مشاهدة النسخة كاملة : ممكن تفكروا معاياه

yooomy
21-08-2008, 02:08 AM
رمضان ارب و كل سنه ونتر طيبين
و نا ريحا تالته ثانوي و عندي فيزيا و احياء وعلم نفس و انجليش و عربي
و مشعرفه ازاي اعمل جدول ليومي في رمضان
فهل هل يعني هل ممكن حد يسعدني :p:p:p:p:p:p:p

واحـد من النــاس
21-08-2008, 02:48 AM
السلام عليكم

اولا كل سنة وانتي طيبة

ثانيا بأه .. حضرتك بس اللي تقدري تحطي لنفسك جدول وخصوصا في رمضان وبما يتناسب مع مواعيد دروسك وسحورك :D وهل هتروحي المدرسة ولا لأ او بتنامي قبل الفطار ولا بعده و بتتفرجي على التليفزيون ولا لأ .. ولو اه بتتفرجي عليه امتى, فحضرتك اللي هتعرفي بعد ده كله تحددي وقت فراغك امتى وتذاكري فيه :D

وربنا يوفقك وتحققي هدفك :)

mfahmy
21-08-2008, 03:36 AM
السلام عليكوم

ده موقع هيفهمك ازاى تذكرى

http://www.moe.edu.kw/success_guid/success3.htm

yooomy
21-08-2008, 03:54 AM
شكرا ليكووووووووووووووووو كتييييييييييييييييييييييير ربناااا يخليكووووووووووووووو لياااااااااااااااااااااااااا

طبيب عالمى قادم
21-08-2008, 03:31 PM
مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور على الموضوع

ستروف
21-08-2008, 04:56 PM
السلام عليكى امة الله
احب اعرفك ان انا خلصت من ثالثة ثانوى السنة اللى فاتت وسالتحق بكلية طب القاهرة ان شاء الله وحصلت على مجموع 97.3%والدرجة النهائية فى مادتى العربى والاحياء والمركز الثانى على مدرستى وكان افضل شهر للتحصيل الدراسى هو رمضان وبالنسبة للمذاكرة بالنسبه لى بعد صلاة الفجر مباشرة وبعد العصر وباقى اليوم مع اسرتى وفى المسجد والسلام ختام

طبيب عالمى قادم
21-08-2008, 09:21 PM
السلام عليكى امة الله
احب اعرفك ان انا خلصت من ثالثة ثانوى السنة اللى فاتت وسالتحق بكلية طب القاهرة ان شاء الله وحصلت على مجموع 97.3%والدرجة النهائية فى مادتى العربى والاحياء والمركز الثانى على مدرستى وكان افضل شهر للتحصيل الدراسى هو رمضان وبالنسبة للمذاكرة بالنسبه لى بعد صلاة الفجر مباشرة وبعد العصر وباقى اليوم مع اسرتى وفى المسجد والسلام ختام

شكرااااااااااااااا على الافادة
انا بكده ان شاء الله هكون نفس الدفعة معاك بس انا فى عين شمس يا دكتور

yooomy
23-08-2008, 03:01 AM
شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا