الموضوع: ايه اصعب كلمه
قديم 27-08-2006, 06:48 PM
اسماءفريد اسماءفريد غير متواجد حالياً
عضو متألق

اسماءفريد is an unknown quantity at this point

<div class='quotetop'>إقتباس(اينشتاين @ Aug 27 2006, 06:30 AM) [snapback]202740[/snapback]</div>
اقتباس:
اصعب كلمة ( وداعا )

صعب اوى على الانسان انه يسيب شخص عزيز عليه وبيحبه ولحظة الوداع بتكون فعلا اصعب لحظة ومؤلمة جدا
[/b]
يارب تتحذف من قاموس حياتك

<div class='quotetop'>إقتباس(فتاة الاسلام @ Aug 27 2006, 09:20 AM) [snapback]202754[/snapback]</div>
اقتباس:
موضوع جميل اسماء ورائع
انا اصعب كلمتان هما
اكرهك: يالها من كلمة فى قمة الجرح بتجرح اعز الناس حقيقى هى مجرد كلمة لكنها مش كلمة دة كلماااااااات معانيها كتير جارحة

وداعا: انا مش بحب الوداع خالص ولو حد مسافر مش بحب اودعة ولو ودعتة بكائى ما يتوقف لمدة لان الوداع بحس انة مش هشوف اللى بودعة تانى
شكرا لكى اسماء
[/b]
انتي الاجمل يا فتاه الاسلام
وشكرا ليكي انتي

<div class='quotetop'>إقتباس(Dina1991 @ Aug 27 2006, 12:57 PM) [snapback]202856[/snapback]</div>
اقتباس:
هما كلمتين صعبين جدا هما
انا اسفة وبذات لو انا مش خلطانه ولي قداميي مقتنع اني خلطانه وكمان ما بحبش اقولها لاني بحس انها صعبه جدا

والتانيه كلمة وداعا لان صعب جدا ان االواحد يودع بذات لو كنت بتحبه

[/b]
اسعدني مرورك جدا يا دينا

<div class='quotetop'>إقتباس(بات مان 2 @ Aug 27 2006, 01:48 PM) [snapback]202887[/snapback]</div>
اقتباس:
بجد الكلمات دي صعبه بس برضه ف كلمات تانية زي اخر مره اعرفك وغور وروح ف داهيه ومش عاوز اشوف خلقتك دي
[/b]
باااااااااااات مان
غور في داهيه؟؟؟
شكرا اوي اوي لردك يابات مان
<div class='quotetop'>إقتباس(eng_7amod @ Aug 27 2006, 03:01 PM) [snapback]202931[/snapback]</div>
اقتباس:
انا شايف ان الاسف كلمه مش صعبه مادام انا اللي غلطان
وطبعا سامحيني نفس المعنى
وبالنسبه لكلمه اكرهك اعتقد ان اي انسان مادام كره شخص هيبقى سهل عليه يقوله بكرهك
اما كلمه الوداع فطبعا دي كلمه صعبه جدا بالذات لو بتقولها لحبيبك او حبيبتك
اعتقد انها كلمه صعبه اوي
[/b]
تسلم علي ردك يا محمد