الموضوع: حبيت قمر
قديم 28-01-2009, 12:24 AM
الصورة الرمزية .. Mysterious ..
.. Mysterious .. .. Mysterious .. غير متواجد حالياً
عضو متألق

.. Mysterious .. will become famous soon enough

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hadeer20 مشاهدة المشاركة
انا اشكرك على نقدك بس انا مش كاتبة الموضوع ده عشان الردود ولا بقى كتباه عشان اقول انا بعرف اكتب شعر انا اصلا مش بعرف اكتب شعر ولا حاجة ولا كاتباه عشان حد ينقده ويعدلّى فيه انا كاتباه لانى حاسة ان المنتدى ده كلنا بنعتبر بعض اخوات وبنحاول نقف جمب بعض فى حزننا وفى فرحنا يعنى بنشارك بعض ودى اجمل حاجة فى الموقع ده وبحب ادخل عليه عشان كده وانا بصراحة معنديش حد احكيله اصحابى القريبين منى جدا متخاصمة معاهم ومش لاقية حد احكيله قلت اكتب وفى المنتدى هلاقى حد يشاركنى حزنى
حقيقي كلماتك جميله اوى
بس حقيقي محدش يقدر ينكر ان كتاباتك جميله اوى وحضرتك من اركان القسم
بس دا طبعا نقد وبيهدف الى التعلم والاستفاده وزيادة الخبره
وحقيقي انا سعيد اوى ان في ناس لسه فاكرة اننا لسه اخوات ومش حاجه تانية
تقبلي مرورى المتواضع
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نجم المشاعر مشاهدة المشاركة
حكاية قصديتك دي يا هدير حكاية بتكرر كتير في زمانا .. يااااه .. بجد سمعتها في كتير من القصص والروايات والقصائد .. والسؤال دلوقتي .. العيب في مين في اللي بيحبوا ؟ واللي في الحب نفسه ؟ ولا في الاختيار من أصله ؟ العيب فين أو في مين ؟ عشان حرام القلوب البريئة دي تفضل تنجرح .. سواء كان شاب أو فتاة .. حرام قلب أول عهده بالحب يبدأه بغدر وخيانة .. لسه عوده أخضر مستواش م الدنيا وتجاربها .. العيب فين يا جماعة ؟ لأن الموضوع دا زاد جدا ً شباب 17 سنة و18 سنة وأقل بشوية وأكتر بشوية محطمين مع انهم بيعيشوا احلى ايام حياتهم .. يا ترى استعجلوا لما حبوا .. طب هو الحب باديهم ؟ مش عارف حد يجاوبني ..
شكراً هدير على فضفضتك الجميلة .. ويارب يخلي لينا القلم والورقة اللي بنهرب إليهم من الدنيا كلها ..
طبعا الواحد لحد الان ميعرفش او ميقدرش يقول العيب في مين ؟ لاننا بجد معدناش بنهتم بالحب
الكل الان بقي عندوا موضوع الحب دا زى اللعبه او الحاجه الحلوة زى الشكولاته كدا بيحب يأكلها كتير
وفي النهاية لازم يرمي الكيسه بتاعها لانه مش هيستفاد بها في شئ
اهو الحب الايام دى بقي زى الشكولاته
سورى يا استاذى سورى يا صاحبه الموضوع
بس بجد كلام الاستاذ احمد نجم مش سهل لانه هام جدا ويخصنا نحن لاننا شباب هذا الجيل صبيان وبنات سورى فى اللفظ
بلاش اكمل اصلي تعبت اوى وطبعا كل واحد فيه اللى مكفيه وزيادة

...

if i die don't cry just look at the sky and say bye bye