مشاهدة النسخة كاملة : حتكسسسسسسبو

maldeno
28-08-2008, 01:20 AM
الرابيد شير انا عارف انكم مش لاقيلنه حل وكل واحد بيحط موضوع بيكون مالوش اثر ومعظم الطرق مابتنفعش علشان كده ايه رايكم رايكم اننا نمتلك بريميم اكونت عليه هتاولى ازاى وانا مش معايا مليم ؟؟؟؟؟؟؟؟ هاولك انك ممكن تحصل على المبلغ المطلوب للتسجيل وتكون انت كده باشا واخر التمام سمعنا كتير عن مواقع الربح من الانترنت ؟؟؟ وعارف ان 99% منهم نصابين وانا جبتلكم الموقع ده وهو ممتاز ولا هتعرض اعلانات ولا هتسيب الجهاز مفتوح ولا اى حاجه من دى كل اللى انت هتعمله انك تسجل فيه free account وهو بيديلك لنكات لمواق وبتكتب تحت كل موقع تعليق يعنى بتاول رايك وكل موقع بتاخذ علية 4 او 6 دولار حسب الموقع نيجى باه لاهم خطوه وهى التسجيل انت اول شىء انك تدخل على الموقع
هنا

http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=zahyy

وبعد كده على الشمال فوق هتلاقى sign up free acount وبعد كده ادخل وسجل واكتب البيانات ولازم تكون صحيحه
وبعد كده بيديك لنكات مواقع وتكتب عنها رايك وبعدما يوصل حسابك ل75 دولار ممكن تطلب تحويل الفلوس لحسابك
وما تخفش ال75 دولار دول تجيبهم فى يومين وانا مجرب
واتمنى اكون افادت
اى استفسار انا فى الخدمه
والله يا جماعة الكلام ده مش كدب وغير اي موضوع والله
الشرح
هتلاقى فوق على اليمين creat new account
املأ البيانات مش اكتر
هيديلك لنكات حوالى 6 مواقع اكتب تحت كل لنك رأيك فى الموقع زى مثلا good او fantastic اى حاجه من الاخر اعمل حساب بعديها على ال paypal وحول فلوسك الى كسبتها عليه عن طريق redeem money هتلقيها تحت بعد متخلص الى اولتلك عليه وبعد كده برحتك عايز تشترك شهر او سنه شوف انته او انتى عيزين تشتركوا اد ايه ولو دعيت اصحابك هتاخد دولار ونص تقريبا على كل واحد للموقع
ده لو عايز تعمل اشتراك مجانى او حساب مجانى على الرابيد شير وتريح نفسك من الدون لود
فى طريقه تنيا لو عايز تكسب فلوس الفلوس بدل متحولها للpaypal ممكن تحولها ل http://e-bankes.blogspot.com/ ده بنك ألكترونى على النت وسدقونى انا مسؤل ادام اداره المنتدى عن كلامى انه صح بس عايز يتفهم كويس وفى اللنك الى كتبته ده شرح ازاى تحول فلوسك عليه ومنه لشركه سمسره فى القاهره وتروح تخدهم بأيدك
وكل سنه وانتم طيبين
وده لنك الموقع الاصلى تانى والله الطريقه سهله بس انا كاتب شرح تفصيلى علشان اسهلها وربنا يعينا كلنا على فعل الخير ونفيد بعض
للاستفسار
hunter_dok@hotmail.com