بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   اجتماعيات طالب (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=112)
-   -   يوم فى حياتى .... (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=449204)

To Be Is To Do 01-08-2012 04:11 AM

يوم فى حياتى ....

بسم الله الرحمن الرحيم

بصوا بقى أنا توصلت لحاجه حلوه أستكمل بيها الخواطر
إنى حتكلم هنا عن أيام مهمه فى حياتى
كل يوم حيبقى فيه جزء عباره عن يوم لن أنساه فى حياتى

هاااااااااااا إيه رأيكم بقى .. موافقين ؟؟؟؟

A Muslim Girl 01-08-2012 04:14 AM

طبعااا موافقين
فكرة جميلة ي بشمهندس
في الانتظار

princess nona95 01-08-2012 04:16 AM

فكرة جميلة وفظيعة ياخالد
ابدأ بقا يلاااااااااااااااااااا

hobahoby 01-08-2012 04:19 AM

طبعا حلوة جداااااااااااااااا
:av4056bb7jp3:

يلا
gooooo
:)

To Be Is To Do 01-08-2012 04:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a muslim girl (المشاركة 4708444)
طبعااا موافقين
فكرة جميلة ي بشمهندس
في الانتظار

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة princess nona95 (المشاركة 4708450)
فكرة جميلة وفظيعة ياخالد
ابدأ بقا يلاااااااااااااااااااا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hobahoby (المشاركة 4708453)
طبعا حلوة جداااااااااااااااا
:av4056bb7jp3:

يلا
gooooo

طيب عى البركه إن شاء الله

SUNLIGHT00097 01-08-2012 04:48 AM

ممكن اقترح اقتراح
ايه رئيكو انى الباشمندس يكلمنا عن يوم ظهور النتيجه ويوم معرف انه داخل هندسه

To Be Is To Do 01-08-2012 04:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sunlight00097 (المشاركة 4708536)
ممكن اقترح اقتراح
ايه رئيكو انى الباشمندس يكلمنا عن يوم ظهور النتيجه ويوم معرف انه داخل هندسه

طيب م أنا ححط ده يوم من ضمن الأيام إللى حنزلها هنا معاكم ف التوبيك

SUNLIGHT00097 01-08-2012 04:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد احمد زكريا (المشاركة 4708538)
طيب م أنا ححط ده يوم من ضمن الأيام إللى حنزلها هنا معاكم ف التوبيك

اوكى يا باش مهندس منتظرين حضرتك

To Be Is To Do 01-08-2012 05:57 AM

اليوم الأول
ف يوم كانت المدرسه عامله رحله لفانتازيا لاند
المهم طلعت لأنى كان معايا صحابى إللى بحبهم وركبنا الباص وطبعا طول الطريق "روحنا وجينا بالسلامه ، سواقنا أجدع سواق ، ........... " المهم روحنا المكان وطبعا كنا ناويين نقطع نفسنا لعب وتنطيط ، الكلام ده كان ف 2 إعدادى ، وطبعا معانا مشرفين زى قلتهم هما ف وادى وإحنا ف وادى المهم إتجمعنا كلنا وقولنا حنركب الألعاب كلها وبدأنا بالقطر ولعبه الفناجين والحاجات اللطيفه دى ، وهبا دخلنا ع المركب يا سااااااااتر عليها لعبه، بدأت تشتغل وإحنا عمالين نغنى ومبسوطين أوى بقى ، بدأت تسرع ، كلنا بطلنا غنى ، وبدأ كل واحد يمسك ف إللى جنبه ، وهبا الناس تسوط ، وناس من جنبى ترجع ، وناس تقول "نزلنا الله يخربيتك " وأنا طبعا معاهم وكنا خايفين جدا ، السرعه زادت بدأت أسمع ناس بتتشاهد ، وأنا طبعا معاهم ، المهم شويه شويه اللعبه بطأت ونزلنا بعدها من المركب بعد م بقت بحر من كتر إللى عملناه وصاحب اللعبه خد إللى فيه النصيب من الضرب والدعا ، رحنا ع لعبه مش فاكر إسمها الصراحه المهم بيحط علينا كده زى حاجز وبتلف ف الهوا ، المهم ركبناها وبدأت تطلع وطبعا كلنا بنقول هيه هيه وفجأه لقينا شقلبظات ف اللعبه ، أتارى دى من أصول اللعبه ولقينا نفسنا الراس تحت والرجل فوق ، وفجأه اللعبه وقفت وإحنا فى الهوا ، ي ساتر ع ده شعور مميت ، أتارى برده ده من أصول اللعبه ، وفجأه لقينا نفسنا بننزل بسرعه من الهوا ، أيوووووووه شعور غريب جدا ، المهم نزلنا وقمنا بالواجب مع صاحب اللعبه برده
بس كان يوم جميل جدا جدا ولن أنساه عشان كان معايا ناس بحبهم وقضينا وقت ممتع جدا جدا

وإلى اللقاء ف يوم قادم ، إنتظرونا ....
( 1 )

دراكو مالفوى 01-08-2012 06:18 AM

كويس
:):):)

hobahoby 01-08-2012 06:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد احمد زكريا (المشاركة 4708672)
المهم طلعت لأنى كان معايا صحابى إللى بحبهم وركبنا الباص وطبعا طول الطريق "روحنا وجينا بالسلامه ، سواقنا أجدع سواق ، ........... " المهم روحنا المكان وطبعا كنا ناويين نقطع نفسنا لعب وتنطيط ، الكلام ده كان ف 2 إعدادى ، وطبعا معانا مشرفين زى قلتهم هما ف وادى وإحنا ف وادى المهم إتجمعنا كلنا وقولنا حنركب الألعاب كلها وبدأنا بالقطر ولعبه الفناجين والحاجات اللطيفه دى ، وهبا دخلنا ع المركب يا سااااااااتر عليها لعبه، بدأت تشتغل وإحنا عمالين نغنى ومبسوطين أوى بقى بدأت تسرع ، كلنا بطلنا غنى ، وبدأ كل واحد يمسك ف إللى جنبه ، وهبا الناس تسوط ، وناس من جنبى ترجع ، وناس تقول "نزلنا الله يخربيتك " وأنا طبعا معاهم وكنا خايفين جدا ، السرعه زادت بدأت أسمع ناس بتتشاهد ، وأنا طبعا معاهم ، المهم شويه شويه اللعبه بطأت ونزلنا بعدها من المركب بعد م بقت بحر من كتر إللى عملناه وصاحب اللعبه خد إللى فيه النصيب من الضرب والدعا ، رحنا ع لعبه مش فاكر إسمها الصراحه المهم بيحط علينا كده زى حاجز وبتلف ف الهوا ، المهم ركبناها وبدأت تطلع وطبعا كلنا بنقول هيه هيه وفجأه لقينا شقلبظات ف اللعبه ، أتارى دى من أصول اللعبه ولقينا نفسنا الراس تحت والرجل فوق ، وفجأه اللعبه وقفت وإحنا فى الهوا ، ي ساتر ع ده شعور مميت ، أتارى برده ده من أصول اللعبه ، وفجأه لقينا نفسنا بننزل بسرعه من الهوا ، أيوووووووه شعور غريب جدا ، المهم نزلنا وقمنا بالواجب مع صاحب اللعبه برده
بس كان يوم جميل جدا جدا ولن أنساه عشان كان معايا ناس بحبهم وقضينا وقت ممتع جدا جدا

يا عينى على صاحب اللعبة زمانة فى المستشفى
:p

تسلم ايدك جامد اليوم دة
;)

فى انتظار اليوم القادم

EZEL coming 01-08-2012 08:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد احمد زكريا (المشاركة 4708672)
المهم طلعت لأنى كان معايا صحابى إللى بحبهم وركبنا الباص وطبعا طول الطريق "روحنا وجينا بالسلامه ، سواقنا أجدع سواق ، ........... " المهم روحنا المكان وطبعا كنا ناويين نقطع نفسنا لعب وتنطيط ، الكلام ده كان ف 2 إعدادى ، وطبعا معانا مشرفين زى قلتهم هما ف وادى وإحنا ف وادى المهم إتجمعنا كلنا وقولنا حنركب الألعاب كلها وبدأنا بالقطر ولعبه الفناجين والحاجات اللطيفه دى ، وهبا دخلنا ع المركب يا سااااااااتر عليها لعبه، بدأت تشتغل وإحنا عمالين نغنى ومبسوطين أوى بقى بدأت تسرع ، كلنا بطلنا غنى ، وبدأ كل واحد يمسك ف إللى جنبه ، وهبا الناس تسوط ، وناس من جنبى ترجع ، وناس تقول "نزلنا الله يخربيتك " وأنا طبعا معاهم وكنا خايفين جدا ، السرعه زادت بدأت أسمع ناس بتتشاهد ، وأنا طبعا معاهم ، المهم شويه شويه اللعبه بطأت ونزلنا بعدها من المركب بعد م بقت بحر من كتر إللى عملناه وصاحب اللعبه خد إللى فيه النصيب من الضرب والدعا ، رحنا ع لعبه مش فاكر إسمها الصراحه المهم بيحط علينا كده زى حاجز وبتلف ف الهوا ، المهم ركبناها وبدأت تطلع وطبعا كلنا بنقول هيه هيه وفجأه لقينا شقلبظات ف اللعبه ، أتارى دى من أصول اللعبه ولقينا نفسنا الراس تحت والرجل فوق ، وفجأه اللعبه وقفت وإحنا فى الهوا ، ي ساتر ع ده شعور مميت ، أتارى برده ده من أصول اللعبه ، وفجأه لقينا نفسنا بننزل بسرعه من الهوا ، أيوووووووه شعور غريب جدا ، المهم نزلنا وقمنا بالواجب مع صاحب اللعبه برده

ههههههه بجد يا خالد انا مشوفتش اسلوب فى الكتابة حلو زيك انت رائع

To Be Is To Do 01-08-2012 11:29 AM

اليوم ده كان جامد جدا رحتلهم البيت مدروخ وتعبان وعمال أقول أنا عايز أعيش عايز أعيش هههههههههههههه كان يوم جامد جدا ع الرغم من إنى طلع عينى ف الألعاب لكن إنبسطت جدا فيه لإنك لما تكون مع حد بتحبه بتنسى كل حاجه بتواجهك وتفتكر بس إنك عايز تبقى سعيد معاه وده كان إحساسي مع أصحابى ساعتها

To Be Is To Do 01-08-2012 11:41 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezel coming (المشاركة 4708833)
ههههههه بجد يا خالد انا مشوفتش اسلوب فى الكتابة حلو زيك انت رائع

الله يكرمك ي إيزل ي رب
والله ده من ذوقك
معلش بقى دايما خانقكم بكلامى بس معلش بقى أدينى بتسلى معاكم والله
:):)

To Be Is To Do 01-08-2012 11:43 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hobahoby (المشاركة 4708739)
يا عينى على صاحب اللعبة زمانة فى المستشفى
:p

تسلم ايدك جامد اليوم دة
;)

فى انتظار اليوم القادم

زمانه دلوقتى الله برحمه من كتر الدعا بتاعنا
ههههههههههههههههه
يا رب يكون اليوم الأول عجبك فعلا
:):)

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 06:34 PM.