بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية الفنون الجميلة وكلية الفنون التطبيقية (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=1015)
-   -   ياريت رد ضروري (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=537198)

jazzsonic 30-07-2013 07:57 PM

ياريت رد ضروري

السلام عليكم

انا رحت النهارده جامعه عين شمس و كتبت رغباتي و كتبت في الاول فنون جميله عماره اسكندريه و بعدين المنيا و بعدين فنون جميله فنون حلوان و بعد كده كل كليات اقاليم

السؤال هنا بقي :
انا جبت 92.5% فهل هاتقبل في جامعه الاسكندريه عماره و لا لا و لو اتقبلت في سواء المنيا او اسكندريه فهل ينفع اعمل تقليل اغنراب و ابقي في حلوان ؟؟؟
و لو ماعجبتنيش المنيا ينفع احول لفنون جميله فنون حلوان ؟؟!

منتظر ردكم

مهاب احمد محمد 31-07-2013 08:46 PM

ما تشتري الكلية احسن ولا عندي فكرة تقعد في كل كلية يومين وتقول رايك هماا مستنين رايك علشان مش هيعرفوا يشتغلوا من غيرة انت فاكر التحويل سها قال ايه ادخل اسكندرية معجبنيش المشوار احول حلوان تقليل اغترابوناقص كمان معجبنيش فنون خالص احول هندسة اصحي هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه

jazzsonic 31-07-2013 09:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهاب احمد محمد (المشاركة 5415365)
ما تشتري الكلية احسن ولا عندي فكرة تقعد في كل كلية يومين وتقول رايك هماا مستنين رايك علشان مش هيعرفوا يشتغلوا من غيرة انت فاكر التحويل سها قال ايه ادخل اسكندرية معجبنيش المشوار احول حلوان تقليل اغترابوناقص كمان معجبنيش فنون خالص احول هندسة اصحي هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه

حضرتك انا كنت بسأل سؤال عادي بكل احترام فياريت بلاش طريقه كلامك دي و لو عندك كلمه مفيده قولها .. معندكش ماتردش علي الموضوع .. انا معرفش اصلا الموضوع بيمشي ازاي و انا كنت بسأل لو اتقبلت في كليه غير النطاق بتاعي ينفع اعمل تقليل اغتراب لأني مش عايز اتغرب و مش قد المصاريف و انا عرفت ان مش هاينفع تقليل الاغتراب لأن حلوان اتملت في قسم عماره و لو اتقبلت في اسكندريه مثلا مش هاقدر احول و لازم اقعد فيها سنه و انا عدلت في الرغبات و خليت اول رغبه قسم فنون و بعد كده طبيقيه و بعد كده حاسبات .. و لو كانت متاحه ليا هندسه حضرتك كنت دخلتها و ريحت دماغي لكن اعمل ايه في الظلم الي انا و غيري من علمي رياضه اتعرضوا ليه ...

Eco esraa feps 01-08-2013 03:06 AM

رسمك جمييل اوووووووووووووووووى عادى خالص انت ممكن تقبل اى شى وتحول تقليل اغتراب او تحول لاى كليه تانى ربنا يوفقك وبكرمك انش اء الله

jazzsonic 01-08-2013 01:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دوك اسراء اوف لاين (المشاركة 5415938)
رسمك جمييل اوووووووووووووووووى عادى خالص انت ممكن تقبل اى شى وتحول تقليل اغتراب او تحول لاى كليه تانى ربنا يوفقك وبكرمك انش اء الله

اولا اشكرك علي رأيك :)
ثانيا انا عرفت ان لو اتقبلت في اسكندريه تقليل الاغتراب مش هايتقبل لان الكليه بتاعت الزمالك قسم العماره اتملي علي الاخر و مفيش اماكن و هاتجبر اني اقعد فيها سنه و احول لو جبت تقدير و انا مش قد الاغتراب و مصاريفه فقمت مغير الرغبات و خليت قسم فنون حلوان قي الاول و ان شاء الله هاتقبل و اخش قسم ديكور و هو زي قسم عماره . وربنا يوفق الجميع

انتيموا 02-08-2013 09:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jazzsonic (المشاركة 5416528)
اولا اشكرك علي رأيك :)
ثانيا انا عرفت ان لو اتقبلت في اسكندريه تقليل الاغتراب مش هايتقبل لان الكليه بتاعت الزمالك قسم العماره اتملي علي الاخر و مفيش اماكن و هاتجبر اني اقعد فيها سنه و احول لو جبت تقدير و انا مش قد الاغتراب و مصاريفه فقمت مغير الرغبات و خليت قسم فنون حلوان قي الاول و ان شاء الله هاتقبل و اخش قسم ديكور و هو زي قسم عماره . وربنا يوفق الجميع

انا متهيالي ان مفيش حاجة اسمها كدا . انت انشاء الله لو قبلت فاي حته تقدر تيجي المكان الي انت تابع

عليه دا غصب عنهم ياجدع بس قول يارب نقبل وانا انشاء الله معاك .. لكن موضوع التحويل دا متحطوش فدماغك

لان انشاء هتحول هتحول انشالله نعدلهم عالسلم

bahaaeldeen 08-08-2013 02:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jazzsonic (المشاركة 5413178)
السلام عليكم

انا رحت النهارده جامعه عين شمس و كتبت رغباتي و كتبت في الاول فنون جميله عماره اسكندريه و بعدين المنيا و بعدين فنون جميله فنون حلوان و بعد كده كل كليات اقاليم

السؤال هنا بقي :
انا جبت 92.5% فهل هاتقبل في جامعه الاسكندريه عماره و لا لا و لو اتقبلت في سواء المنيا او اسكندريه فهل ينفع اعمل تقليل اغنراب و ابقي في حلوان ؟؟؟
و لو ماعجبتنيش المنيا ينفع احول لفنون جميله فنون حلوان ؟؟!

منتظر ردكم

ادخل قسم الديكور من اعدادى قسم ممتااااااااااااااز وزى عمارة

jazzsonic 08-08-2013 02:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahaaeldeen (المشاركة 5426962)
ادخل قسم الديكور من اعدادى قسم ممتااااااااااااااز وزى عمارة

مانا الحمد لله جالى قسم فنون فى التنسيق لكن عماره لا الحمد لله على كل شىء و انا فعلا ادركت
ان قسم ديكور رائع جدااااااااااااا

Asa7be Wawa 09-08-2013 10:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jazzsonic (المشاركة 5426987)
مانا الحمد لله جالى قسم فنون فى التنسيق لكن عماره لا الحمد لله على كل شىء و انا فعلا ادركت

ألف مبروك و ربنا معاك ان شاء الله :d

bahaaeldeen 22-08-2013 07:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jazzsonic (المشاركة 5426987)

انا طالب فى تانية ديكور عايز ابقى اشوفكم بقى
ولو احتاجتم اى حاجة انا تحت امركم بجد وياريت نكون كلنا اخوات :)

abdalrahmano 07-09-2013 10:41 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

وبالتوفيق للجميع

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 06:47 PM.