بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية العلاج الطبيعي (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=1017)
-   -   ارجو المساعدة بسررررررررررعة (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=464312)

محمود صلاح عبداللاه 11-09-2012 11:36 AM

ارجو المساعدة بسررررررررررعة

انا ياجماعة كنت فى علاج طبيعى وايجالى درجتين تظلم وطلعلى بطاقة ترشيح صيدلة الزقازيق وانا من الشرقية فى راى حضراتكم ادخل علاج طبيعى ولا صيدلة علما بان الصيدلة فى الزقازيق وهيا قريبة منى جدا والعلاج فى القاهرة يريت حد يساعدنى

ماما ميا ميا 11-09-2012 02:17 PM

بس حضرتك اهم حاجه تشوف ميولك الاتنين كليات حلوه و كليات قمه و مستقبلهم كويس جدا

دكتورة/نورهان 11-09-2012 04:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود صلاح عبداللاه (المشاركة 4835674)
انا ياجماعة كنت فى علاج طبيعى وايجالى درجتين تظلم وطلعلى بطاقة ترشيح صيدلة الزقازيق وانا من الشرقية فى راى حضراتكم ادخل علاج طبيعى ولا صيدلة علما بان الصيدلة فى الزقازيق وهيا قريبة منى جدا والعلاج فى القاهرة يريت حد يساعدنى

بص لا غبار ان الصيدلة رائعة وادخل الى تحبة لكن طب المستقبل العلاج الطبيعى خصوصا بعد تطبيق الدى بى تى الى هى الدكتوراة المهنية وبتاخدها اول متتخرج تبع شهادتك وهى درجة ما بين الماجستير والدكتوراة هتسمحلك تكتب جميع الادوية مش متحدد بقايمة هتسمحلك تطلب تحاليل واشعات الحالة تيجى مباشرة مش محولة من طبيب اخر هو دة بيحصل بس دة قانونى والشهادة معادلة للشهادة الامريكية و 60 فى المية من خريجيها فى امريكا وهى رقم 3 على العالم بعد كندا وامريكا لو انت حابب تبقى دكتور ليك التصاق مباشر مع المريض ادخل علاج طبيعى بتحب الادوية والتركيبات وتصنيعها ادخل صيدلة وصلى استخارة واى استفسار تحت امرك وياريت تطمنى هتعمل اية بلتوفيق ان شاء الله

نفسي انفع 14-09-2012 03:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتورة/نورهان (المشاركة 4836488)
بص لا غبار ان الصيدلة رائعة وادخل الى تحبة لكن طب المستقبل العلاج الطبيعى خصوصا بعد تطبيق الدى بى تى الى هى الدكتوراة المهنية وبتاخدها اول متتخرج تبع شهادتك وهى درجة ما بين الماجستير والدكتوراة هتسمحلك تكتب جميع الادوية مش متحدد بقايمة هتسمحلك تطلب تحاليل واشعات الحالة تيجى مباشرة مش محولة من طبيب اخر هو دة بيحصل بس دة قانونى والشهادة معادلة للشهادة الامريكية و 60 فى المية من خريجيها فى امريكا وهى رقم 3 على العالم بعد كندا وامريكا لو انت حابب تبقى دكتور ليك التصاق مباشر مع المريض ادخل علاج طبيعى بتحب الادوية والتركيبات وتصنيعها ادخل صيدلة وصلى استخارة واى استفسار تحت امرك وياريت تطمنى هتعمل اية بلتوفيق ان شاء الله

لو سمحتي يا دكتوره هو في مدن جامعية للجامعات الخاصه ولا لقه وياريت تقوليلنا لو مفيش نعمل اه واه هيا الاسعار بالتفصيل لو تسمحي

pt for ever 14-09-2012 05:49 PM

اسفة للتدخل لكن اى جامعة حاصة ليها مدينة جامعية خاصة بيها واسعارها بتبقى من 10000 ل 18000 جنبة وبيبقى فية جنب الجامعة اماكن سكنية للطلبة جنب الجامعة بتبقى ارخص يعنى بتبقى من 5 الاف ل11 الف وممكن تاجر شقة لوحدك او مع زمايلك ودى بتبقى فى حدود 700 ل 1000 جنية فى الشهر دة فى المجمل يعنى

دكتورة/جاسمين

اخصائى العلاج الطبيعى وعلاج السمنة

مستشفى الامريكى الخاصة بدبى

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 11:37 AM.