بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   المنتدى الرياضى (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=47)
-   -   لو زمكاوي لازم تدخل (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=243189)

بنت الزمالك 26-08-2010 10:33 PM

لو زمكاوي لازم تدخل

يا زملكاوية يا رب تكونوا تمام كل زملكاوي يدخل هنا ويعرفنا بنفسه ويسيبلنا كلمه منه يقولها لناديه الحبيب
يا ريت كل الزملكاوية يشاركونا يا جماعه

small star 26-08-2010 11:12 PM

تسلمى ياندا ع الموضوع

بسم الله الرحمن الرحيم

محسوبتك هبة الله من البحيرة عندى 15 سنة فى تانية ثانوى

زمالكاوية أبا عن جد

بس مش متعصبة بحب الكورة جداااا أكتر فريق طبعا بحبه الزمالك وفريق أوروبى ريال مدريد والمنتخبالت أكيد مصر والبرازيل وأسبانيا

وأحب أقول بحبــــــــــــــــــــــــــــــــك يازمـــــــــــــــــــالك

واحنـــــــــــــــــــــــــا معاك ياعميــــــــــــــــــــــد وبحمد ربى أنى زمالكاوية

بــــــــس

بنت الزمالك 27-08-2010 02:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة small star (المشاركة 2585553)
تسلمى ياندا ع الموضوع

بسم الله الرحمن الرحيم

محسوبتك هبة الله من البحيرة عندى 15 سنة فى تانية ثانوى

زمالكاوية أبا عن جد

بس مش متعصبة بحب الكورة جداااا أكتر فريق طبعا بحبه الزمالك وفريق أوروبى ريال مدريد والمنتخبالت أكيد مصر والبرازيل وأسبانيا

وأحب أقول بحبــــــــــــــــــــــــــــــــك يازمـــــــــــــــــــالك

واحنـــــــــــــــــــــــــا معاك ياعميــــــــــــــــــــــد وبحمد ربى أنى زمالكاوية

بــــــــس

والله التوبيك نور وربنا يا هوبا يا زملكاوية يا قمر

وائل الجندي 27-08-2010 02:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2585348)
وانا هبدأ انا ندا او بنت الزمالك من اسكندريه و17 سنه في 3 ثانوي
وزملكاويه حتي النخاع بلا اهلي بلا بتاع وحاصله علي وسام الوفاء في تشجيع نادي المبادئ والاخلاق

الزملكاوي التمام يشجع نادية فقط ولا يتعرض للآخرين

مستر محمد أيمن 27-08-2010 02:56 AM

وأنا Mr. Mohamed Ayman مدرس اول لغه انجليزيه ثانوي بالقاهره ومقدم الماده باالأهرام التعليمي العام الماضي وأعشق نادينا الحبيب..... نادي القرن الحقيقي........نادي القيم والأخلاق و المبادئ منذ نعومه اظافري.ويشرفني التواجد بينكم ياشباب المنتدي الذين تحملون لواء تشجيع نادينا الحبيب .

بنت الزمالك 27-08-2010 01:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل الجندي (المشاركة 2585979)
الزملكاوي التمام يشجع نادية فقط ولا يتعرض للآخرين

والله الحمد لله كلنا زملكاوية وتمااااااااااااااااااااااااو اوووووووووووووووووووووووووووي

بنت الزمالك 27-08-2010 01:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2585985)
وأنا mr. Mohamed ayman مدرس اول لغه انجليزيه ثانوي بالقاهره ومقدم الماده باالأهرام التعليمي العام الماضي وأعشق نادينا الحبيب..... نادي القرن الحقيقي........نادي القيم والأخلاق و المبادئ منذ نعومه اظافري.ويشرفني التواجد بينكم ياشباب المنتدي الذين تحملون لواء تشجيع نادينا الحبيب والتصدي لكل حاقد او متعصب متسلل لمنتدي الزمالك.

اهلا اهلا اهلا بيك يا مستر والله العظيم توبيكاتي كلها بتنور بتواجد حضرتك وربنا وكل الزملكاوية اكيد اهلا بيك واحنا الي يشرفنا تواجد زملكاوي زي حضرتك ما بينا اكيد

بنت الزمالك 27-08-2010 11:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيميائي حديث (المشاركة 2588741)
أمنية حياتي اني الاقي زملكاوي بيعرف يرد ويتكلم مع الناس كويس في الكورة

اعتقد ان دا موضوع خاص بالزملكاويه يعني ليه حضرتك معانا ناااااااااااااااااو والحمد لله كلنا بنعرف نتكلم كويس وكويس جدا وزملكاوية والفخر ليناااااااااااااااااااااااااا:022yb4::022yb4::022y b4::022yb4::022yb4::022yb4:

مستر محمد أيمن 28-08-2010 03:33 PM

هل يصح ان تكون هناك مشاركه في منتدي الزمالك وفي خبر كتبته بنت الزمالك اساسا لكي يقدم الاعضاء الزملكاويه انفسهم .... وتكون المشاركه المستفزه الغريبه بعنوان" لو كان الزمالك رجلا ل***ته" شيء غريب حقا.أنني ادعو ادعو اعضاء المنتدي للتصدي بكل بقوه لهذه الفئه المتعصبه المستفزه وعدم التهاون في حقنا وحق نادينا الحبيب لأن هذا التهاون لآسف الشديد هو الذي يشجع هذه الفئه للتجرؤ علي الزمالك وجماهيره العريضه رغم انف المتعصبين الشامتين. وأطلب من الساده المشرفين الأفاضل -وخاصه انني والكثير من الآخوه الزملكاويه لا نقوم بأستفزاز اعضاء الاهلي او الدخول هناك من الأساس-ان تتخذ موقف مع هذه الفئه التي تسيء اساا لجاهير الآهلي ومنهم الكثير من الاصدقاء دون تحيز او تعصب مقيت كهذا.http://www.thanwya.com/vb/life/icons/icon8.gif

أ/عبدالعزيز عيسي 28-08-2010 03:44 PM

أتقدم باعتذار خاص لكل انسان بيشجع نادي الزمالك ..

raafatmmmm 28-08-2010 04:22 PM

مستر م.ايمن المحترم/ انا مستر رافت مرسى مدرساول انجليزى بالمعادى و اكبر زملكاوى بالمدرسة و المنطقة و اواظب على قراة اعاد الاهرام الخاصة بحضرتك و استفيد منها حقا ولكن زعلان جدا من التنازلات من قبل مجلس الادارة مما جعلنا .........امام جماهير الاحمر ال.....و لكن سوف ياتى يوم ياخذ كل صاحب حق حقه بلا اتحاد كرة احمر ضعيف بلا حكام حمر بلا صحفة حمراء بلا شلبى بلا عبد الغنى بلا زاهر بلا هوارى بلا عواء

Super Teacher 28-08-2010 04:44 PM

أضم صوتي لصوتك يا مستر رأفت هي فعلا عايزة صبر

بنت الزمالك 28-08-2010 04:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr. Mohannad (المشاركة 2591274)
بسم الله الرحمن الرحيم
أولا : أحب أبدا بالشكر لـ " بنت الزمالك " على مجهودها الرائع فى الرد والتصدي للحاقدين وعلى المواضيع الرائعة التي تقدمها لنا فبارك الله فيها.
ثانيا : أنا أخيكم الأكبر / نبيل عبد النعيم مطاوع - مدرس أول ثانوي لغة انجليزية بمحافظة سوهاج - ومن كبار المشجعين للنادي الملكي بمحافظات الصعيد. السن 37 سنة. وكل ما أرجوه هو عدم دخول أي أهلاوي والتسلل داخل مواضيعنا والاستفادة من هذا التسلل مثل هدف "جدو عفش". ولولا ظروف الحياة والدروس لنزلت كل القصائد الشعرية التي قمت بتأليفها لهذا النادي "المظلوم" من الحكام دائماً.

ربنا يخليك يا يا رب يا مستر نبيل بجد واكيد واجبنا هو الوقوف جمب نادينا ورد كل حاقد واظهار البطل الملكي الحقيقي

بنت الزمالك 28-08-2010 04:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafatmmmm (المشاركة 2592149)
مستر م.ايمن المحترم/ انا مستر رافت مرسى مدرساول انجليزى بالمعادى و اكبر زملكاوى بالمدرسة و المنطقة و اواظب على قراة اعاد الاهرام الخاصة بحضرتك و استفيد منها حقا ولكن زعلان جدا من التنازلات من قبل مجلس الادارة مما جعلنا .........امام جماهير الاحمر ال.....و لكن سوف ياتى يوم ياخذ كل صاحب حق حقه بلا اتحاد كرة احمر ضعيف بلا حكام حمر بلا صحفة حمراء بلا شلبى بلا عبد الغنى بلا زاهر بلا هوارى بلا عواء

يا اهلا يا اهلا بيك يا مستر رأفت منور معانا اكيد واكيد معاك في المجلس الي ضيع حقوقنا وكرامتنا لكن الزمالك كبير بجماهيره ومها عمل المجلس دا برده هنفضل كبار حتي لو النتايج والواقع مبيقولش كدا سنظل مساندين لفريقنا الزملكاوي الذي عشقناه بلا مقابل ولنا الله ومفيش احسن من كدا لا عباس ولا هواري ولا زاهر ولا حد
زمالكنااااااااااااااااااااا كبير اوي
منور يا مستر

بنت الزمالك 28-08-2010 04:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيميائي حديث (المشاركة 2592040)
أتقدم باعتذار خاص لكل انسان بيشجع نادي الزمالك ..

واحنا عشان زملكاويه علمنا نادينا نادئ المبادئ يعني ايه احترام واخلاق بنقولك ولا يهمك واهلا بيك في اي وقت في نطاق الروح الرياضيه

أ/عبدالعزيز عيسي 28-08-2010 07:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2592282)
واحنا عشان زملكاويه علمنا نادينا نادئ المبادئ يعني ايه احترام واخلاق بنقولك ولا يهمك واهلا بيك في اي وقت في نطاق الروح الرياضيه

متشكر جدا لحضرتك وباسمك أرجو ان جميع اخواني الزملكاوية ميزعلوش مني واحنا في الأول وفي الأخر يجمعنا وطن واحد لابد ان نتعصب له ومفيش حاجة اسمها تعصب لفريق كورة بل علي العكس يجب ان يكون لدينا روح رياضية تجاه الأخرين ايا كان انتمائهم

أ/عبدالعزيز عيسي 28-08-2010 07:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2591888)

عفوا ...هذا منتدى الزمالك
و لذلك أرجو من السادة المشرفين حذف هذه المشاركة الغير لائقة و المستفزه للأعضاء الزملكاوية

*وللأخ الكيمي كيمي كا ...أحب أقولك انه على ما يبدو أنك لم تقابل زملكاوي حقيقي في حياتك و إلا كنت عرفت كيف يمكن أن يفحمك الزملكاويه بردودهم;)

اظن يا مستر بعد اعتذاري حضرتك غيرت رأيك عني

أ/عبدالعزيز عيسي 28-08-2010 07:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2592024)
هل يصح ان تكون هناك مشاركه في منتدي الزمالك وفي خبر كتبته بنت الزمالك اساسا لكي يقدم الاعضاء الزملكاويه انفسهم .... وتكون المشاركه المستفزه الغريبه بعنوان" لو كان الزمالك رجلا ل***ته" شيء غريب حقا.أنني ادعو ادعو اعضاء المنتدي للتصدي بكل بقوه لهذه الفئه المتعصبه المستفزه وعدم التهاون في حقنا وحق نادينا الحبيب لأن هذا التهاون لآسف الشديد هو الذي يشجع هذه الفئه للتجرؤ علي الزمالك وجماهيره العريضه رغم انف المتعصبين الشامتين. وأطلب من الساده المشرفين الأفاضل -وخاصه انني والكثير من الآخوه الزملكاويه لا نقوم بأستفزاز اعضاء الاهلي او الدخول هناك من الأساس-ان تتخذ موقف مع هذه الفئه التي تسيء اساا لجاهير الآهلي ومنهم الكثير من الاصدقاء دون تحيز او تعصب مقيت كهذا.http://www.thanwya.com/vb/life/icons/icon8.gif

أظن ان حضرتك قولت رايك بكل صراحة .. ومن حقي اوضح موقفي للجميع بصراحة انا كنت بقول كلامي ده ليس من باب الاستخفاف بنادي الزمالك العريق ولكن بقصد اخر سأعلنه فيما بعد

lovely-girl5100 28-08-2010 07:46 PM

اهلاوية للأبد

أ/عبدالعزيز عيسي 28-08-2010 07:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2585348)
وانا هبدأ انا ندا او بنت الزمالك من اسكندريه و17 سنه في 3 ثانوي
وزملكاويه حتي النخاع بلا اهلي بلا بتاع وحاصله علي وسام الوفاء في تشجيع نادي المبادئ والاخلاق

هذا الكلام هو اللي ضايقني بصراحة .. انا اول مرة كنت ادخل علي منتديات الأ ندية ولقيت هذا الكلام من هذه الاخت الفاضلة .. وبصراحة زي ما جماهير الزمالك بتغير علي ناديها وتحبه برضه جماهير الأهلي بتعشق ناديها وتحبه

lovely-girl5100 28-08-2010 07:50 PM

انا مش عارفة ايه الخناقة دي بين الاهلي والزمالك
انا عمري ما شفت كدة في حياتي
على كدة اندية اوروبا بيقطعوا في بعض بالنووي
استهدوا بالله احنا عايزين نتفرج على كورة كويسة مش كورة شوارع
احنا عشان كدة هنفضل متاخرين رياضيا وبقيت الدول ليها حق تشمت فينا خاصة الجزائر اللي كل يوم تهزق في امنا و حنا ولا هنا مسكين في بعض وخلاص
انا كرهت الكورة والدوري المصري

بنت الزمالك 28-08-2010 08:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيميائي حديث (المشاركة 2592720)
متشكر جدا لحضرتك وباسمك أرجو ان جميع اخواني الزملكاوية ميزعلوش مني واحنا في الأول وفي الأخر يجمعنا وطن واحد لابد ان نتعصب له ومفيش حاجة اسمها تعصب لفريق كورة بل علي العكس يجب ان يكون لدينا روح رياضية تجاه الأخرين ايا كان انتمائهم

اكيد مفيش حد زملكاوي زعلان من حضرتك في الاول وفي الاخر كلنا مصريين بغض النظر عن انتمائتنا منورنا في اي اكيد

بنت الزمالك 28-08-2010 08:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lovely-girl5100 (المشاركة 2592893)
انا مش عارفة ايه الخناقة دي بين الاهلي والزمالك
انا عمري ما شفت كدة في حياتي
على كدة اندية اوروبا بيقطعوا في بعض بالنووي
استهدوا بالله احنا عايزين نتفرج على كورة كويسة مش كورة شوارع
احنا عشان كدة هنفضل متاخرين رياضيا وبقيت الدول ليها حق تشمت فينا خاصة الجزائر اللي كل يوم تهزق في امنا و حنا ولا هنا مسكين في بعض وخلاص
انا كرهت الكورة والدوري المصري

شكرا لمرورك يا جميلة

بنت الزمالك 28-08-2010 08:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lovely-girl5100 (المشاركة 2592883)
اهلاوية للأبد

في قسم للاهلي يا قمر بس اهلا بيكي بردوا في قسنا قسم نادي المبادئ والاخلاق منورة

بنت الزمالك 28-08-2010 08:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيميائي حديث (المشاركة 2592888)
هذا الكلام هو اللي ضايقني بصراحة .. انا اول مرة كنت ادخل علي منتديات الأ ندية ولقيت هذا الكلام من هذه الاخت الفاضلة .. وبصراحة زي ما جماهير الزمالك بتغير علي ناديها وتحبه برضه جماهير الأهلي بتعشق ناديها وتحبه

اكيد طبعا وكزملكاويةلو الكلام ضايق حضرتك فا انا اسفه عليه اكيد لان ميرضنيش اني حد يزعل مني طبعا

lovely-girl5100 28-08-2010 08:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2592943)
شكرا لمرورك يا جميلة

الشكر ليكي يا قمر
انا عارفة ان في ناس كتيير زملكاوية
بس عايزين بكرة الكل يبقوا مصريين او زمهلاوية
ونشجع الاهلي عشان نوري الجزائريين ان حانا احسن منهم مش همجيين زيهم

بنت الزمالك 28-08-2010 08:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lovely-girl5100 (المشاركة 2592977)
الشكر ليكي يا قمر
انا عارفة ان في ناس كتيير زملكاوية
بس عايزين بكرة الكل يبقوا مصريين او زمهلاوية
ونشجع الاهلي عشان نوري الجزائريين ان حانا احسن منهم مش همجيين زيهم

ان شاء الله احنا مصريين اكيد ربنا معاكوا يا رب ولو زملكاوي ساند الاهلي اكيد مفيش مانع يعني في الاخر احنا مصر

مستر محمد أيمن 28-08-2010 10:22 PM

الأخ الفاضل مستر رأفت مرسي تحياتي الحاره اليك وكل عام وأنتم بخير.يسعدني التعرف بك من خلال منتدي نادينا الحبيب وشكر جزيلا لك علي الثناء علي نماذج الأهرام التي أكتبها وأبذل فيه كل جهدي لخدمه أبنائنا الطلاب وأتمني أن أجد شخصكم الكريم هنا بمشاركتكم حتي ينهض الزمالك من كبوته ويحل عنه ويغور كل متخاذل ومتواطء يضيع حقوق النادي في اي موضوع اي كان بحيث يخرج النادي خاسرا اي قضيه وكل قضيه. وهذا في راي هو السبب الرئيسي لاتجاه عدد كبير من الشباب لتشجيع الأهلي الذي يدخل في اي شيء مع الزمالك فيفوز به بأي طريقه كانت ناهيك عن المتعاونين والمتأمرين والمتخازلين. :stickjo4:

مستر محمد أيمن 28-08-2010 10:39 PM

الاخ (كيميائي حديث) اعتذارك مقبول و اهلا بالحوار الهادف دون تجريح أو تعصب. و أطيب الامنيات للأهلي غدا فمصر فوق الجميع.

Bent 3bdo 28-08-2010 11:29 PM

مش ملاحظين ان كل المدرسين اللى هنا مدرسين انجليزى ؟؟؟؟ :d

بنت الزمالك 28-08-2010 11:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة expired (المشاركة 2593874)

انا ملاحظه كدا بردو يا لولو كلهم انجليزي وزملكاوية جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااا
يلا انجليزي انجليزي اكيد ماده جميله لكن المهم انهم زملكاوية ومحترمين اووووووووووووووي

Super Teacher 29-08-2010 12:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة expired (المشاركة 2593874)

طب وفيها إيه لو كنا مدرسين انجليزي؟
إذا كان ده يضايقك نشتغل حاجه تانيه

مدرسة الانجلش 29-08-2010 12:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2593597)
الاخ (كيميائي حديث) اعتذارك مقبول و اهلا بالحوار الهادف دون تجريح أو تعصب. و أطيب الامنيات للأهلي غدا فمصر فوق الجميع.

بعد الجملة الحلوة اللي حضرتك قولتها فا انا احييك يامستر علي روحك الرياضية وزوقك ربنا يوفق ناديكم ويوفقكم

وبعيدا عن التعصب

رمضان كريم

Bent 3bdo 29-08-2010 12:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr. Mohannad (المشاركة 2594160)
طب وفيها إيه لو كنا مدرسين انجليزي؟
إذا كان ده يضايقك نشتغل حاجه تانيه

مجرد ملاحظه مش اكتر

Super Teacher 29-08-2010 12:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2594035)
انا ملاحظه كدا بردو يا لولو كلهم انجليزي وزملكاوية جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااا
يلا انجليزي انجليزي اكيد ماده جميله لكن المهم انهم زملكاوية ومحترمين اووووووووووووووي

شكرا على الكلام الجميل وده من ذوءك. ودي مهنتنا اللي بناكل منها عيش. وبصراحة انا مش عارف ExpireD تقصد إيه بكلامها؟

Bent 3bdo 29-08-2010 01:02 AM

والله العظيم ما أقصد اي حاجه
ياعنى انا لو قولت مش ملاحظين ان كل الزمالكويه اللى هنا بنات هيبقى فيها حاجه ؟؟؟
نفسى اعرف المعنى اللى وصل لحضرتك
والله اقعدت اقرأها كذا مرة انى احاول افهم منها اى حاجه ممكن تكون مش عجبت حضرتك ملاقتش

مستر محمد أيمن 29-08-2010 02:02 AM

رمضان كريم يامس.... وربنا يوفق الآهلي غدا وعفا الله عما سلف وأحنا مدرسيين انجليزي مثل بعض ويجب ان نكون قدوه فعلا في المنتدي ضد التعصب .وتحياتي أليك.:d

بنت الزمالك 29-08-2010 02:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr. Mohannad (المشاركة 2594234)
شكرا على الكلام الجميل وده من ذوءك. ودي مهنتنا اللي بناكل منها عيش. وبصراحة انا مش عارف expired تقصد إيه بكلامها؟

لا يا مستر هي بس بتقول ملاحظه مش اكتر الاء زملكاوية جدا يا مستر واكيد بتحب وتحترم اي زملكاوي ومتقصدش اي حاجه خالص

مدرسة الانجلش 29-08-2010 02:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2594816)
رمضان كريم يامس.... وربنا يوفق الآهلي غدا وعفا الله عما سلف وأحنا مدرسيين انجليزي مثل بعض ويجب ان نكون قدوه فعلا في المنتدي ضد التعصب .وتحياتي أليك.:d

ولا يهمك يامستر

هو الشعب المصري كده يفضل يناكف في بعضه

وفي الاخر نرجع لبعض

فاكر يامستر ماتش الجزائر اللي هنا بتاع 2/0

فاكر لحظة الجون التاني ما جه

بجد انا كل ما اشوفه ابكي لحد دلوقتي

اتفرج علي عظمة الشعب المصري لحظة الهدف ده

وعموما ربنا يوفق الجميع

مستر محمد أيمن 29-08-2010 02:22 AM

رمضان كريم يامس وحصل خير ونحن فعلا يجب أن نكون قدوه في المتدي...... كل يحب ناديه كيفما شاء بدون نقد او تجريح في الآخريين. واطيب الأمنيات للنادي الاهلي غدا مع الشبيبه.

بنت الزمالك 29-08-2010 04:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مدرسة الانجلش (المشاركة 2594893)
ولا يهمك يامستر

هو الشعب المصري كده يفضل يناكف في بعضه

وفي الاخر نرجع لبعض

فاكر يامستر ماتش الجزائر اللي هنا بتاع 2/0

فاكر لحظة الجون التاني ما جه

بجد انا كل ما اشوفه ابكي لحد دلوقتي

اتفرج علي عظمة الشعب المصري لحظة الهدف ده

وعموما ربنا يوفق الجميع

يا سلااااااااااااااام يا سلاااااااااااااام علي الروح الرياضيه يا رب دايما كداااااااااااا

eng saleh 29-08-2010 07:31 AM

طبعا انا اهلاوى بس منكرش ان نادى الزمالك نادى كبير

وبتمتع بالكورة بتاعتو دايما بس ياريت متجرحوش فى حد او نادى تانى

وانا عن نفسى اتمنى فوز الزمالك بالدورى السنة دى

Super Teacher 29-08-2010 10:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ExpireD (المشاركة 2594361)
والله العظيم ما أقصد اي حاجه
ياعنى انا لو قولت مش ملاحظين ان كل الزمالكويه اللى هنا بنات هيبقى فيها حاجه ؟؟؟
نفسى اعرف المعنى اللى وصل لحضرتك
والله اقعدت اقرأها كذا مرة انى احاول افهم منها اى حاجه ممكن تكون مش عجبت حضرتك ملاقتش

المسامح كريم وردودك على الاستفسار يدل على أنكي إنسانة كريمة ذات أصل طيب وبتراعي شعور الآخرين. بس أنا صعيدي وحسيت أنه مش عاجبك نكون مدرسين انجليزي مع أني كنت أميل أكثر في ردي إلى المزاح. وشكرا لكم مرة ثانية يا أجمل شباب وشابات النادي الكبير ويعلم الله أنني فخور بتشجيع الزمالك في وجود حضراتكم.
وأرجو منكم اليوم أن تقفوا بجوار النادي الأهلي فهو نادينا ضد من يكرهون مصر ودي مسألة كرامة الشعب المصري مش أكتر. ربنا يوفق النادي الأهلي اليوم يارب ونفوز 3 / صفر إن شاء الله. وأشكركم جميعا وخاصة الـ "ExpireD" على اهتمامها بالموضوع.

Super Teacher 29-08-2010 10:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2594825)
لا يا مستر هي بس بتقول ملاحظه مش اكتر الاء زملكاوية جدا يا مستر واكيد بتحب وتحترم اي زملكاوي ومتقصدش اي حاجه خالص

ماشي يا "بنت الزمالك" يا محترمة أنا صدقتكم. والله انتم بنات غاية في الزوق والأخلاق ومن غيركم المنتدى يبقى دمه تقيل.
ربنا يوفقكم في دراستكم. الدراسة على الأبواب.
وكل عام وأنتم بخير.

Egypt for Ever 25 29-08-2010 04:00 PM

اهلا بكل زملكاوية المنتدي

بجد منورين المنتدي

علي فكرة انا برضه زملكاوية

بس عائلتي كلها بتشجع الاهلي

أ/عبدالعزيز عيسي 29-08-2010 06:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2592960)
اكيد طبعا وكزملكاويةلو الكلام ضايق حضرتك فا انا اسفه عليه اكيد لان ميرضنيش اني حد يزعل مني طبعا

اشكرك علي هذا الرد المحترم .. فهو بالتأكيد من شخصية محترمة

أ/عبدالعزيز عيسي 29-08-2010 06:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2593597)

اشكرك يامستر محمد علي روحك العالية .. فأنت استاذنا واستاذ الاجيال وبالتأكيد نتعلم منك الكثير ..

بنت الزمالك 29-08-2010 07:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng saleh (المشاركة 2595630)
طبعا انا اهلاوى بس منكرش ان نادى الزمالك نادى كبير

وبتمتع بالكورة بتاعتو دايما بس ياريت متجرحوش فى حد او نادى تانى

وانا عن نفسى اتمنى فوز الزمالك بالدورى السنة دى

ربنا يخليك يا اهلاوي شكرا لكلامك ونورت التوبيك

بنت الزمالك 29-08-2010 08:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr. Mohannad (المشاركة 2595795)
ماشي يا "بنت الزمالك" يا محترمة أنا صدقتكم. والله انتم بنات غاية في الزوق والأخلاق ومن غيركم المنتدى يبقى دمه تقيل.
ربنا يوفقكم في دراستكم. الدراسة على الأبواب.
وكل عام وأنتم بخير.

ربناااااااااااااااا يخليك يا مستر يا رب يوفقنا كلنا ان شاء الله ونفرح اخر السنه بمجاميع حلوه ياااااااااااااارب

بنت الزمالك 29-08-2010 08:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيميائي حديث (المشاركة 2596955)
اشكرك علي هذا الرد المحترم .. فهو بالتأكيد من شخصية محترمة

ربنا يخليك يا رب متشكره

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 10:22 AM.