قديم 27-09-2009, 02:52 AM
eng--zako eng--zako غير متواجد حالياً
طالب بكلية فنون جميلة
قسم عمارة
جامعة الاسكندرية

eng--zako is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_sarah مشاهدة المشاركة
بجد موضوع في غاية التميز و اشكرك على المجهود الكبير اللى عملتة . وفعلا معظم(او قل كل) الناس دلوقتي ما بتدورش الا على المسمي الوظيفي اللي هتحصل علية بعد ما تتخرج من الكلية دي و كمان عدم معرفة الناس بالكلية دي بيخليهم يقولو كلام غريب . مثلا انا لما جاتلي كلية حاسبات حد من قرايبي قال لي كويس اهو تفتحي محل موبايلات او سايبر مثلا و زي ما حضرتك قلت ان في ناس بتعتبرها زي تجارة وفي ناس ماتعرفهاش اصلا . المهم المفروض كل دة ما يحبطناش ولكن يقوي من عزيمتنا في اثبات ذاتنا امام الجميع و الاهم امام انفسنا و نجتهد في كليتنا ايا كانت .
و بعدين حضرتك لو عايز بجد تدخل حاسبات حاول تقنع الاهل ان هي دى الكلية اللي انا هتميز فيها و احقق ذاتي معلش لازم اتعب شوية من ناحية الاغتراب و اشياء من هذا القبيل لكن احسن ما ادخل كلية انا مجبر عليها و ما اتفوقش فيها
على كل معلش لو كنت طولت شوية
بس ربنا يوفقك
شكرا بجد لمرورك و ردك الجميل بس انا اصلا مشكلتي كبيرة صراحتا انا معجب بالمجالين و شايفهم حلوين و لوني ميال للبرمجة و كدة لكن مش عارف صراحة انا اتعقدت و مش عارف اخد قرار اندم عليه سواء كملت ف عمارة او حاسبات و لوني حاسس ان حاسبات احسلي لكن مش عارف اكيد مفيش واحد مبيحبش الكمبيوتر
انا الحمد لله بعرف html و شوية سي بلس بلس
و نفسي اخش حاسبات و ف نفس الوقت دراسة العمارة ممتعة بردو
انا مش عارق مش عارف مش عارف
انا الحمد لله مجموعي 380.5 يعني اجيب احسن حاسبات ف مصر
و من حقي اختيار اي حاسبات تجيب مجموعي لأنهم بالنسبة للأدارة التعليمية ليا كلهم ف التوزيع الجغرافي ج
مش عارف اعمل ايه