AM
اللهم بارك لنا وفى رجال هذا الصرح التعليمى الكبير

مستر خالد غباشى
02-08-2008, 11:50 AM
بجد والله احنا ممكن نطور بعض ونفيد بعض ولكن مهم ان يكون للكل مشاركات ولاتبخل بحهدك على الجميع وكلنا نفيد بعضنا وخاصة ان الهدف هو الارتقاء بالجمع شارك وبالنسبة لتغير التنسيق كل واحد لة وجهة نظرة ...........واتمن للكل التقدم والرقى

ايمن جابر
11-08-2008, 06:38 PM
والله انتم اخجلتم كل من في النتدى
باخلاصكم و تفانيكم في خدمة الاخرين
و الله يوسع رزقكم جميعا و يا اخوانا
المسأله مش ده احسن من ده و لكم ده
رزق ربنا مقسمه
وعلمت ان رزقي لن ياخذه احد غيري فاطمأن قلبي
وشكرا

دكتور محمود فتحي
11-08-2008, 11:58 PM
الاخ العزيز مستر رضا اعتقد ان اى مدرس بيضع عمله فى هذا المنتدى الرائع هو يعلم جيدا ان الجميع سوف يستفيد منه ان شاء الله سواء كان طالبا او معلما واعتقد وهذا رايي الشخصي اننا جميعا نبتغى وجه الله تعالى ومادامت هناك استفادة لطالب او لمعلم زميل فهذا هو هدف الجميع وليس المهم هنا من قام بالعمل او مجرد اسم موضوع على عمل المهم ان يستفيد الجميع وان نتبادل افكارنا وخبراتنا . بارك الله لك فيما يتعلق باي عمل من اعمالى وخالص تمنياتي لشخصك الكريم والامين بالتوفيق والتفوق دائما ولكن لى رجاء واحد فقط هو الا تحرمنا من مشاركاتك حتى يستفيد اعضاء المنتدى ايضا وحتى نشعر ان هناك تفاعل على صفحات المنتدى وحتى تكون الاستفادة متبادلة للجميع

Mr Abo Ammar
12-08-2008, 04:53 AM
مستر محمود كل يوم بيعدي بتزيد غلوتك عندي

El Sayed Siam
15-08-2008, 02:43 PM
شكرا لكم جميعا على هذه الروح الطيبة

Dr.Hesham
16-08-2008, 03:48 PM
thanks for all you are the leaders of the forum

alaa elockle
20-01-2009, 10:55 PM
والله انتم اخجلتم كل من في النتدى
باخلاصكم و تفانيكم في خدمة الاخرين
و الله يوسع رزقكم جميعا و يا اخوانا
المسأله مش ده احسن من ده و لكم ده
رزق ربنا مقسمه
وعلمت ان رزقي لن ياخذه احد غيري فاطمأن قلبي
وشكرا

Mr naser
20-01-2009, 11:17 PM
انتم حقا رجال العلم فانتم من ينير ظلام الجهل باراك الله فيكم جميعا و من قام بالتفكير و تنفيز هذا المنتدي الرائع بل اكثر من رائع
يسعدني التواصل مع اهل العلم و المعرفه
اخوكم عبدالناصر عطيه

BaNZeR
20-01-2009, 11:22 PM
جزاكم الله كل خير وأكثر من أمثالكم لنا

مستر/ عصام الجاويش
20-01-2009, 11:49 PM
وانا شغلى كله تحت امرك وامر الجميع فالعلم رحم بين اهله وللتواصل هذا ايميلى

esammr
21-01-2009, 09:46 PM
توكل على الله يامستر رضا بس ياريت نشوف حاجة قيمة طبعاً من أهل بلقاس الكرام بس ياريت تراجع توزيع درجات الامتحان خاصة السؤال الثالث والرابع

ahmaadmay
22-01-2009, 01:51 AM
قال صلى الله عليه وسلم فيما معناه( من سئل عن علم فكتمه الجمه الله بلجام من نار يوم القيامة ) في هذا الحديث الكثير والكثير عن فضل العلم وعقاب كتمانه و بالتالى فاني اشهد الله و جميع اعضاء المنتدى بأن مواضيعى التي اضعها هنا في المنتدى و باقى المنتديات وقف لله تعالى و مصرح بأن يأخذها اي عضو فاضل و لكن استحلفه بالله ان يدعو لى و لوالدي دعوة بظهر الغيب و سوف يقول له الملك و لك بمثله

Mr Mosaad El Hegazy
22-01-2009, 09:54 PM
اشكر جميع العاملين والاساتذة الكبار على تسامحهم وموافقتهم على الاستفادة من الاعمال وان كنا حتى الان لم نتقدم للمنتدى اى عمل ولكن انا من اشد المعجبين بهذا المنتدى التربوي ومتابع لاداء الاخوة الزملاء من المدرسين والله اسال ان يبارك فيهم وان يرزقهم الحلال وان يبارك لنا ولهم فيه امين

Mr Sayed2222
22-01-2009, 10:06 PM
اعجب بى طلبك يا استاذى
وفى نفس الوقت مستغرب منه فكل الزملاء هنا يبغون فقط رحمه الله و الكل سعيد باستفاده كل من بالمنتدى و استحدام شغل بعض و اسف اذا كنت تكلمت باسم الزملاء لانى اعتبر نفسى بعد اذن الجميع عضو منهم