بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى معلمى التربية والتعليم (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=737)
-   -   عجائب وطرائف امتحانات الترم (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=277564)

اميمة طه 11-01-2011 07:05 PM

على فكرة انا كنت الاولى على المحافظة فى الانجليزى فى الثانوية ومعرفش بقا فى حد كان اكتر منى فى باقى الجمهورية 24.5 من 25 فى السنتين

ابن الأكرمين 11-01-2011 07:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 2999867)
على فكرة انا كنت الاولى على المحافظة فى الانجليزى فى الثانوية ومعرفش بقا فى حد كان اكتر منى فى باقى الجمهورية 24.5 من 25 فى السنتين

بسم الله ماشاء الله
حضرتك محافظة أيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أنا كنت جايب في الثانوية الأزهرية
34 من 60 كنت خايب فيه
عارفه كان بعطينا الإنجليزي مدرس فلسفة منه لله أسسنا خطأ
ولكن أنا طورت نفسي بنفسي

رائحه الورد 11-01-2011 07:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 2999701)
الناس اللى اتعودت عليهم فى المنتدى ومواضيعى ورغم انى ماعرفهمش الا انى باعتبرهم اصدقائى وممكن اخد منهم النصيحة ...... جارة الوادى.......رائحة الورد....... منار " الشعليلة "....مس علا.....مدرسة الانجلش......عضاضلى.......المعلم المساعد الحزين 1 وبعد التعديل 2.....مينا اللى كان الوحيد اللى رد فى الموضوع اللى اتحذف....... ابن الاكرمين......
والاستاذ محمد طعيمة ...... بس مش هاخد منك النصيحة عشان اكيد هتقولى بلاش تكتبى خالص ...مع خالص احترامى
واظن ان اى موضوع ليا مش هيكون له طعم من غير الناس دى وتعليقاتهم

شكرا لكى استاذه اميمه على ثقتك فينا ربنا يوفقنا جميعا لما يحب ويرضى انا شخصيا بعتبركم جميعا اخوانى واخواتى فى الله لان اجمل شئ فى الدنيا الاخوه فى الله . انا متابعه جيده لموضوعاتك الجميله واضح انك انسانه مرهفه الحس والمشاعر لانك حسه بمعاناتنا وبالحاله النفسيه اللى احنا فيها فبتحاولى من خلال موضوعاتك انك تخرجينا من الحاله النفسيه والاحباط الى احنا فيه بسبب تاخير التثبيت

اميمة طه 11-01-2011 07:17 PM

انا واخواتى تشكيلة غريبة جدا لام واب مدرسين احنا خمسة واحد عبقرى كمبيوتر وموبايل وواحد ملهوش مثيل فى الرياضة وبس وواحد ملهوش حل فى الحفظ وواحد متقدرش تتكلم معاه فى موضوع عام وتغلبه ودماغه تواريخ واحصائيات وتاريخ الرؤساء عنده زى صباح الخير وانا بقا هاسيبكم تحكموا عليا من اللى هاقوله فى موضوعاتى

اميمة طه 11-01-2011 07:49 PM

معلش احنا خرجنا عن الموضوع الاساسى بس خلاص كده راجعين له تانى كلها كام ساعة واروح المدرسة

منار على 11-01-2011 08:11 PM

انا كمان ياجماعه كنت علقت فى الموضوع اللى اتحذف ومش عارفه اساسا اتحذف ليييييييييييييييييه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وانا بشكرك يااميمه على شعورك دا بجد واالله انا مش بحب اشعلل حاجه وغالبا بميل لعدم المشاكل والهدوء بس فيه مواقف لازم غصب عننا نقف نواجه ونفكر

منار على 11-01-2011 08:15 PM

:022yb4:عجائب وطرائف الامتحانات اعتقد ان جاوبنا السؤال دا بصدق احتمال تتقفل المدارس اللى شغالين فيها ونطلع معاش مبكر من قبل مانتثبت:bosyht9::bosyht9::bosyht9:

جارةالوادى 11-01-2011 08:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن الأكرمين (المشاركة 2999842)
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

ممكن يعملوا بالفلوس دي حاجة مفيدة بدل الأكل

جارة الوادي أكيد ليها وجهة نظر

ولاوجهة نظر ولاحاجة اكيد بنجيب بيه حاجة حلوة بونبون او غيره او بنكمل بيه عالاكل بس دى حاجة بتخلينا مصحصحين اوى واحنا بنشتغل عشان نعلم عليهم الاول وتبقى حاجة ظريفة تعمل جو مرح وكمان نكسب جنيه من وراهم اصل فيه نوعية من البشر تاخد عنيها ولاتاخد منها جنيه ههههههههه ودول منتشرين فى اوساط الموظفين للاسف بس بيبقو زى العسل وهما مضطرين يطلعوه عشان غلطو ويحطو عنيهم وسط راسهم عشان يرجعوه تانى

اميمة طه 11-01-2011 08:45 PM

هاقولكم ....... السنة اللى فاتت كنت قاعدة باصحح الامتحان مع واحدة صاحبتى وهى طيبة جدا فاتفقنا ان محدش يعزم التانى وكل واحد يشترى على حسابه ...خلاص يا لو لو خلاص يا اميمة ماشى..... وشوية الاوضة امتلت ناس بتصحح هى كمان يبصوا لنا تقوم تقولهم انا اللى عزماها وكل اما وواحد يدخل تقول نفس الحكاية قمت انا زهقت ووقفت وعليت صوتى معزمتنيششششششششششششش والله انا اللى دافعة حسابىىىىىىىىىىى

جارةالوادى 11-01-2011 08:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 2999912)
انا واخواتى تشكيلة غريبة جدا لام واب مدرسين احنا خمسة واحد عبقرى كمبيوتر وموبايل وواحد ملهوش مثيل فى الرياضة وبس وواحد ملهوش حل فى الحفظ وواحد متقدرش تتكلم معاه فى موضوع عام وتغلبه ودماغه تواريخ واحصائيات وتاريخ الرؤساء عنده زى صباح الخير وانا بقا هاسيبكم تحكموا عليا من اللى هاقوله فى موضوعاتى

ربنا يخليكم لبعض ولايحرمكم من بعض ابدا احنا كمان تقريبا نفس التركيبة بس احنا 3 بس ووالدى ووالدتى فى التعليم

رانسى232 11-01-2011 08:47 PM

لالالالالالالالا يا جماعة
نحن نختلف عن الاخرون
الكنترول بتاعنا بزرميييييييييييييييط
بينجحوا اللى عيزينة وبيسقطوا اللى عيزينة
وحتى لو ابن مدرس زميلهم ومش تبعهم حتى لو الولد ممتاز بينزلوة فى الدرجات
احلى حاجة انهم وهما بيقطعوا رقم الجلوس
قطعوا معاة الرقم السرى
وبذلك لاتستطيع ان تستدل على صاحب الورقة
وبالرغم من ذلك مشيت الكوسة
اية بقى رايكم؟

اميمة طه 11-01-2011 08:53 PM

قديمة................فى بقا ناس بتنجح من غير ما تحضر ودى حصلت معايا فى الكلية

اميمة طه 11-01-2011 08:54 PM

واحدة زميلتى محضرتش امتحان العملى وجابت امتياز

ابن الأكرمين 11-01-2011 08:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 3000228)
هاقولكم ....... السنة اللى فاتت كنت قاعدة باصحح الامتحان مع واحدة صاحبتى وهى طيبة جدا فاتفقنا ان محدش يعزم التانى وكل واحد يشترى على حسابه ...خلاص يا لو لو خلاص يا اميمة ماشى..... وشوية الاوضة امتلت ناس بتصحح هى كمان يبصوا لنا تقوم تقولهم انا اللى عزماها وكل اما وواحد يدخل تقول نفس الحكاية قمت انا زهقت ووقفت وعليت صوتى معزمتنيششششششششششششش والله انا اللى دافعة حسابىىىىىىىىىىى

هههههههههههههههههههههههههههه ملعوبة

جارةالوادى 11-01-2011 08:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميمة طه (المشاركة 3000228)

شغل موظفين بصحيح
بس اكيد هى كانت بتهرج معاكى بس موقف جميل اكيد فضلتو تضحكو عليه

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 03:02 PM.