قديم 17-09-2009, 10:25 AM
الصورة الرمزية titto19991
titto19991 titto19991 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

titto19991 is on a distinguished road
Star سلامو عليكو ورحمة الله و بركاته

اولا سلامو عليكو واهلا بكل الجدد ومبروك يا بلال باشا ( طلعنا مولدين في نفس السنة ) انا ملمستش الكمبيوتر بقالي كتيييييييرررر من يوم اخر مشاركة ومش محتاج حلفان لاني صيام والحمد لله واحب اقول عيب اوي لما نتهم حد ومعندناش دليل ادانة بس عيب والله عيب فعلا والمشكلة ان الجميع مشا ورا الكلام الفاضي ده والي زاد اني معرفتش ارود عشان اصلا مكنتش بقعد عل نت وانا ازاي حسبب ضرر لحاجة انا بحبها عل عموم شكرا ليك يا بلال لثقتك فيا و بارك الله فيك بس انا حبقا اقوللك اللي انا عرفته يا بلال باشا عشان انتا مسلم بحق وبارك الله فيك انك منسقتش وراء الكلام الفاضي بس عيب ان واحد يقول انا قرفان ادخل الرابطة وواحدة تقوللك ده حاقد عارف نفسه والتالتة تقوللك حنستمر غصبا عنه احب اقول ان الرابطة مبتوقفش علي حد وطالما هناك اجتماع بين الاعضاء علي حب الله وحب رسول الله فمن يفرقنا اذا كان الله معنا وانا عل عموم مليش تعمامل مع الاختين والاخ التالت غير بعد الاعتذار عما نسب عني و ارجو اني استطيع اني افيد اخواني الجداد ف الرابطة واه نسيت شكرا يا بلال علي المذكرة بس انا مفهمتش حاجة عشان اول 9 صفحات مش موجودين وشكرا يا اخي ف الله بلال و هدانا الله واياك وجميع (الضالين)