بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى معلمى التربية والتعليم (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=737)
-   -   أيها المنتدبون بين المحافظات تواصلوا معا لمناقشة قضايانا المختلفة (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=646196)

nasseer 12-05-2015 12:54 PM

أيها المنتدبون بين المحافظات تواصلوا معا لمناقشة قضايانا المختلفة

المنتدبون بين المحافظات : سمعت في المديرية أنه طبقا للقانون الجديد سيتم الغاء ندب المنتدبين بين المحافظات لأن المحافظة المنتدب إليها المعلم سوف تتحمل أجور هؤلاء المعلمين وبالطبع ما فيش محافظة حترضى تتحمل هذه النفقات لذلك سيتم وقف الانتدابات ,,,, لكن ماذا نفعل بعدما انتقلنا إلى هذه المحافظات بأسرنا هل سنهدم حياتنا ونبدأ من جديد في أماكن جديدة ؟
المفروض المنتدب في المحافظة يتم تثبيته حتى يأمن من هذه القرارات العشوائية التي تضر بحياتنا و تضيع فرصتنا في الحياة الكريمة .
على كل منتدب بين المحافظات وضع رقم تليفونه للتواصل

سعد رمضان 12-05-2015 03:04 PM

أنا نقلت من محافظة البحبرة لمحافظة كفر الشيخ بأمر تنفيذى بس النقل بدون الدرجة المالية
كل سنه فى شهر سبعه بأعمل شيك تكاليف بمرتب السنه كلها من محافظة البحيرة لمحافظة كفر الشيخ رغم أنى نقل مش ندب نقل بأمر تنفيذى منذ عام 2010 وحتى الأن الدرجة المالية لم تنقل بعد من محافظة البحيرة

ashrafe2003 12-05-2015 11:07 PM

انا مشكلتى اكثر صعوبة
انا منتدب من الغربية الى الوادى الجديد
وزوجتى تعمل معلمة بالوادى
واولادى الاربع فى مدارس
ماذا افعل لو تم الالغاء معنى ذلك ان فى الغربية واولادى وزوجتى فى الوادى الجديد
للعلم انا منتدب بقالى 11 سنة اعما اية دلونى

عمران جابر مهني 13-05-2015 01:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سعد رمضان (المشاركة 6180903)
أنا نقلت من محافظة البحبرة لمحافظة كفر الشيخ بأمر تنفيذى بس النقل بدون الدرجة المالية
كل سنه فى شهر سبعه بأعمل شيك تكاليف بمرتب السنه كلها من محافظة البحيرة لمحافظة كفر الشيخ رغم أنى نقل مش ندب نقل بأمر تنفيذى منذ عام 2010 وحتى الأن الدرجة المالية لم تنقل بعد من محافظة البحيرة

أنا حالتي مثل حالة حضرتك تماما ان نقلت من الفيوم الي المنيا عام 2009 رقم 1468 بتاريخ 16 -7-2009 والي الان لا درجة في المنيا واصرف بشيك تكاليف والعذاب في شهري يوليو واغسطس من كل عام حيث يتاخر الشيك حتي يصل الي المنيا ويقومون بتسويته واقبض في سبتمبر

nasseer 13-05-2015 10:38 PM

لابد من التحرك لارسال هذه المشاكل للوزارة لبحثها وحلها لأننا مدرسين قدامى ولنا حقوق وخدمنا كثيرا في التربية والتعليم وأولادنا كبروا لايمكن المغامرة بالغاء الندب أو أي شيء فالحل هو التثبيت في أماكننا .
سبحان الله في الوزارات والهيئات الأخري يتم النقل أو الندب بين المحافظات بسهولة وبدون تعقيدات ما عدا التربية والتعليم الوزارة الوحيدة التي فيها مشاكل مثل قضية نقل الدرجة كأنها سوف تنقل خارج مصر مش من محافظة إلى أخرى وكذلك الندب وغيرها

عمران جابر مهني 14-05-2015 12:23 AM

احنا رحنا وزارتي التعليم والمالية وقالوا نقل الدرجة بين المحافظات ولا علاقة لنا به

ashrafe2003 14-05-2015 01:58 AM

طب وبعدين يا جماعة اية الحل
دى حياة اسر ومستقبل اولاد
بعد العمر دة كلة اسيب اولادى فى اخر الدنيا وارجع الغربية ازاى
ارجوكم وصلوا صوتنا سعدونا
انا فاضلى فى المعاش مش كتير
اعمل اية

nasseer 14-05-2015 08:57 PM

تواصل معي على التليفون وياريت كلنا نتواصل عشان نلاقي حل للمشكلة ونوصل الحل للمسئولين ت 01123437793

ashrafe2003 21-05-2015 07:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nasseer (المشاركة 6182915)
تواصل معي على التليفون وياريت كلنا نتواصل عشان نلاقي حل للمشكلة ونوصل الحل للمسئولين ت 01123437793

ارجوا التواصل على 01119478847

نجلاء شوقى 23-05-2015 02:17 PM

انا نفس المشكله منتدبه من الجيزة لبنى سويف وفى بنى سويف قالولى الكلام ده بس انا افتكرت انهم فاهمين القانون غلط لانى قريته فهمت منه ان الغاء الندب للناس المنتدبه من وحده لوحده او من وزارة لوزاره طيب حد شاف القانون وقراه وفهمه زى انا ما فهمته ولا اييييه

عزة فرج 23-05-2015 02:44 PM

انا نفسي افهم ليه وزارة التربية والتعليم دائما تهين موظفيها يعني رافضين النقل ورضينا بالانتداب لظروفنا العائلية ونقبض
بشيك تكاليف ونتعذب كل سنة على ما نحصل على الموافقة بالندب وشيك التكاليف ايضا بالاضافة ان المرتب بينقص عن زملائنا بنسبة 10% بحجة الانتداب وبتروح لللإدارة التعليمية . مش هو المفروض اننا موظفين دولة واحنا مصريين يعن بنقبض من دولة مصر تفرق ايه بقى من محافظة لمحافظة ماهو في النهاية الميزانية لنفس الدولة مصر حد يفهني كل الوزارات كده ولا احنا بس
؟

nasseer 26-05-2015 12:49 PM

أيها الزملاء الأعزاء : يجب أن نطالب الوزارة باصدار قرارات تثبيت لنا كل واحد في مكانه لأن احنا كل واحد فينا عاش في محافظته هو وعياله ومن الصعب علينا نرجع تاني أو يعاد توزيعنا في أي مكان غير الى احنا فيه ,,,,,,,,,,,, عشان كده يجب أن نكتب طلب جماعي لتثبيتنا في أماكنا أما موضوع الدرجة المالية فاحنا داخل مصر و كل محافظات مصر فيها ناس خارجة منها وناس داخله فيها بس مطلوب من المسئولين شوية تفكير صغيرة وكل مشاكلنا حتتل . لكن أغلب المسئولين مش عايزين يحلوا أي مشاكل أكبر تفكير لهم هو الحفاظ على الكرسي فقط ...... لنا الله

ashrafe2003 26-05-2015 03:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nasseer (المشاركة 6193897)
أيها الزملاء الأعزاء : يجب أن نطالب الوزارة باصدار قرارات تثبيت لنا كل واحد في مكانه لأن احنا كل واحد فينا عاش في محافظته هو وعياله ومن الصعب علينا نرجع تاني أو يعاد توزيعنا في أي مكان غير الى احنا فيه ,,,,,,,,,,,, عشان كده يجب أن نكتب طلب جماعي لتثبيتنا في أماكنا أما موضوع الدرجة المالية فاحنا داخل مصر و كل محافظات مصر فيها ناس خارجة منها وناس داخله فيها بس مطلوب من المسئولين شوية تفكير صغيرة وكل مشاكلنا حتتل . لكن أغلب المسئولين مش عايزين يحلوا أي مشاكل أكبر تفكير لهم هو الحفاظ على الكرسي فقط ...... لنا الله

انا موافق ولو عاوز اى بيانات منى
انا معاك ولو فى توكيل للتوقيع انا مستعد وياريت كل الزملاء تتعاون قبل صدور اللائحة التنفيذية

nasseer 04-06-2015 12:40 AM

لازم كل واحد فينا يكتب فاكس لوزير التربية والتعليم يطلب فيه التثبيت في مكانه ويتحدث بصيغة الجمع حيث أن هذا الطلب يمثل رغبة كل المنتدبين ولنبدأ من الآن

شوقى جمعة 19-06-2015 11:45 AM

الموضوع بجد مهم ولازم نتحرك

ashrafe2003 19-06-2015 05:53 PM

اللا ئحة التنفيذية نذلت و حس ولا خبر
يا جماعة ادخلوا على بوابة شكاوى مجلس الوزراء وسجل الشكوى

ashrafe2003 25-06-2015 11:44 PM

يا جماعة الى عنده حاجة جديده عن موضوع الانتدابات يقولنا وبعد اذن مشرفون البوابة لازم تهتموا بالموضع

mr m h a 03-07-2015 10:40 AM

انا رحت الادارة وسالت المسئول في الماهيات وقالي خلاص لباينا بنطالب ولا بنطلب ( لما قلتله عايز مطالبه بشيك تكاليف ) وقالي المرتب بتاعك هينزل عادي . وبعدين هما ليه مشعايزين ينقلونا دأنا قعدت سنتين أعمل ورق ونقل حسب التاشيرة ومشعارف موافقة لجنة شئون العاملين في القاهرة والفيوم وبعد كدا قلك دنت واخد الدرجة بعد الكادر يعني مشهتتنقل وبعتوني التنظيم والادارة القال البيه "إنت عندنا على الدرجة الثانية وفي التربية والتعليم على الاولى واحنا بعتنالهم علشان يسحبوا الدرجات المالية وهما موافقوش ................" وموال طويل نهايته إن جري سنتين على النقل ضاع ولازم أبدأ خطوات نقل جديد واضطريت اعمل الانتداب والانتداب كله تعب ووجع قلب ومشعارف ليه هما مشعايزين ينقلونا مع إن أنا عايز أنتقل من القاهرة الفيها زيادة للفيوم الكلها عجز في مادة الانجليزي .

panorama555 05-07-2015 11:09 AM

بمكن الاتصال بالخط الساخن لمجلس الوزراء وسوف يساهم لحد كبير الضغط في االاتصال لحل المشكلة 16528
ويمكن ايضا مخاطبة المواقع الرسمية للبرامج الفضائية علي الفيس بوك

عمران جابر مهني 05-07-2015 01:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr m h a (المشاركة 6235922)
انا رحت الادارة وسالت المسئول في الماهيات وقالي خلاص لباينا بنطالب ولا بنطلب ( لما قلتله عايز مطالبه بشيك تكاليف ) وقالي المرتب بتاعك هينزل عادي . وبعدين هما ليه مشعايزين ينقلونا دأنا قعدت سنتين أعمل ورق ونقل حسب التاشيرة ومشعارف موافقة لجنة شئون العاملين في القاهرة والفيوم وبعد كدا قلك دنت واخد الدرجة بعد الكادر يعني مشهتتنقل وبعتوني التنظيم والادارة القال البيه "إنت عندنا على الدرجة الثانية وفي التربية والتعليم على الاولى واحنا بعتنالهم علشان يسحبوا الدرجات المالية وهما موافقوش ................" وموال طويل نهايته إن جري سنتين على النقل ضاع ولازم أبدأ خطوات نقل جديد واضطريت اعمل الانتداب والانتداب كله تعب ووجع قلب ومشعارف ليه هما مشعايزين ينقلونا مع إن أنا عايز أنتقل من القاهرة الفيها زيادة للفيوم الكلها عجز في مادة الانجليزي .

ياريت يا اخي الفضل ينفع نبدل انا وانت بس انا منقول الي المنيا بدون درجة مالية ومعايا قرار وزاري رقم 1468 في 16 7-2009 من الفيوم الي المنيا مدرس لغة انجليزية ثانوي

ahmed kamal2015 05-07-2015 02:26 PM

لازم وقفة

يا جماعة لازم نشوف حل للموضوع ده انا راجل منتدب في مكان غير مكاني داخل المحافظة ولسة ميعاد التجديد شغال واقلمت حياتي في المكان ده مرة واحدة يقولوا الانتداب اتلغي وكل واحد يرجع مكانه طيب ما يوفروا درجة النقل والواحد ينقل ويخلص الواحد يعمل ايه دلوقتي الموضوع يا جماعة مش بسيط ومش شرط انه يكون خارج المحافظة الموضوع شامل الكل ما حدش بينتدب الا اذا كان المكان اللي رايحوا احسن

mr m h a 05-07-2015 11:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمران جابر مهني (المشاركة 6238067)
ياريت يا اخي الفضل ينفع نبدل انا وانت بس انا منقول الي المنيا بدون درجة مالية ومعايا قرار وزاري رقم 1468 في 16 7-2009 من الفيوم الي المنيا مدرس لغة انجليزية ثانوي

يا مستر أنا بقول من القاهرة إلى الفيوم in English from Cairo to Fayoum إزاي بقى أروح المنيا أنا عايز أرجع بلدي الفيييييييييييييييييييييييييييييييييييوم وشكراً يا مستر

عمران جابر مهني 06-07-2015 01:12 PM

لا يا مستر حضرتك تروح الفيوم وانا اروح المنيا بلدي انا اشتغلت عندكم 15 سنة وبرضه التربية والتعليم مفيش فايدة وشكرا لحضرتك

mr m h a 06-07-2015 11:04 PM

أنا مشعارف اشمعناه وزارة التربية والتعليم البتعمل صعوبات كبيرة جداً في النقل ويقلك المحافظة والدرجات مع اننا لما نقلت للقاهرة من الفيوم من عشر سنوات هو طلب كتبته وقدمته في الوزارة واول مطلع الامر التنفيذي نقلت عادي والدرجة اتنقلت وجايت علشان ارجع قلك المحافظ مانع النقل بالدرجة ولما قامت الثورة القدموا على نقل نقلوهم وجيت قدمت دوخوني السبع دوخات وفي الآخر عملت انتداب ولقيت موضوع النقل دا عامل زي فيلم اريد حلاً بتاع فاتن حمامه والله انا معارف واحد زيي لو انتدابو اتلغى يرجع القاهرة فين ولا ليا سكن ولا أعرف اسافر وارجع من الفيوم للقاهرة كل يوم غير ظروفي الخاصة القهرية المحتاج إني قعد في بلدي وبعد خدمة في التربية والتعليم من 1997 مشعايزين ينقلوني هو دا مش من حقوق الانسان بردوا ولا أيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ashrafe2003 09-07-2015 01:32 AM

[QUOTE=mr m h a;6238976]أنا مشعارف اشمعناه وزارة التربية والتعليم البتعمل صعوبات كبيرة جداً في النقل ويقلك المحافظة والدرجات مع اننا لما نقلت للقاهرة من الفيوم من عشر سنوات هو طلب كتبته وقدمته في الوزارة واول مطلع الامر التنفيذي نقلت عادي والدرجة اتنقلت وجايت علشان ارجع قلك المحافظ مانع النقل بالدرجة ولما قامت الثورة القدموا على نقل نقلوهم وجيت قدمت دوخوني السبع دوخات وفي الآخر عملت انتداب ولقيت موضوع النقل دا عامل زي فيلم اريد حلاً بتاع فاتن حمامه والله انا معارف واحد زيي لو انتدابو اتلغى يرجع القاهرة فين ولا ليا سكن ولا أعرف اسافر وارجع من الفيوم للقاهرة كل يوم غير ظروفي الخاصة القهرية المحتاج إني قعد في بلدي وبعد خدمة في التربية والتعليم من 1997 مشعايزين ينقلوني هو دا مش من حقوق الانسان بردوا ولا أيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/QUOT

طب انتى يا مستر من القاهرة للفيوم امال انا اعمل اية من الوادى للغربية
يعنى عيالى ومراتى فى الوادى وانا ارجع الغربية و وابقى ارحلهم فى المواسم
حاجة تقرف

محمود مدكور 20-07-2015 11:23 AM

حكومة متخلفة
وعاوزين المعلم ينتج

youssry1010 21-07-2015 12:04 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا مش منتدب انا منقول بأمر تنفيذي بتاريخ 2|7|2009 من مطروح لكفر الشيخ يعنى منقول بالدرجة المالية والى الان لم تنقل الدرجة من مطروح ولا الملف واعانى الامرين كل عام لأنى بالصرف بشيك تكاليف وحتى ارسل المطالبة لمطروح ويأتي شيك التكاليف يكون مر شهر 7 و8 و9 بدون مرتب ناهيك عن انه أي غلطة او أي طارئ في الماليات لازم ابعت اجيبها من مطروح والترقية لابد ان أرسلها لمطروح وحلني وكمان ليس لي ملف في إدارة دسوق بكفر الشيخ يعنى لما اريد ان اعمل صحيفة أحوال مثلا لا استطيع وبهدلة بقى وكل سنة تعبت من الذهاب للتنظيم والادرة واقدم طلبات لنقل الدرجة ولا حياة لمن تنادى على العلم بانه الذين نقلو من بعدى تنقل معهم درجاتهم وملفاتهم على الفور والى الان لم استطيع ان اعرف ليييييييييييييييييه ما بينقلوش درجتى وهذا رقمى لو حب اى احد ان يتواصل معى: 01009541023

طارق محمد اليمانى الديب 08-08-2015 07:40 PM

الندب فى القانون الجديد 4 سنوات ... ما هى السنة الاولى وهل معنى ذلك اللى فات مات ... ثانيا بعد الاربع سنوات يرجع ؟؟؟؟؟

طارق محمد اليمانى الديب 08-08-2015 07:45 PM

الخط الساخن لمجلس الوزراء
16528
نرجو التفاعل والاتصال

طارق محمد اليمانى الديب 08-08-2015 07:47 PM

هل نقل المعلم بين المحافظات اصبح زى فيـــــــــــــلم اريد حلا
16528 دا الخط الساخن لمجلس الوزراء

عمران جابر مهني 08-08-2015 11:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة youssry1010 (المشاركة 6247201)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا مش منتدب انا منقول بأمر تنفيذي بتاريخ 2|7|2009 من مطروح لكفر الشيخ يعنى منقول بالدرجة المالية والى الان لم تنقل الدرجة من مطروح ولا الملف واعانى الامرين كل عام لأنى بالصرف بشيك تكاليف وحتى ارسل المطالبة لمطروح ويأتي شيك التكاليف يكون مر شهر 7 و8 و9 بدون مرتب ناهيك عن انه أي غلطة او أي طارئ في الماليات لازم ابعت اجيبها من مطروح والترقية لابد ان أرسلها لمطروح وحلني وكمان ليس لي ملف في إدارة دسوق بكفر الشيخ يعنى لما اريد ان اعمل صحيفة أحوال مثلا لا استطيع وبهدلة بقى وكل سنة تعبت من الذهاب للتنظيم والادرة واقدم طلبات لنقل الدرجة ولا حياة لمن تنادى على العلم بانه الذين نقلو من بعدى تنقل معهم درجاتهم وملفاتهم على الفور والى الان لم استطيع ان اعرف ليييييييييييييييييه ما بينقلوش درجتى وهذا رقمى لو حب اى احد ان يتواصل معى: 01009541023

نفس مشكلة حضرتك هي مشكاتي تماما كانك بتحكي حالتي ولا يوجد حل

meto33 26-08-2015 02:21 PM

ايقاف قرار صرف الراتب كامل من الجهة المنتدب اليها!!!

الأساتذه الأفاضل المنتدبين بين المحافظات....بعد صدور قرار إن المنتدبين يقبضوا مرتباتهم بالكامل من المحافظة المنتدب إليها وحيث إني منتدب من الفيوم الى الجيزة أحضرت مفردات مرتب من الفيوم وذهبت بها اليوم الى الجيزة لأفاجأ إن القرار اتلغى وكل موظف يرجع يقبض من محافظته الأصليه....يعني نرجع لموال شيك التكاليف تاني
استفساري...هل الموضوع ده حصل في كل المحافظات ولا الجيزة فقط؟؟

mr m h a 26-08-2015 10:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمران جابر مهني (المشاركة 6260851)
نفس مشكلة حضرتك هي مشكاتي تماما كانك بتحكي حالتي ولا يوجد حل

يا سيدي احمدوا ربكم إن إنتوا اتنقلتوا . دلوقت بقا بيقلك انقل الدرجة الاول قبل الاخلاء . يعني أنا قعدت تلت سنوات اعمل ورق واجيب موافقات وبعد مطلع الامر التنفيذي بنقلي من القاهر للفيوم وخدت موافقة لجنة شئون عاملين هنا وهناك قالت الاستاذة القاعدة مستريحة على المكتب وانا بقالي ثلاث سنوات جري من الادارة للمديرية للمحافظة في القاهرة والفيوم " يا أستاذ مفيش نقل إلا لما تنقل الدرجة هما التنقلوا درجاتهم كانت اتنقلت " طيب يعني أية حضرتك " "يعني روح اعمل اجراءات نقل الدرجة " "يعني اعملها فين " "روح الفيوم وهما هيقولولك " ولما رحت المديرية بالفيوم تنقلات خارجية قال الاستاذ " عايزين جواب موافقة شئون عاملين القاهرة وجواب موافقة شئون العاملين الفيوم وصحيفة احوال ورقية وصحيفة أحوال الكترونية طبعا مختومين من الادارة بتعتك وصورة من الامر التنفيذي وتاخد الجواب دا كمان موافقة مدير شئون العاملين ووكيل الوزارة وتختموا وتروح بالاوراق دي التنظييم والادارة " طبعا الحاجات دي لما تقراها سهلة لما تعملها بمشاوير ووجع قلب ومتنساش انا ليا ثلاث سنوات بعمل ورق علشان اخد الامر التنفيذي من الوزارة وعملت كل ده ورحت التنظيم والادارة وبعد كل دا رحت اسال الدرجة اتنقلت قال البيه " كل الترقيات البعد 2010 درجاتهم مشهتتنقل لان الوزارة معتمدتهاش " ودخلني في متاهه الفهمتوا منها إن أنا لازم ابدا الموضوع من جديد من اول تقديم طلب النقل زي الفيلم بتاع فاتن حمامة "أريد حلاً" واضطريت اعمل انتداب لما لقيت باب النقل مسدود وعلى فكرة انا تعيين 97 ومواليد الفيوم وتربية انجليزي الفيوم وتعيين الفيوم وكانت غلطة عمري أني نقلت القاهر في 2004 بورقة واحدة كتبتها في الوزارة ونقلوني القاهرة ولا حد يومها قالي لا درجة ولا كان فيه كادر ونقلوا الدرجة للقاهرة في نفس السنة وانا الآن لا اعرف اي حل لكي انقل من القاهرة للفيوم ومشعارف قوانين أيه ولا ايه المشكله إن مدرس يرجع بلدة الفيها عجز ويترك القاهرة الملوش فيها لا سكن ولا أقرباء والفيها زيادة في المدرسين وفق إحصائيات المديرية والتنسيق الاعدادي لو حد عندو حل يقولي وشكرا .

عمران جابر مهني 26-08-2015 11:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meto33 (المشاركة 6273672)
الأساتذه الأفاضل المنتدبين بين المحافظات....بعد صدور قرار إن المنتدبين يقبضوا مرتباتهم بالكامل من المحافظة المنتدب إليها وحيث إني منتدب من الفيوم الى الجيزة أحضرت مفردات مرتب من الفيوم وذهبت بها اليوم الى الجيزة لأفاجأ إن القرار اتلغى وكل موظف يرجع يقبض من محافظته الأصليه....يعني نرجع لموال شيك التكاليف تاني
استفساري...هل الموضوع ده حصل في كل المحافظات ولا الجيزة فقط؟؟

عندنا في المنيا صرفت يوليو واغسطس وكانوا طالبين مفردات مرتب وكل لما اتصل بالفيوم اللي فيها درجتي المالية يقولو لسه معملانش مرتبات جديدة وبنقبض علي القديم

hajaj 30-10-2015 05:54 PM

قنا ــ نجع حمادى

من المفروض أنه الوزارة توفق اوضاع المتدبين إلى المحافظات لمن امضى علة ندبه أكثر من أربع سنوات فهؤلاء يستحقوا أن يوفقوا اوضاعهم إما بالنقل مباشرة أو لا يطبق عليهم قانون 18لسنة 2015 ولا قرار 202لسنة 2013 لأن تطبيقه فيه ظلم بين ومباشر لهم ...برجاء التواصل ....ومن يريد النقل إلى محافظة سوهاج من محافظة قنا عليه التواصل معى :- الدرجة الأولى ــ المادة لغة عربية تعليم ابتدائى. من يجد نفسه ينطبق عليه نفس البيانات دى يتصل بيا ونعمل بدل مكافئ والنقل يتم فى اقل من شهر لى وله وشكرا جزيلا لكم
ت / 01000332920 حجاج محمد عبدالله

hajaj 30-10-2015 05:55 PM

الموضوع بتاع المرتبات دا حصل حتى فى قنا وسوهاج عندنا وشيك التكاليف اتلغى

mr.ahmed elsheemy 08-05-2017 07:48 PM

الاسم / دعاء فوزي
ااخصائي اول تكنولوجيا تعليم
الدرجة الثانية
تاريخ التعيين / 7/ 2004
ترغب في النقل بالبدل من بني سويف الى الجيزة
هاتف
01282885851
01142864080

Gamal 2005 08-05-2017 09:29 PM

الاسم /جمال عبدالعاطي الشلقاني الصعيدي معلم اول أ حاسب ألي ارغب في النقل عن طريق البدل من محافظة المنوفية إلى محافظة الاسكندرية
تاريخ التعيين 17/1/1999
01225782924

محمدرخا 14-05-2017 04:33 PM

الاسم / محمد عبدالشافى معلم فصل الدرجة الثالثة ارغب نقل بالبدل من سوهاج الى القاهرة

عمران جابر مهني 15-05-2017 08:07 PM

في مديرية التربية والتعليم بالمنيا قالولي قدم علي طلب نقل من جديد وهو ده الحل الوحيد قدامك

توفيق توفيق أمين البشتاوى 17-01-2018 10:45 PM

:angry2: حسبى الله ونعم الوكيل :mad:

IMOUSTAFA 10-05-2018 10:50 AM

أنا معلم أول وسوف أحصل على معلم أول أ قريبا ( لغة عربية ) ابتدائى حسب الكادر وقرار التعيين معلم فصل وأريد النقل من كفر الشيخ إلى الاسكندرية تنصحونى بايه رجاء اافاده

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 01:43 AM.