مشاهدة النسخة كاملة : استفسار مهم جدا

مارسين
20-07-2014, 10:08 PM
هاااااى يا جماعة
انا جبت 96.2%فى الثانوية العامة واحتمال الحق علاج طبيعي بس مش اكيد المهم ربنا يسهل
المشكلة بقى ان بابا وماما خايفين من الغربة انا من اسيوط وهاروح ان شاء الله جامعة بنى سويف وبيقولوى انى مش هقدر اسحمل السكن الجامعى وان الاكل فية بيكون سيئ وغير مضمون غير ان البنات بتكون صعبة اووووووى ومش هعرف اتعامل معاهم وانا بدات اخاف ممكن حد يفيدنى فى موضوع السكن الجامعى دا ارجوكم

DPT-Blue Phoenix
21-07-2014, 03:39 AM
ربنا يسهل و تلحقى و بصرف النظر عن علاج طبيعى .... الغربة فى الأول اكيد اكيد هتكون صعبة ... نصيحة يعنى لو خلاص قررتى انك تتغربى ياما تكونى محددة شقة معينة تسكونى فيها مع زمايلك او المدينة الجامعية .... الأكل الى حد ما مش كويس انت ممكن تشترى اكل او لو بنات فى مدينة جامعية بتحضروا اكل عادى ... و انا كنت خايف زيك بالظبط السنة الى فاتت انما اكيد اكيد بتلاقى حد زيك و هيبقى صاحبك و كدا بس بتاخد وقت على ما تتعرفى على الناس هناك ... و اكيد المذاكرة بتبقى صعبة فى الاول لو اكتر من حد فى قوضة و برده تعود و ربنا يوفقكم ... لو فى استفسارات تانى ((الفيس بوك بعد العيد احنا هنقول كل حاجة عن كلية العلاج الطبيعى عايزين تعرفوها اسم الجروب >>> (physical therapy -first division- cairo university 2013-2014)

DPT-Blue Phoenix
21-07-2014, 03:45 AM
و برده انا اسم الاكونت بتاعى على الفيس نفس الاسم الى هنا بس انا قافل الحساب دلوقت و هنفتح و نقول على كل حاجة بعد العيد باذن الله و ربنا معاكم

مارسين
21-07-2014, 08:24 PM
شكرا خالص على المعلومات وربنا يسهل يا رب

DPT-Blue Phoenix
21-07-2014, 09:40 PM
يا رب ... لا شكر على واجب و ربنا معاكم