مشاهدة النسخة كاملة : Ask & I'll answer

Mr. Jan
11-06-2014, 11:25 AM
For the good of our university students
Ask any question concerning English Department, Faculty of Arts and I will answer in a few minutes

mutaz
26-06-2014, 09:28 PM
انا خريج تربية انجلش وكنت عاوز اعمل ماجستير في كلية الاداب هل يمكنني ذللك؟

Mr. Jan
27-06-2014, 03:48 PM
انا خريج تربية انجلش وكنت عاوز اعمل ماجستير في كلية الاداب هل يمكنني ذللك؟
Sorry but you can't do this through the faculty of Arts

Samy1992
04-07-2014, 12:43 PM
شكرا جدا و ممكن اى مذكرة writing و اى امتحانات سابقة

Mr. Jan
06-07-2014, 01:35 PM
شكرا جدا و ممكن اى مذكرة writing و اى امتحانات سابقة
Here you are
http://www.4shared.com/office/bT5yEnDoba/how-to-write-an-essay.html

rotag55555
11-08-2014, 11:27 AM
انا داخله اولى اداب جامعه الاسكندريه ممكن اعرف امتحان القبول لقسم الانجليزى بيكون ازاى ؟!

Mr. Jan
12-08-2014, 02:07 AM
انا داخله اولى اداب جامعه الاسكندريه ممكن اعرف امتحان القبول لقسم الانجليزى بيكون ازاى ؟!

It'll be an oral interview or exam
It'll be run by two senior professors or more
There'll be a fixed time for your interview
If anything obstructs, just ask
I'll provide you anything you want upon request

EyadError
13-08-2014, 07:39 PM
لو سمحت انا من سكان اسكندرية, و تنسقيى النسة اللى فات جاب اداب اسيوط و عرفتش احول . سألتهم قالولى اقعد سنة هناك و تعالى حول عادى م ع التقدير . انا الحمد لله نجحت و جبت جيد جدا و مش عارف احول ازاى ؟ لما روحت قالولى لازم تكون تكون ساعات معتمدة ايه ده ؟ يعنى ايه مش فاهم ؟ هى فرقة اولى ساعات معتمدة فى اسكندرية و لا من تانية ؟؟؟؟ س
ساعدونى رجاء

Mr. Jan
14-08-2014, 12:53 AM
لو سمحت انا من سكان اسكندرية, و تنسقيى النسة اللى فات جاب اداب اسيوط و عرفتش احول . سألتهم قالولى اقعد سنة هناك و تعالى حول عادى م ع التقدير . انا الحمد لله نجحت و جبت جيد جدا و مش عارف احول ازاى ؟ لما روحت قالولى لازم تكون تكون ساعات معتمدة ايه ده ؟ يعنى ايه مش فاهم ؟ هى فرقة اولى ساعات معتمدة فى اسكندرية و لا من تانية ؟؟؟؟ س
ساعدونى رجاء
لازم تروح شئون الطلبة وتتاكد من انك حضرت على الاقل محاضرة نظرية او section مدته ساعة كل اسبوع او تدريب تطبيقى مدته اربع ساعات فى الاسبوع وتكون قد استوفيت ساعات معتمدة وسوف تضاف لك مادة يحددها لك القسم وبالتوفيق