قديم 19-02-2010, 01:15 AM
الصورة الرمزية invent_yas2020
invent_yas2020 invent_yas2020 غير متواجد حالياً
عضو خبير

invent_yas2020 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_mms2002 مشاهدة المشاركة
انا ايميلى اهوه يا معلم اشهر من نار على علم لاء اقصد اشهر من نار على الياهو mahmoud_mms2002
ههههههه بس انا اسف يا احمد اصل واحد صاحبى فات عليا فقفلت بجد متعلش اوك خلاص بقى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7mad 3eed مشاهدة المشاركة
الاهلى والاسماعيلى ايه بس ياعم ركز شويه الاهلى والترسانه شكلك كده ملكش فى الكوره
ههههههههههههههههههه ياابنى الاهلى وامبى يا ع قصدى حرس الحدود شكل الاهلى اتطحن وده العادى بتاعو اصلى انا اهلاوى وبحب اهلى اوى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_mms2002 مشاهدة المشاركة
انتوا ليه يا جماعه مش مقدرين خالص اهمية الموقف الى احنا فيه ده الناس ديه ولاا كاب هينفع معاهم ولاا اى انواع اللذق زى الامير والحاجات ديه كلها ده انا سمعت انهم هيمنعوا الطوال من الدخول والدخول هيبقى للقصيرين بس والطويل يأما ينزل على ركبه يأما يدخل ويسيب راسه رهن بره ياريت يكون فى تقدير اكتر من كده واهتمام ازيد ونحاول نوصل مشكلتنا ديه للمسئولين ههههه وايه ازعل ديه يا احمد احنا فى بنا الكلام ده بردوا مش عيب
ولاا كاب ولا ايس كاب حتى بص شوف حال التعليم المفتوح علشان ادخل المحاضره احضر معاهم كان فى اول السنه قعدت 15 دقيقه علشان اطلع السلم من الزخمه فى الزحمه دى عادى هنبقى نيجى بدرى ب الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7mad 3eed مشاهدة المشاركة
هوا طبعا طبعا مدرج (ه) احلى واكبر واوسع دا طبعا يعنى ومدرج (و) ده اتم كده وضيق بس المشكله فى مدرج (د) ده انا محضرتش فيه قبل كده فشوفو هتعملو ايه عشان انا كده اتلخبط خالص هاتحضرو فيييييييييين؟
مدرج د انا حضرت فيه قبل كده وهوا كويس بس صغير والناس بتقعد ترغى وراء اا الناس قدان حترميييين جدا يا صبرى هههههه وواو كويس وكبير وفيه بلاكون ومتعلقش يا احمد على الكلمه وهيكون زى العيوطى مثلا ممكن يكفى
بس الافضل خلينا فى واو او ه لانهن اكبر من دال او ه(ههههههه)
المكان اللى بنتجمع فيه موجود فيه صوره للمكان اضغط هنا