قديم 15-10-2010, 09:56 AM
hassana2 hassana2 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

hassana2 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غيدا2010 مشاهدة المشاركة
انا دفعت المصريف 730 جنيه يا جمعاه
الجدوال
الجمعه لاولى :
دواى عام
نفود و بنوك
الجنسيه و مراكز الاجانب
الجمعه الثانيه:
النظريه العامه للجريمه
مصادر الالتزام
القانون الادارى
الجدوال ده اكيد انا جيباه من الكليه سنه دراسيه جديده والنجاح للجميع
متشكرين يا اخت غيدا ومتبخليش علينا بالاخبار لما تحضري المحاضرات وخصوصا محاضرة د. احمد موسى ود.مصطفى فؤاد ربنا يستر منهم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammeda tef2003 مشاهدة المشاركة
خلاص اخر كلام يا عبدالرحمن والمصاريف 730 جنية وانتا تقول للحاج المصاريف 840 جنية

وتاخد الباقي ال 110 جنية تعيش بيهم حياتك تشتري عربية علشان المشوار الرخم دا وتشتري

شقة وتروق نفسك

انا بهرج معاك مش بغويك عن فعل الخير ربنا يوفقك والحمدلله ان المصاريف قلت شوية علشان

ميبقاش في ضغط علي الطلبة .
محمد يا صاحبي خدمتك لصحابك حتلقيها كلها حسنات يوم القيامه وشكرا على خدمتك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبدالله ابودنيا مشاهدة المشاركة
دول كدة سؤلين فى مادةالنقود والبنوك للفرقة الثانية وهى اسئلة مهمة جدا ولو كان فيه لديكم الرغبة بتذن الله الباقية تاتى
الحمدلله اهو الواحد كل فتره بيكسب صديق جديد محب لصحابه وبيحب يخدمهم ان شاء الله في ميزان حسناتك
ارجو انك تستمر في تقديم اسئلة ومختصرات المواد للسنه التانيه علشان الكل يستفيد اخوك ابوعلي حسن

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة upgrad مشاهدة المشاركة
لك ثواب عند الله يا فاعل الخير نداء لكل حامل سؤال واجابه بهزرررر فى الكلام دا
مشكور اوى يا استاز ابو رانيا على السؤال لانى فعلا محتاج ألم الاسئله من الان واحفظها عندى علشان اخر السنه ابرشمها
ومجهودك واضح يا أستازى الفاضل ومشكور على تعبك مره تانيه
A.atef
اخ upgrad ربنا يوفقك بس حاول تدرس افضل من البرشام وصدقني انا كنت خايف افشل بعد الوقت الطويل من انتهاء دراستي وحصولي على الثانويه العامه ولكن بعد ما بدأت الدراسه الفعليه ومن كل قلبي وعقلي وحباً في دراسة الحقوق لقيت نفسي والحمدلله بفهم كل شئ وبسهوله على العموم ربنا يوفقك ويوفق الجميع
اخوك ابوعلي حسن